advarel mod at kaste pind til hunden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2010

BinaMor

heaven skriver:

åååååhhh, det var godt at høre - det var ikke for at lyde bisset..... min hjerte bløder bare for den slags historier, det er så synd for jer.... hva med den bette?

vi kører her snart med gabriella.

og hunden har været udenfor og besørge så det var godt.

vi sagde også til dyrlægen nu, at hun sku kigges på.

så jeg er helt enig med dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

heaven

BinaMor skriver:

vi kører her snart med gabriella.

og hunden har været udenfor og besørge så det var godt.

vi sagde også til dyrlægen nu, at hun sku kigges på.

så jeg er helt enig med dig.

du giver lige en update på begge dele, ikke??

Pøj-pøj med det hele

Jannie

Anmeld

11. november 2010

BinaMor

Nikita har fået pensilin og smertestillende. de kan umiddelbart "kun" finde en flænge, ingen splinter. fortsætter hun med at have ondt må de operere ind og kigge. men hun havde feber.. så vi skal give antibiotika og smertestillende en god uge.

så py. hun er pt ok og de indrømmede diplomatisk at de burde have kaldt os ind igår istedet for at sige vi sku vente.

Gabriellas (pige) tænder er også ok. men tandkødet er blåt pg hun ska have blød mad nogle dage.

sikke en Tyge Brahes dag

Anmeld

11. november 2010

Dictes mor

CamillaValby skriver:

Uhh grim oplevelse

Jeg ville dog søge dyrlæge selvom at dyrlægen siger noget andet. Jeg ville hvis det var min hund få den tjekket. Hellere en gang for meget end en for lidt

Det vil jeg give dig ret i, få en dyrlæge til at kigge på hende, det er da ikke til at vide, hvad der kan være gået i stykker.

Anmeld

11. november 2010

BinaMor

Dictes mor skriver:

Det vil jeg give dig ret i, få en dyrlæge til at kigge på hende, det er da ikke til at vide, hvad der kan være gået i stykker.

er gjort

Anmeld

11. november 2010

LBK

Puha som hundeejer gør det godt nok ondt at høre. God bedring til hende.. Kryder fingre  og sender hende et

Anmeld

11. november 2010

bette

puha er glad for at høre at de begge er okay trods alt.. 

Anmeld

11. november 2010

Mor til prinsessen :-)

åååhhh pus.... ja jeg har altid fået af vide det er forbudt at kaste med pinde, så vi gør det ikke.... Med mindre det er en han ligger og gnaver i eller går med.......
Ellers er en tennisbold altid god at have i lommen :-)

Håber hun har fået det bedre.....  Det er jo ligesom et lille barn... de bliver jo også en del af familien de hunde.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.