advarel mod at kaste pind til hunden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2010

BellaT

Uugghh, fik helt ondt i maven af at læse det.. Stakkels hund og stakkels dig.

Vi kastede tit pinde til vores hunde, men kan da egentlig godt se at det kan gå galt..

Sten skal man heller ikke smide med.. Ja, det lyder logisk, men vi troede aldrig at hun faktisk fandt de sten. Og slugte dem. Sådan så det slet ikke ud.

Men pludselig en dag raslede hun når hun gik og babu afsted til operationsbordet, hvor de fandt ½ kg sten i hendes mave. Vi fik de 11 sten med hjem som en reminder på vores dumhed.

Jeg ville få hunden tjekket ved dyrlægen når den ikke ønsker kontakt. Det kan være tegn på stærke smerter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

BinaMor

manden er på arbejde og tager ikke mobilen. men prøver og prøver. er alene uden kørekort i lille by

Anmeld

10. november 2010

Frk.S

Årh, stakkels hund.

God bedring med hende!

Anmeld

10. november 2010

heaven

BinaMor skriver:

manden er på arbejde og tager ikke mobilen. men prøver og prøver. er alene uden kørekort i lille by

er den mere skidt??

Jannie

Anmeld

10. november 2010

BellaT

BinaMor skriver:

Altså, hvis det er helt slemt, kan man vel ringe til dyrlægevagten. Tror jeg da.. Det er godt nok dyrt, men det betyder jo ikke noget, hvis hunden er helt fra den. Men ellers, ring straks imorgen tidlig, hvis hunden stadig er afvisende og ikke i bedring.

Anmeld

10. november 2010

BinaMor

ja hun er begyndt at småbløde igen. men har fået fat i manden og han er på vej hjem.

Anmeld

10. november 2010

BellaT

BinaMor skriver:

ja hun er begyndt at småbløde igen. men har fået fat i manden og han er på vej hjem.

Pyyhaa! God bedring til vufferen.

Anmeld

10. november 2010

BinaMor

BellaT skriver:

Pyyhaa! God bedring til vufferen.

Tak

Anmeld

10. november 2010

B&J

ej nej nej nej sikke en oplevelse det kan jeg godt forstå du ikke gøre mere lyder slet slet ikke sjovt .....

og håbervirkelig jeres hund kommer sig igenog i kommer jer over chokket

Anmeld

10. november 2010

BinaMor

håber og ber til det bare er en uskadelig rift. tænk hvis jeg har ødelagt min bedste ven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.