Ja!! jeg er stor! so what?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2010

MamaLook

eliasogmor skriver:

stort kram til dig....en dame med hund i klapvogn..kommer du fra kolding??

og til dig

Jeg er fra Århus Damen havde sin lille hund i klapvogn, fordi den ikke ville gå på den kolde jord.. Da hun skulle ud ad bussen - en ny, LAV bus) - bad hun lettere fornærmet en ung fyr om at hjælpe sig med klapvognen (som var proppet med varer i kurven under). Hmm, hun skulle egentlig nødig sige noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

eliasogmor

Mirakelix skriver:

og til dig

Jeg er fra Århus Damen havde sin lille hund i klapvogn, fordi den ikke ville gå på den kolde jord.. Da hun skulle ud ad bussen - en ny, LAV bus) - bad hun lettere fornærmet en ung fyr om at hjælpe sig med klapvognen (som var proppet med varer i kurven under). Hmm, hun skulle egentlig nødig sige noget..

nåh... okay, vi har nemlig en ældre dame, der transpotere hendes hund i klapvogn, netop fordi den fryser...

Anmeld

10. november 2010

MamaLook

BinaMor skriver:

det fik jeg også hele tiden. faktisk så tit at når folk spurgte hvor langt jeg havde til termin så sagde jeg århh et par måneder (alias 4) for jeg orkede ikke høre på hvor gigantisk jeg var hele tiden. og når jeg sagde min rigtige termins dato så var svaret ofte: nej, det kan da ikke passe.

så mig=løgner

andre kom hen og fortalte hvor synd det var for mig osv..

men skidt.. tilsidst begyndte jeg at være ligeglad og være stolt af min mave. så på campingpladsen (hvor vi var hele sommeren) gik jeg fremover rundt i bikini og smilte til folk når de gloede og kom med kommentarer..

Hihi, jeg har også løjet  Men jeg gør det ikke mere - og troede egentlig, det var normalt nu at være så stor - derfor ramte hunde-damens kommentar mig lige på et ømt punkt.

Men det ER normalt, vi ER forskellige allesammen -og det er GODT! Yierh!

Anmeld

10. november 2010

MamaLook

Jeg har ikke kunnet svare alle, men jeg vil da lige sige, at jeg har det MEGET MEGET bedre nu, efter jeg startede denne tråd og har fået så megen god og brugbar respons!

Jeg har det sq helt godt med mig selv nu  

Tak til jer alle

Anmeld

10. november 2010

Muffinmus

tja, jeg er 157 og kan kun sige jeg fik det samme af vide med begge unger, kæææææft du er stor!!!

Og ja, vist så min mave stor ud på mig, men den var såmænd ike større end alle andres maver set ved siden af hinandne, bare fordelt på en mindre krop:-)

Her er et billede fra da jeg var i  uge 34+0 med min datter, så tæt på dig.Og ja, den er stor, men den er MIN:-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. november 2010

AA10

Mirakelix skriver:

Jeg er gennem hele min graviditet blevet gjort opmærksom på, hvor kæmpe stor jeg er - og det kan altså ikke undgås, at selvtilliden lige dykker en tur. Folk er altid blevet overrasket over, at jeg ik er længere henne, end jeg har været, de har spærret øjnene op og været ved at tabe underkæben. Ikke noget man kan undgå at lægge mærke til.... Jeg forstår det godt, fordi jeg kun er tyk på maven - jeg havde fedt på den i forvejen, som nu er spændt ud som en basketbold pga. min store dreng.

Jeg skriver dette indlæg på baggrund af en samtale, jeg havde med en dame i bussen for 15 min. siden. Vi faldt i snak, fordi jeg smilte til hendes hund, som hun havde i en klapvogn (!) Hun fortæller mig, at jeg er stor (!) - og siger "det må være snart?" Jeg fortæller, at der er 1,2-2 måneder endnu, hvilket kommer bag på hende.. Jeg siger, at jeg jo ikke er så høj og har kort afstand mellem brystben og kønsben, og hun siger "Ja, hold da op, du bliver godt nok stor - det kan være, der kommer to ud"

WTF??!! siger jeg bare! Hun er FREMMED! Æv, altså, sådan siger man da ikke til en anden fremmed, gør man?

