advarel mod at kaste pind til hunden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Åh nej,vil også bare lige ønske god bedring og følge med i hvordan det gårMen det er faktisk rigtigt farligt,det der med at kaste ting.Min onkels hund brækkede engang benet da den hoppede op efter en bold,og faldt uheldigt ned igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

twinboys

Nååååårrrrrhhh lille vuffe... god bedring til den... vuf vuf

Anmeld

10. november 2010

Maria-s

Ej phuuuu!.... Får det virkelig skidt ved at læse dit indlæg. Har selv hund som er som min lille dreng. Jeg ville bryde totalt sammen hvis der skulle ske ham noget... Håber virkelig at i får en lykkelig slutning. Håber på du giver glædelige nyheder herinde snart..

Stort kram herfra........

Anmeld

11. november 2010

heaven

update???

Jannie - har tænkt meget på jer

Anmeld

11. november 2010

Mormilla

BinaMor skriver:

jeg var ude og gå med hunden og ungerne. vi kastede pind på en mark ved en miniskov nær byen. pinden var ca 50 cm lang og 4 cm bred. jeg kaster den og hunden griber men begynder at pive helt vildt. hun ruller og smider sig rundt.
jeg ser at pinden stikker ud af halsen på hende og skynder mig hen og hiver den med brug af kræfter ud. den er ned igennem halsen mod maven. da jeg hiver den ud er der blod på mindst 30 cm af pinden.
det bløder meget med tykt blod og jeg har glemt min mobil. hun piber og det render ud af munden på hende og jeg løber mod en sti (og efterlader ungerne med hunden- gik i panik) ud og ser en dame med et barn komme cylklende. jeg spørger efter mobil og jeg kan ikke huske nogle numre. mine hænder ryster men får ringet manden op. kommer hjem og kontakter dyrlæge. blødningen begynder at stoppe og hunden liver lidt op så dyrlægen sir vi bare skal holde øje med om tandkødet blir hvidt.
så nu ligger hun og sover. og jeg har giga mavepine. nærmest om en ikke stoppende mini-ve. troede ski hun døde.
så jeg kaster aldrig pind igen. det blir en flits bee.. vil lige fortælle at det kan gå galt

Ej hvor er det synd for hundet!!! Vi kaster os tit med pind men har aldrig prøvet dette!!! Håber din hund bliver helt okay igen!!!

Anmeld

11. november 2010

Kats

Puha vil også meget gerne høre en positiv update.. ?!
Håber sådan at I har været hos dyrlægen og at alt er under kontrol !!
Krydser fingrer for at både du og hunden har det godt igen!

Anmeld

11. november 2010

BinaMor

heaven skriver:

update???

Jannie - har tænkt meget på jer

manden sov sammen med hunden for at se om det blev værre og om vi måtte have fat i vagten. det gjorde det ikke så han gik op og lagde sig imorges. hun er stadig skidt. men ikke helt passiv.

da jeg sender gabriella op for at vække ham så han kan ringe og bestille tid ved dyrlægen, falder hun på hovedet nedaf. jeg skriger og når at gribe hende. hun har slået hul i munden og der er noget galt med tænderneså nu sidder jeg og venter mens manden snakker med læge og dyrlæge. mine nerver kan bare ikke mere

Anmeld

11. november 2010

heaven

manden sov sammen med hunden for at se om det blev værre og om vi måtte have fat i vagten. det gjorde det ikke så han gik op og lagde sig imorges. hun er stadig skidt. men ikke helt passiv.

da jeg sender gabriella op for at vække ham så han kan ringe og bestille tid ved dyrlægen, falder hun på hovedet nedaf. jeg skriger og når at gribe hende. hun har slået hul i munden og der er noget galt med tænderneså nu sidder jeg og venter mens manden snakker med læge og dyrlæge. mine nerver kan bare ikke mere

der er da ikke noget at betænke sig - den SKAL til dyrlægen!!!!! hvor er det synd, kom nu af sted med den........

ej ej ej, jeg læser lige dit indlæg ordenligt, ikke?? troede det var hunden der havde noget med tænderne - sorry . ..... jeg skal da love for der sker noget i det lille hjem, af sted med dem begge to, hvis du spørger mig

Jannie

Anmeld

11. november 2010

BinaMor

slettet misforståelse

Anmeld

11. november 2010

heaven

BinaMor skriver:

vi har en tid kl 14 bare rolig

åååååhhh, det var godt at høre - det var ikke for at lyde bisset..... min hjerte bløder bare for den slags historier, det er så synd for jer.... hva med den bette?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.