Schelderup skriver:
Gør dig selv den tjeneste at købe nogle få ting, som du kan kombinere med de ting du allerede har i garderoben, som godt kan bruges. Jeg har kun købt nogle bukser - elsker mine mørke jeans, som jeg nærmest bor i 
Og så har jeg suppleret med tøj fra min alm. garderobe: kjoler og bluser som sagtens kan nå om maven, da moden jo længe har været med meget vidde i. Jeg har maksimalt brugt 2.000 kr. på ventetøj, og jeg har ikke savnet noget - heller ikke mens jeg stadig gik på arbejde, hvor der kræves en vis elegance 
Nu hvor jeg er på barsel, er jeg gået over til lidt mere casual fritidstøj.
Nu har jeg ikke så meget supersmart tøj i forvejen, for mit budget har i mange år været ret beskedent. Men der er da nok nogle ting, jeg kan bruge.
Mht. bukser, så tror jeg, at jeg vil foretrække noget blødt stof, der kan give sig, for jeg føler allerede nu besvær ved at bukke mig ned og stige ud og ind af bilen (er som sagt lidt småtyk) og jeg kan mærke, at det hurtigt kan blive endnu mere træls. Og så er jeg ikke så meget for snærende ting omkring maven eller andre steder. Så jeg ved ikke, om jeans lige er mig. Men det er det, jeg er vant til at gå i. Og strømpebukser og kjole er nok for koldt nu, hvor vi går mod vinter. Gode tips til, hvad man kan købe og bruge der ?
Anmeld