Argh, jeg er bare lidt frustreret, og det ville jeg gerne lige ud med.

Jeg glæææææder mig til, min lille (store) dreng kommer til verden, og mor kan komme i fitnesscenter igen.

Kærlig hilsen mig

folk er underlige.. vær stolt over den du er.. jeg høre konstant de modsatte og trust me... det gør ligeså ondt

Anmeld

10. november 2010

Faith

Kan sagtens forstå dig!

Jeg har prøvet det stik modsatte..... Og det var osse rigtig ubehageligt

Jeg kan tydeligt huske det.... Var i uge 19 med tvillingerne, og man kunne faktisk intet se endnu. Det var i forvejen noget der plagede mig, for jeg var rigtig bange for at der var noget galt med dem derinde siden jeg ikke voksede.

Var til en fest og så var der en eller anden dame der sagde til mig "Neeeeej hvor er du lille!!! Er du sikker på de har det godt derinde?"

Øh kunne du måske holde din kæft!!!! Nej hvor blev jeg ked af det. Synes det var en ufatteligt tumpet ting at sige.

Anmeld

11. november 2010

Kløver

Mirakelix skriver:

Jeg er gennem hele min graviditet blevet gjort opmærksom på, hvor kæmpe stor jeg er - og det kan altså ikke undgås, at selvtilliden lige dykker en tur. Folk er altid blevet overrasket over, at jeg ik er længere henne, end jeg har været, de har spærret øjnene op og været ved at tabe underkæben. Ikke noget man kan undgå at lægge mærke til.... Jeg forstår det godt, fordi jeg kun er tyk på maven - jeg havde fedt på den i forvejen, som nu er spændt ud som en basketbold pga. min store dreng.

Jeg skriver dette indlæg på baggrund af en samtale, jeg havde med en dame i bussen for 15 min. siden. Vi faldt i snak, fordi jeg smilte til hendes hund, som hun havde i en klapvogn (!) Hun fortæller mig, at jeg er stor (!) - og siger "det må være snart?" Jeg fortæller, at der er 1,2-2 måneder endnu, hvilket kommer bag på hende.. Jeg siger, at jeg jo ikke er så høj og har kort afstand mellem brystben og kønsben, og hun siger "Ja, hold da op, du bliver godt nok stor - det kan være, der kommer to ud"

WTF??!! siger jeg bare! Hun er FREMMED! Æv, altså, sådan siger man da ikke til en anden fremmed, gør man?

Jeg glæææææder mig til, min lille (store) dreng kommer til verden, og mor kan komme i fitnesscenter igen.

Kærlig hilsen mig

Jeg må sige, ud fra dit profil billede, har du en smuk mave jeg blev så sent som i går, spurgt af en fremmed om jeg var sikker på at der ikke var 2 Når jeg allerede har svaret, der kun er en, synes jeg da det er uhøfligt de svarer igen med, er du nu helt sikker... ja gu jeg sikker Jeg er selv overvægtig, så er jo også allerede stor da jeg også havde en del i forvejen, men jeg håber da bare jeg får en så smuk mave som du har

Anmeld

11. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mirakelix skriver:

Kærlig hilsen mig

sikke da noget fis!

Jeg fik også hele tiden at vide at jeg var kæmpe (i slutningen i hvert fald)..

Her er jeg 34+0.. hmm.. synes ikke jeg var kæmpe, men jo, min mave var da nok lidt over gennemsnittet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. november 2010

Kløver

Caroline86 skriver:

sikke da noget fis!

Jeg fik også hele tiden at vide at jeg var kæmpe (i slutningen i hvert fald)..

Her er jeg 34+0.. hmm.. synes ikke jeg var kæmpe, men jo, min mave var da nok lidt over gennemsnittet

Flot mave, og må da lige rose dine seje boxershorts

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.