Hjælp ! Ventetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
thilde-tusindfryd skriver:

Hvilken størrelse ?

38/40

Specielt cowboyderne får én til at se rigtig slank ud De er lækre... Canvas bukserne er casual, men rigtig hverdags rare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

iris-mor

Jeg har to sække med ventetøj fra min graviditet. Det er fra st s (fejlkøb) og til XL.

Jeg tænker 20,- for t-shirt

25,- for trøjer

30 for bukser, kjoler og nederdele.

Jeg har taget billeder af det, så kan sagtens maile dig, hvis du er interesseret.

ida

Anmeld

12. november 2010

thilde-tusindfryd

Zafir skriver:

38/40

Specielt cowboyderne får én til at se rigtig slank ud De er lækre... Canvas bukserne er casual, men rigtig hverdags rare

Sorry, langt fra min str.

Anmeld

12. november 2010

thilde-tusindfryd

Jeg må hellere lige sige, at jeg er str. 46 i buks og 44-46/L-XL i bluse. Og jeg tager gerne imod tilbud af ventetøj i den rigtige str. Ku være dejligt at finde noget smart tøj

Det er især bukser, jeg snart får et problem med.

Anmeld

12. november 2010

Schelderup

Jeg har tænkt på næsten alt til den lille, når den tid er. Har købt tremmeseng, babytøj, bæresele og sågar nogle baby-bleer.

Men jeg har slet ikke tænkt på ventetøj til mig selv

Og mine bukser er allerede begyndt at stramme lidt om maven, så jeg er nok nødt til snart at finde på noget, der ikke strammer. Det virker også lidt voldsomt med jeans og bælte, når man skal bukke sig ned, fx når man skal ha sko på. Det snerrer jo voldsomt i mave-regionen. Kan babyen ikke tage skade af det ?

Tænker ihf at jeg snart skal ha skiftet til noget mere blødt tøj, man kan bevæge sig i. Men det sku også gerne være lidt smart. Så jogging-tøj dur jo ikke.

Men jeg har ikke det store budget til at købe smart ventetøj. Og aner faktisk slet ikke, hvad man kan få og hvorhenne. Men ventetøj er jo ikke noget, man bruger særlig længe, så tænker, at det måske er nemt at finde noget godt brugt ?

Hvad har I andre gjort ?

Gør dig selv den tjeneste at købe nogle få ting, som du kan kombinere med de ting du allerede har i garderoben, som godt kan bruges. Jeg har kun købt nogle bukser - elsker mine mørke jeans, som jeg nærmest bor i

Og så har jeg suppleret med tøj fra min alm. garderobe: kjoler og bluser som sagtens kan nå om maven, da moden jo længe har været med meget vidde i. Jeg har maksimalt brugt 2.000 kr. på ventetøj, og jeg har ikke savnet noget - heller ikke mens jeg stadig gik på arbejde, hvor der kræves en vis elegance

Nu hvor jeg er på barsel, er jeg gået over til lidt mere casual fritidstøj.

Anmeld

12. november 2010

thilde-tusindfryd

Schelderup skriver:

Gør dig selv den tjeneste at købe nogle få ting, som du kan kombinere med de ting du allerede har i garderoben, som godt kan bruges. Jeg har kun købt nogle bukser - elsker mine mørke jeans, som jeg nærmest bor i

Og så har jeg suppleret med tøj fra min alm. garderobe: kjoler og bluser som sagtens kan nå om maven, da moden jo længe har været med meget vidde i. Jeg har maksimalt brugt 2.000 kr. på ventetøj, og jeg har ikke savnet noget - heller ikke mens jeg stadig gik på arbejde, hvor der kræves en vis elegance

Nu hvor jeg er på barsel, er jeg gået over til lidt mere casual fritidstøj.

Nu har jeg ikke så meget supersmart tøj i forvejen, for mit budget har i mange år været ret beskedent. Men der er da nok nogle ting, jeg kan bruge.

Mht. bukser, så tror jeg, at jeg vil foretrække noget blødt stof, der kan give sig, for jeg føler allerede nu besvær ved at bukke mig ned og stige ud og ind af bilen (er som sagt lidt småtyk) og jeg kan mærke, at det hurtigt kan blive endnu mere træls. Og så er jeg ikke så meget for snærende ting omkring maven eller andre steder. Så jeg ved ikke, om jeans lige er mig. Men det er det, jeg er vant til at gå i. Og strømpebukser og kjole er nok for koldt nu, hvor vi går mod vinter. Gode tips til, hvad man kan købe og bruge der ?

Anmeld

12. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Sorry, langt fra min str.

Ooookay

Anmeld

13. november 2010

Mor til prinsessen :-)

jeg har været og er stadig rigtig glad for ventebukserne i HM (da jeg fik mave på)
Inden jeg fik mave på levede jeg i leggins fra Byoung. Og dem ka njeg stadig have på, de bliver på maven. Havde også leggins fra HM men de sidder under maven og det kan sgu hurtig blive koldt hehe....

Ellers har jeg ikke købt andet ventetøj. har købt lange trøjer til 10-40 kr i føtex kvickley og sådan... Men et must det er en top uden søm i... den har jeg været RIGTIG glad for... Så nu vil jeg også have en ammebh uden søm i, da de 2 jeg har gør ondt at have på
Jeg har ikke spenderet i så meget ventetøj da jeg har været for nærig til at købe ventetøj som jeg kun kan bruge nu. Derfor er det kun ventebukser og ammebher jeg har købt. Alt andet på kroppen er "alm tøj"

Held og lykke med jagten på ventetøj :-)

Anmeld

13. november 2010

Buito skriver:

Jeg var i H&M den anden dag. Jeg er også en str 46, min bukser strammer også nu (er dog i uge 22+6) - men jeg fandt intet der passede i størrelse eller smag. Så jeg gik faktisk der fra sammen med min søster og følte mig tyk/fed

Dog fandt vi en anden butik som havde noget efter min smag, men troede da at H&M havde bare lidt der passede - men nej

Håber du finder hvad du søger

~ Buito 22+6 ~

hmmm jeg har set størrelse 46 i HM i "mamma"  måske det er forskelligt fra butik til butik...

Prøv evt at kigge på deres hjemmeside, der har jeg også købt tøj fra :-)

Anmeld

13. november 2010

Nu har jeg ikke så meget supersmart tøj i forvejen, for mit budget har i mange år været ret beskedent. Men der er da nok nogle ting, jeg kan bruge.

Mht. bukser, så tror jeg, at jeg vil foretrække noget blødt stof, der kan give sig, for jeg føler allerede nu besvær ved at bukke mig ned og stige ud og ind af bilen (er som sagt lidt småtyk) og jeg kan mærke, at det hurtigt kan blive endnu mere træls. Og så er jeg ikke så meget for snærende ting omkring maven eller andre steder. Så jeg ved ikke, om jeans lige er mig. Men det er det, jeg er vant til at gå i. Og strømpebukser og kjole er nok for koldt nu, hvor vi går mod vinter. Gode tips til, hvad man kan købe og bruge der ?

nej kjole kan du sagten have på..... så er det bare med et par leggins eller et par mammabukser og en cardigan... og tadaaaaa :-)

Brug det du har fra garderoben :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.