Normalt syntes jeg bare det fungerer rigtig godt at købe ting på nettet...
Så den anden dag bestilte jeg fra cakecraftshop. Deres system var nede, så jeg kunne ikke bestille på visakort. Godt så, hun sagde, at det var slet ikke ngoet problem at bestille på bankoverførsel, så det gjorde jeg. Jeg syntes jeg kiggede GRUNDIGT på overførsel til udlandet og jeg kunne IKKE se at det kostede kassen at betale til england...
Fucking shit, så har de trukket 240 kr i GEBYR!!! Og de har først fået pengene efter 4 dage... GRrrr... Så jeg kunne jo bare have ventet... De burde de fanmer have fortalt mig, da jeg snakkede med dem i telefonen!! Fuck hvor er det DUMT!!! 
Nå, men udover det, så har jeg så bestilt printerpatroner til min svigermor... Der har jeg så ventet og og ventet og ventet ... Og jeg skriver så til dem igår og spørger hvor (fanden) de bliver af??? Og hun skriver: Jaaamen de er jo i restordre, så de kommer i næste uge!!! ARGH - kunne I så fucking ikke skrive det, når man bestiller dem ? Så man ikke får ordrebekræftelsen og regner med at de kommer indenfor MAX et par dage???...
I forrige uge, bestilte jeg så dæk... De skulle komme inden for 2 dage... På vejen smider fragtmanden dem så væk - eller scorer dem eller hvad ved jeg... Men i hvertfald går der så over en UGE før vi modtager dem. Og jeg rykker og rykker og rykker...
Æv altså - jeg føler mig bare SÅ SNYDT... Hvor er den gode netbutiks-etik blevet af????... Æv æv æv..!!! Hende i england, var bare bange for at miste ordren tror jeg, hvis jeg skulle vente til deres system var oppe igen... Grrrr...
Anmeld