Mama mia... Netbutikker mand!!! :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2010

twinboys

Jeg handler alt over nettet... Det sidste mangler jeg nu at modtage endnu...

Idag kom mine gardiner og fredag skulle min fryser gerne komme...

i starten af ugen kom drengenes tøj...

Jo en gang modtog jeg en molo bluse med alarm på... lidt træls da den 4 dage efter skulle bruges til gave... Jeg ringede til butikken og de bad mig sende den tilbage... ja så måtte jeg selv betale portoen... To dage efter jeg havde sendt den, lå den i min postkasse igen uden alarm og med 3 par babystømper vedlagt...Det kalder jeg alligevel god service...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MarianneSonne skriver:

HOLD da op

Ja de tager sig betalt de banker.

Ja fuldstændig gak... Komplet gak!!!

Anmeld

10. november 2010

Moderator

twinboys skriver:

Jeg handler alt over nettet... Det sidste mangler jeg nu at modtage endnu...

Idag kom mine gardiner og fredag skulle min fryser gerne komme...

i starten af ugen kom drengenes tøj...

Jo en gang modtog jeg en molo bluse med alarm på... lidt træls da den 4 dage efter skulle bruges til gave... Jeg ringede til butikken og de bad mig sende den tilbage... ja så måtte jeg selv betale portoen... To dage efter jeg havde sendt den, lå den i min postkasse igen uden alarm og med 3 par babystømper vedlagt...Det kalder jeg alligevel god service...

Majbritt

Det plejer også at være godt for mig. Også fordi vi jo bor lidt ude på landet, så jeg vejer altid op: Gider jeg betale diesel for det, eller er porto ligesåbilligt eller billigere?

Anmeld

10. november 2010

twinboys

Zafir skriver:

Det plejer også at være godt for mig. Også fordi vi jo bor lidt ude på landet, så jeg vejer altid op: Gider jeg betale diesel for det, eller er porto ligesåbilligt eller billigere?

Handler kun hvis der ikke er noget porto på...

Smiler... man vil jo gerne spare den udgift ikke???

Anmeld

10. november 2010

Moderator

twinboys skriver:

Handler kun hvis der ikke er noget porto på...

Smiler... man vil jo gerne spare den udgift ikke???

Altså hvis jeg skal betale 30 kr i diesel eller hvis jeg skal køre 20-30 km hver vej. Så vil jeghellere have med post.

Anmeld

10. november 2010

Silas&Mille

Hold op hvor er du da uheldig.

Jeg har heller aldrig rigtig haft nogen problemer med at handle på nettet. Synes bare det er dejlig nemt

MEN... det med overførelsesgebyret komme nu slet ikke bag på mig. Jeg bor jo i Sverige og overfører penge til DK hver måned til et lån. Det koster 165 sek HVER gang i gebyr.
Det er ikke lige så meget som din bank har trukket. Men det er da ikke butikkens skyld at du skulle betale gebyr for overførelsen

Anmeld

10. november 2010

Moderator

MoriSverige skriver:

Hold op hvor er du da uheldig.

Jeg har heller aldrig rigtig haft nogen problemer med at handle på nettet. Synes bare det er dejlig nemt

MEN... det med overførelsesgebyret komme nu slet ikke bag på mig. Jeg bor jo i Sverige og overfører penge til DK hver måned til et lån. Det koster 165 sek HVER gang i gebyr.
Det er ikke lige så meget som din bank har trukket. Men det er da ikke butikkens skyld at du skulle betale gebyr for overførelsen

Jeg syntes det er uetisk at fordi deres creditkort betaling ikke virker LIGENU, at de opfordrer mig til at betale pr. bank at de ikke informere mig om at det koster kassen...

Nu har jeg så også snakket med min bank og de siger at jeg har sat et flueben forkert, så det har kostet mig de 200 af kronerne... Grr... NU ringer de tilbage ... Tsk. Jeg er muggen...

Anmeld

10. november 2010

Silas&Mille

Zafir skriver:

Jeg syntes det er uetisk at fordi deres creditkort betaling ikke virker LIGENU, at de opfordrer mig til at betale pr. bank at de ikke informere mig om at det koster kassen...

Nu har jeg så også snakket med min bank og de siger at jeg har sat et flueben forkert, så det har kostet mig de 200 af kronerne... Grr... NU ringer de tilbage ... Tsk. Jeg er muggen...

Vil give dig ret i at det er uetisk. Men har nu aldrig hørt om at det er butikkerne der modtager de der gebyerer

Måske jeg er en smule fejl informeret

Anmeld

10. november 2010

Moderator

MoriSverige skriver:

Vil give dig ret i at det er uetisk. Men har nu aldrig hørt om at det er butikkerne der modtager de der gebyerer

Måske jeg er en smule fejl informeret

ejnej. Det er banken. Men de skulle bare have informeret mgi. De ved det åbenbart godt. Sådan lød det også på mailen.

Anmeld

10. november 2010

Silas&Mille

Zafir skriver:

ejnej. Det er banken. Men de skulle bare have informeret mgi. De ved det åbenbart godt. Sådan lød det også på mailen.

Hehe mente jeg nok...

Men jeg var nok også blevet tosset hvis det var mig.
Det er jo ikke ligefrem billigt længere når man betaler så højt et gebyr for en overførelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.