Kys og kram betyder intet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2010

Pige2009

hc=k skriver:

Hvad betyder det hos jer???

Jeg elsker det og jeg kan slet ikke få nok af det. Efter min mening er det med til at gøre et forhold godt, min nu har jeg fundet ud af at min kæreste ikke er enig. Han synes det er for meget

Vores forhold er virkelig tit noget værre lort og det ved jeg, men nu hvor han har meldt ud at han ikke synes det er så hyggeligt at ligge og putte mens man ser en film er jeg helt paf. kys betyder heller ikke rigtig noget for ham mere... Hmmmmm så kunne man jo lige så godt bo sammen med en ven. Det er da det man har sammen som kærester eller er jeg helt galt på den..

Hmm... Her er der altså et par alarmklokker der begynder at ringe ved mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

FrkT

Det betyder rigtig meget..... og vi kysser da mange gange på en dag og krammer endnu oftere.

Synes virkelig han lyder som den værste røv, ham din kæreste  Lyder ærlig talt ikke til han har følelser for dig overhovedet, sorry at sige det, men ærlig talt, det er da naturligt at have LYST til at kysse og kramme en man holder af.

Anmeld

10. november 2010

twinboys

hc=k skriver:

Nej det har han ikke fortalt. Men altså sex er en fremmed by for os

what??? ingen kærlige kys og kram og intet sex... Tror du at du lever i det rigtige forhold??? Undskyld mig men hvorfor er i sammen...

Eller hvad holder jer sammen...

Hvad mener du og hvad mener han???

Majbritt

Anmeld

10. november 2010

bagger26

Carina87 skriver:

He he! Lige mine ord. Var på vej ned i bunden for at tilføje dem, da jeg så din kommentar

Det er bare så vigtigt at man kender de sprog. Vi taler i hvert fald ikke samme kærlighedssprog herhjemme, så vi bliver nødt til at øve os i at vise kærlighed på det "sprog" den anden forstår det bedst. Jeg synes helt klart det går meget bedre efter vi er blevet bevidste om, at vi ikke er ens. Kan helt klart anbefale bogen(som i øvrigt også findes til børn, da deres måde at modtage og give kærlighed på også er forskellig fra barn til barn - kan også anbefales)

Nej vi taler heller ikke samme kærlighedssprog herhjemme, vi er næsten som nat og dag, men vi er opmærksom på at vi har forskellige behov, og derfor er vi beviste som at vise kærlighed på hinandenssporg også.. Man bliver nød til at gå lidt på kompromi og gøre ting for hinanden, man er bare ikke ens og har de samme behov...

Har aldrig læst bøgerne, men den til børn lyder meget spændende, den må jeg da have fat i.. For nej snakker absolut heller ikke samme sprog som min søn, men er opmærksom på hvilke behov han har på det område, men det er jo altid spændende at få ldt mere viden om det..

Anmeld

10. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hos os er det super vigtigt.
Syntes du skal tale med ham om hvor vigtigt det er for dig.

Anmeld

10. november 2010

FrkT

Kruse90 skriver:

hos os er det super vigtigt.
Syntes du skal tale med ham om hvor vigtigt det er for dig.

Ja, men hvis ikke det også er vigtigt for ham, så er der da noget helt galt  Synes jeg i hvert fald!

Anmeld

10. november 2010

wiebking

Her er det mig, der er super dårlig til kys og kram og manden går helt ned, hvis v har gået en dag uden de 2 ting og så hiver han lige fat i mig..

Synes da helt klart, at du lige skal hive fat i ham og spørgere ham om, hvad der så betyder noget for ham... for hvis der ingen ting er at komme efter.. altså kys og kram, putte, sex, søde kommentar ja så må i da lige finde ud af hvad pokker der sker...

Anmeld

10. november 2010

Moar2011

hc=k skriver:

Hvad betyder det hos jer???

Jeg elsker det og jeg kan slet ikke få nok af det. Efter min mening er det med til at gøre et forhold godt, min nu har jeg fundet ud af at min kæreste ikke er enig. Han synes det er for meget

Vores forhold er virkelig tit noget værre lort og det ved jeg, men nu hvor han har meldt ud at han ikke synes det er så hyggeligt at ligge og putte mens man ser en film er jeg helt paf. kys betyder heller ikke rigtig noget for ham mere... Hmmmmm så kunne man jo lige så godt bo sammen med en ven. Det er da det man har sammen som kærester eller er jeg helt galt på den..

Okey , det må ikke være rart at få det afvide :s ..

- Kys og kram betyder meget for mig, og det gør det også for min kæreste .. - jeg synes det er en måde at bekræfte hinanden i en travl hverdag ..

Anmeld

10. november 2010

hc=k

Jamen det står sådan til at han ikke er villig til at gå fra mig og ikke villig til at lade mig gå fra ham. Han mener at det kører meget godt hvis jeg bare tager mig sammen og ikke er så utilfreds med alting

Jeg har bag hans ryg kontaktet kommunen og aftalt at jeg skal komme til et møde på tirsdag for at hører hvad mine muligheder er. Jeg mener ikke der er det bedste for mig at blive ved sådan her og hvad der ikke er godt for mig er ikke godt for min dreng.
Jeg har ikke rigtig nogen ide om hvad de skal kunne hjælpe mig til, men jeg bliver nødt til at finde ud af noget for lige nu er jeg fanget sådan her.

Anmeld

10. november 2010

otlitrom

Jeg synes I skal sætte Jer ned at tale om det. At det er vigtigt for os andre i vores forhold hjælper dig ikke. I bliver nød til at finde ud af, hvad der er vigtigt for Jer! For Jer begge!

Vi havde en periode, hvor kæresten synes vi sagde "jeg elsker dig" for meget, og spurgte, om vi ikke kunne tage en lille pause, så han følte at betydningen vendte tilbage. Og der gik et par dage, og så sagde han det selv.. Fordi det føles rigtigt.

Herhjemme er det meget i perioder, hvor meget der kysses og krammes, men er der noget der generer den ene af os, jamen så siger vi det. For vi må tale om tingene og være ærlige overfor hinanden!

Jeg tænker I bliver nød til at gøre det samme. Tal om, hvornår og hvad I savner, og hvordan I kan løse det!

Jeg håber I finder ud af det. Men det kræver vist at I sætter Jer og får talt det hele til bunds!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.