Mama mia... Netbutikker mand!!! :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.354 visninger
30 svar
0 synes godt om
10. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Normalt syntes jeg bare det fungerer rigtig godt at købe ting på nettet...

Så den anden dag bestilte jeg fra cakecraftshop. Deres system var nede, så jeg kunne ikke bestille på visakort. Godt så, hun sagde, at det var slet ikke ngoet problem at bestille på bankoverførsel, så det gjorde jeg. Jeg syntes jeg kiggede GRUNDIGT på overførsel til udlandet og jeg kunne IKKE se at det kostede kassen at betale til england... Fucking shit, så har de trukket 240 kr i GEBYR!!! Og de har først fået pengene efter 4 dage... GRrrr... Så jeg kunne jo bare have ventet... De burde de fanmer have fortalt mig, da jeg snakkede med dem i telefonen!! Fuck hvor er det DUMT!!!

Nå, men udover det, så har jeg så bestilt printerpatroner til min svigermor... Der har jeg så ventet og og ventet og ventet ... Og jeg skriver så til dem igår og spørger hvor (fanden) de bliver af??? Og hun skriver: Jaaamen de er jo i restordre, så de kommer i næste uge!!! ARGH - kunne I så fucking ikke skrive det, når man bestiller dem ? Så man ikke får ordrebekræftelsen og regner med at de kommer indenfor MAX et par dage???...

I forrige uge, bestilte jeg så dæk... De skulle komme inden for 2 dage... På vejen smider fragtmanden dem så væk - eller scorer dem eller hvad ved jeg... Men i hvertfald går der så over en UGE før vi modtager dem. Og jeg rykker og rykker og rykker...

Æv altså - jeg føler mig bare SÅ SNYDT... Hvor er den gode netbutiks-etik blevet af????... Æv æv æv..!!! Hende i england, var bare bange for at miste ordren tror jeg, hvis jeg skulle vente til deres system var oppe igen... Grrrr...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Laulund87

Hold da op

Jeg køber en del over nettet og har aldrig haft problemer

Mon ikke du, forhåbentlig, bare har været uheldig

Anmeld

10. november 2010

Moderator

Laulund87 skriver:

Hold da op

Jeg køber en del over nettet og har aldrig haft problemer

Mon ikke du, forhåbentlig, bare har været uheldig

Altså - jeg har jo handler riiiiiiiiiigtig meget på nettet altid... lige fra starten af netbutikker. Det er bare lige 3 stk på unger 2 uger, har været trælse handler...

Anmeld

10. november 2010

Laulund87

Zafir skriver:

Altså - jeg har jo handler riiiiiiiiiigtig meget på nettet altid... lige fra starten af netbutikker. Det er bare lige 3 stk på unger 2 uger, har været trælse handler...

Hmm du må undgå de sider i fremtiden så, hvis du kan

Anmeld

10. november 2010

Moderator

Laulund87 skriver:

Hmm du må undgå de sider i fremtiden så, hvis du kan

Tjjaaa... Det er en mulighed...

Anmeld

10. november 2010

otlitrom

Ej, hvor muggent! det gebyr er da helt tosset!! Jeg ville blive arrig altså!

Jeg er selv en af dem der er som tante Olga på 90.. Jeg tør ikke rigtig det der nethandel. Kæresten griner meget af det, for han handler jo bare... Jeg købte min telefon over nettet, og det var det samme som med dine patroner. Fik at vide den ville komme inden et par dage... Og der gik 12 dage, før pakken var her. Der troede jeg jeg var blevet godt og grundigt snydt. De havde heller ikke skrevet, at den var i restordre!

Anmeld

10. november 2010

Moderator

kitty skriver:

Ej, hvor muggent! det gebyr er da helt tosset!! Jeg ville blive arrig altså!

Jeg er selv en af dem der er som tante Olga på 90.. Jeg tør ikke rigtig det der nethandel. Kæresten griner meget af det, for han handler jo bare... Jeg købte min telefon over nettet, og det var det samme som med dine patroner. Fik at vide den ville komme inden et par dage... Og der gik 12 dage, før pakken var her. Der troede jeg jeg var blevet godt og grundigt snydt. De havde heller ikke skrevet, at den var i restordre!

Jeg syntes det værste det er cakecraftshop. For de burde fanmer vide at det koster kassen at sende penge fra udlandet... Jeg har simpetlehn skrevet til dem og skældt dem ud... mmm...

Også har jeg også skældt dem ud med patronerne. Så fik jeg bare en muggen mail tilbage: taget til efterretning. Hallo mand. Sig lige undskyld!!!!... Det gør man skuda til sine kunder?!

Anmeld

10. november 2010

Kløver

Hold da op du er uheldig, synes jeg mest har gode erfaringer, men det med hende ra england, er da for latterligt, hvad var det du skulle betale gebyr for, var det overførsel???

Jeg fandt ud af jeg skulle betale skat, da jeg bestilte fra USA, til UPS, og da de havde sendt nogle forkerte varer, skulle jeg smide dem ud og de sendte nyt, hvilket resulterede i jeg skulle betale skatten 2 gange, for samme vare, var jeg dælme heller ikke tilfreds med

Anmeld

10. november 2010

Malonde1985

Handler også tit på nettet og har ALDRIG (7-9-13) haft problemer! Men ja det gebyr for udenlandsbetaling er da helt hen i vejret! Kan du ik få pengene retur og gøre det på den anden måde?? ved godt der så går længere tid, men det er jo alligevel en sjat penge du har punget ud med der .. super tarveligt ikke lige at fortælle dig det vil koste ekstra på den måde

Anmeld

10. november 2010

otlitrom

Zafir skriver:

Jeg syntes det værste det er cakecraftshop. For de burde fanmer vide at det koster kassen at sende penge fra udlandet... Jeg har simpetlehn skrevet til dem og skældt dem ud... mmm...

Også har jeg også skældt dem ud med patronerne. Så fik jeg bare en muggen mail tilbage: taget til efterretning. Hallo mand. Sig lige undskyld!!!!... Det gør man skuda til sine kunder?!

Taget til efterretning?? Nuij, det ville få mig til at eksplodere... Det er jo bare "standardsvar" til de kunder der brokker sig. Ja, undskyld koster ikke noget.. Men det er sjældent man får det!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.