Hjælp ! Ventetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.313 visninger
33 svar
0 synes godt om
10. november 2010

thilde-tusindfryd

Jeg har tænkt på næsten alt til den lille, når den tid er. Har købt tremmeseng, babytøj, bæresele og sågar nogle baby-bleer.

Men jeg har slet ikke tænkt på ventetøj til mig selv

Og mine bukser er allerede begyndt at stramme lidt om maven, så jeg er nok nødt til snart at finde på noget, der ikke strammer. Det virker også lidt voldsomt med jeans og bælte, når man skal bukke sig ned, fx når man skal ha sko på. Det snerrer jo voldsomt i mave-regionen. Kan babyen ikke tage skade af det ?

Tænker ihf at jeg snart skal ha skiftet til noget mere blødt tøj, man kan bevæge sig i. Men det sku også gerne være lidt smart. Så jogging-tøj dur jo ikke.

Men jeg har ikke det store budget til at købe smart ventetøj. Og aner faktisk slet ikke, hvad man kan få og hvorhenne. Men ventetøj er jo ikke noget, man bruger særlig længe, så tænker, at det måske er nemt at finde noget godt brugt ?

Hvad har I andre gjort ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

serinasmor

selv syntes jeg H&M ventetøjsserie "mama" var fantastisk ... ikke for dyrt, ikke for tøset og ikke for " nu skal jeg gå hjemme i 9 mdr og vente på at blive mor"-agtigt

Anmeld

10. november 2010

thilde-tusindfryd

serinasmor skriver:

selv syntes jeg H&M ventetøjsserie "mama" var fantastisk ... ikke for dyrt, ikke for tøset og ikke for " nu skal jeg gå hjemme i 9 mdr og vente på at blive mor"-agtigt

Jeg var faktisk forbi H&M igår og faldt over en rigtig sød strikkjole til 349 kr. Men det er alt for dyrt for mig. Vi skal langt længere ned i pris, for at jeg kan være med. For det er jo næsten hele garderoben, der skal skiftes. Så det kan gå hen og blive dyrt, hvis hver del koster 350 kr.

Synes heller ikke de havde så meget Mama tøj i den butik, hvor jeg var (århus). Og jeg ku ikke finde nogle bukser, som ikke var smalle i benene og i min størrelse. Jeg er en str. 46, så det kan godt være svært at finde tøj i modebutikker.

Anmeld

10. november 2010

thilde-tusindfryd

Har lige haft kigget på køb og salg af ventetøj her på sitet, men der var ikke meget i min str.

Hvor kan man evt. ellers finde noget godt (brugt) ventetøj ? Ved ikke med den blå eller guloggratis....kan det ikke være at købe katten i sækken ?

Anmeld

10. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hjælpen er nær:

Jeg har stadig 2 par lææææææækre bukser billigt til salg. Kun brugt 1 graviditet

Du kommer til at hade dig selv, hvis du ikek får noget tøj du ser lidt llækker ud i... Så får man bare et føl af at være tyk

Anmeld

11. november 2010

Janni.

thilde-tusindfryd skriver:

Jeg var faktisk forbi H&M igår og faldt over en rigtig sød strikkjole til 349 kr. Men det er alt for dyrt for mig. Vi skal langt længere ned i pris, for at jeg kan være med. For det er jo næsten hele garderoben, der skal skiftes. Så det kan gå hen og blive dyrt, hvis hver del koster 350 kr.

Synes heller ikke de havde så meget Mama tøj i den butik, hvor jeg var (århus). Og jeg ku ikke finde nogle bukser, som ikke var smalle i benene og i min størrelse. Jeg er en str. 46, så det kan godt være svært at finde tøj i modebutikker.

Jeg var i H&M den anden dag. Jeg er også en str 46, min bukser strammer også nu (er dog i uge 22+6) - men jeg fandt intet der passede i størrelse eller smag. Så jeg gik faktisk der fra sammen med min søster og følte mig tyk/fed

Dog fandt vi en anden butik som havde noget efter min smag, men troede da at H&M havde bare lidt der passede - men nej

Håber du finder hvad du søger

~ Buito 22+6 ~

Anmeld

11. november 2010

Tanja1234

Hvad med trendsales.dk

Der kan man være heldig at finde nogle rigtig gode ting.

Eller fx. dba.dk..

Anmeld

11. november 2010

Sofia

Har du prøvet den nye h&m på Clemens bro her i Århus? Der har jeg købt en del og de har blandt andet nogle kraftige gamasher med mavestykke, eller hvad man kalder det, de koster kun 80 kr. Derudover har jeg købt mange af h&ms almindelige modeller bare i en stor størrelse, du kan nemt finde kjoler der er løse i stoffet og som går godt til et par gamasher til 100-. Og der er store strikkjoler/cardigans til 150-

Hvis du skal have noget billigt fest tøj, så tjek asos.com, de har en billig maternity linje..

knus

Anmeld

12. november 2010

thilde-tusindfryd

Zafir skriver:

Hjælpen er nær:

Jeg har stadig 2 par lææææææækre bukser billigt til salg. Kun brugt 1 graviditet

Du kommer til at hade dig selv, hvis du ikek får noget tøj du ser lidt llækker ud i... Så får man bare et føl af at være tyk

Hvilken størrelse ?

Anmeld

12. november 2010

thilde-tusindfryd

Sofia skriver:

Har du prøvet den nye h&m på Clemens bro her i Århus? Der har jeg købt en del og de har blandt andet nogle kraftige gamasher med mavestykke, eller hvad man kalder det, de koster kun 80 kr. Derudover har jeg købt mange af h&ms almindelige modeller bare i en stor størrelse, du kan nemt finde kjoler der er løse i stoffet og som går godt til et par gamasher til 100-. Og der er store strikkjoler/cardigans til 150-

Hvis du skal have noget billigt fest tøj, så tjek asos.com, de har en billig maternity linje..

knus

Har de tøj i str. 46

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.