Kys og kram betyder intet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2010

hc=k

Jeg har forsøgt at sige til ham at jeg gerne stille og roligt vil snakke med ham om det, men straks går han i forsvar og bliver sur allerede inden samtalen går i gang.
Jeg har forsøgt alt tænkeligt, men intet virker. Jeg har endda bedt ham gå til psykolog, men det er blevet aflyst og udsat og da han endelig havde været der havde han ikke noget at sige. Han er ikke villig til at modtage hjælp eller snakke om det. Jeg ved ikke rigtig om jeg skal snakke med hans forældre omkring det eller om det bare ville gøre alt værre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Mathilde

Hmm jeg er faktisk også rigtig dårlig til det med kys og kram det er som om det ikke falder mig naturligt...altså jeg tænker ikke over det og glemmer det faktisk, hvis ikke min kæreste "husker" det.

Dog får min datter en masse kys og kram hver dag.

Jeg har det rigtig dårligt med det og føler jeg svigter min kæreste (som jeg jo elsker og ikke vil undvære). Kan det være det samme for din kæreste? At det ikke ligger så meget til ham?

Hvis det skyldes manglende følelser, synes jeg bestemt det er synd for dig. Alle fortjener at blive elsket.

Anmeld

10. november 2010

Nalle

Vi gør det hver dag, og hver aften putter vi i sofaen
På det punkt opfører vi os som da vi mødte hinanden.
Vi kan ikke " få nok " af hinanden

Og får kæresten ikke et kys når han kommer hjem, bliver han sur :b

Anmeld

10. november 2010

FruHolm <3

nu har jeg godt nok tit hørt at jeg nogen gange er for jaloux.

men har selv oplevet det samme, min reaktion var den ene dag da han kom hjem at sige : må jeg godt spørge dig om noget, er du mig utro?

han blev helt paf og så forklarede jeg ham hvorfor jeg havde fået den følelse og tanke og efter det var han meget opmærksom på at gøre det selvom han ikke var typen der puttede og sådan, men han forstod at det havde jeg brug for, så han ikke kun fortalte hvad han følte for mig, men at jeg også kunne mærke at det var rigtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.