Kys og kram betyder intet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.655 visninger
23 svar
0 synes godt om
10. november 2010

hc=k

Hvad betyder det hos jer???

Jeg elsker det og jeg kan slet ikke få nok af det. Efter min mening er det med til at gøre et forhold godt, min nu har jeg fundet ud af at min kæreste ikke er enig. Han synes det er for meget

Vores forhold er virkelig tit noget værre lort og det ved jeg, men nu hvor han har meldt ud at han ikke synes det er så hyggeligt at ligge og putte mens man ser en film er jeg helt paf. kys betyder heller ikke rigtig noget for ham mere... Hmmmmm så kunne man jo lige så godt bo sammen med en ven. Det er da det man har sammen som kærester eller er jeg helt galt på den..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Alberts/

sorry søde men han er da en bøv, han burde have en kæmpe cirkelspark, kys og kram er noget af det vigtigste i et forhold.

Anmeld

10. november 2010

LouiseNielsen

Det betyder bare SÅ meget..... Herhjemme gør vi det rigtig meget. Går vi forbi hinanden, så ligger vi lige en hånd på numsen eller ryggen af hianden. Der bliver sendt kærlige blikke og vi kysser rigtig meget.....

Det er både vigtig for vores forhold. Men vi syntes også det er rigtig vigtig at vores børn kan se at mor og far elsker hinanden....

Anmeld

10. november 2010

Svei

Jeg kan altså også godt for nok...har kendt men som var for pomklamrende...men altså I må jo prøve at tale om det og finde ud af hvorfor han ikke føler han har brug for det, er det fordi du giver hele tiden og han ikke når at mærke at han har lyst og ikek får mulighed for at give dig, er det fordi han har oplevet noget der har gjort ham sådan eller er du for omklamrende....der kan være mange grunde, men det skal I jo prøve at løse sammen...

Anmeld

10. november 2010

bagger26

Nu finder der jo de 5 kærlighedsprog, måske i bare ikke snakker samme sprog når det gælder kærlighed og har forskellige behov. Det betyder ikke, at man ikke passer sammen men, at man skal kombinere dem på en måde så i begge er glade og tilfredse..

De 5 kærlighedssprog er:

- Anerkendende ord.

- Tid til hinanen

- Modtage gaver

- Tjenster.

- Fysisk berøring.

Du kan læse mere om det ved at google det. eller læse lidt her:

http://www.soendag.dk/Artikler/Guides/Kaerlighedenssprog.aspx

Anmeld

10. november 2010

Sisley

Har han fortalt dig, hvad han så synes er vigtigt i et forhold? Og hvis han siger, at han bare vil have god sex giver du ham altså en sherif-stjerne!

Anmeld

10. november 2010

Lone Jakobsen

LouiseNielsen skriver:

Det betyder bare SÅ meget..... Herhjemme gør vi det rigtig meget. Går vi forbi hinanden, så ligger vi lige en hånd på numsen eller ryggen af hianden. Der bliver sendt kærlige blikke og vi kysser rigtig meget.....

Det er både vigtig for vores forhold. Men vi syntes også det er rigtig vigtig at vores børn kan se at mor og far elsker hinanden....

præcis det samme her

dog vil jeg sige at vi sagtens kan putte på hver sin side af sofaen. lige som der er perioder hvor vi er mindre kærlige end andre.

Anmeld

10. november 2010

K&S

LouiseNielsen skriver:

Anmeld

10. november 2010

CA

bagger26 skriver:

Nu finder der jo de 5 kærlighedsprog, måske i bare ikke snakker samme sprog når det gælder kærlighed og har forskellige behov. Det betyder ikke, at man ikke passer sammen men, at man skal kombinere dem på en måde så i begge er glade og tilfredse..

De 5 kærlighedssprog er:

- Anerkendende ord.

- Tid til hinanen

- Modtage gaver

- Tjenster.

- Fysisk berøring.

Du kan læse mere om det ved at google det. eller læse lidt her:

http://www.soendag.dk/Artikler/Guides/Kaerlighedenssprog.aspx

He he! Lige mine ord. Var på vej ned i bunden for at tilføje dem, da jeg så din kommentar

Det er bare så vigtigt at man kender de sprog. Vi taler i hvert fald ikke samme kærlighedssprog herhjemme, så vi bliver nødt til at øve os i at vise kærlighed på det "sprog" den anden forstår det bedst. Jeg synes helt klart det går meget bedre efter vi er blevet bevidste om, at vi ikke er ens. Kan helt klart anbefale bogen(som i øvrigt også findes til børn, da deres måde at modtage og give kærlighed på også er forskellig fra barn til barn - kan også anbefales)

Anmeld

10. november 2010

hc=k

Sisley skriver:

Har han fortalt dig, hvad han så synes er vigtigt i et forhold? Og hvis han siger, at han bare vil have god sex giver du ham altså en sherif-stjerne!

Nej det har han ikke fortalt. Men altså sex er en fremmed by for os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.