Mama mia... Netbutikker mand!!! :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Maja84 skriver:

Hold da op du er uheldig, synes jeg mest har gode erfaringer, men det med hende ra england, er da for latterligt, hvad var det du skulle betale gebyr for, var det overførsel???

Jeg fandt ud af jeg skulle betale skat, da jeg bestilte fra USA, til UPS, og da de havde sendt nogle forkerte varer, skulle jeg smide dem ud og de sendte nyt, hvilket resulterede i jeg skulle betale skatten 2 gange, for samme vare, var jeg dælme heller ikke tilfreds med

Det var fordi deres system var gået ned, så kunne jeg ikke betale på visakort. Så stod der at man kunne ringe til dem, 'I de fleste tilfælde kan vi ordne resten af din betaling pr telefon' stod der så. Så sagde hun: Det var ikke noget problem, je gkunne bare betale via bankoverførsel. Så kiggede jeg LÆNGE på min banks hjemmeside og kiggede om jeg kunne se at det kostede noget og hvor meget. Regnede med at det skulle koste 35 kr eller noget, som det koster i veksle gebyr, så viser det sig at være 240 kr!!!!... Jeg syntes hun burde vide at det kunne være dyrt og havde sagt: Du kan godt betale pr. bank, men det koster mange penge, så jeg regner med at min kort betaling er oppe om x dage, så ka du bestille der. Jeg føler mig virkelig bondefanget... grr...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Moderator

kitty skriver:

Taget til efterretning?? Nuij, det ville få mig til at eksplodere... Det er jo bare "standardsvar" til de kunder der brokker sig. Ja, undskyld koster ikke noget.. Men det er sjældent man får det!!

Nej vel? Det virker bare som et middelmådigt grøf. Ikke, at de har indrømmet at de har gjort en fejl eller noget. tsk!!!

Anmeld

10. november 2010

Moderator

Malonde1985 skriver:

Handler også tit på nettet og har ALDRIG (7-9-13) haft problemer! Men ja det gebyr for udenlandsbetaling er da helt hen i vejret! Kan du ik få pengene retur og gøre det på den anden måde?? ved godt der så går længere tid, men det er jo alligevel en sjat penge du har punget ud med der .. super tarveligt ikke lige at fortælle dig det vil koste ekstra på den måde

Jeg ved det ikke... For gebyret er jo trukket

Anmeld

10. november 2010

Kløver

Zafir skriver:

Det var fordi deres system var gået ned, så kunne jeg ikke betale på visakort. Så stod der at man kunne ringe til dem, 'I de fleste tilfælde kan vi ordne resten af din betaling pr telefon' stod der så. Så sagde hun: Det var ikke noget problem, je gkunne bare betale via bankoverførsel. Så kiggede jeg LÆNGE på min banks hjemmeside og kiggede om jeg kunne se at det kostede noget og hvor meget. Regnede med at det skulle koste 35 kr eller noget, som det koster i veksle gebyr, så viser det sig at være 240 kr!!!!... Jeg syntes hun burde vide at det kunne være dyrt og havde sagt: Du kan godt betale pr. bank, men det koster mange penge, så jeg regner med at min kort betaling er oppe om x dage, så ka du bestille der. Jeg føler mig virkelig bondefanget... grr...

Kan jeg dælme godt forstå, specielt når overførslen tager tid, og det burde de jo også vide, at overførsler tager længere tid, og så sige, at det er en mulighed, men at de forventer at være oppe at køre, så man ikke sparer tid ved det. men ja de burde også advare, hvis de ved at der kan være store gebyrer på

Jeg var nok også blevet sur over det

Anmeld

10. november 2010

Mi

Zafir skriver:

Normalt syntes jeg bare det fungerer rigtig godt at købe ting på nettet...

Så den anden dag bestilte jeg fra cakecraftshop. Deres system var nede, så jeg kunne ikke bestille på visakort. Godt så, hun sagde, at det var slet ikke ngoet problem at bestille på bankoverførsel, så det gjorde jeg. Jeg syntes jeg kiggede GRUNDIGT på overførsel til udlandet og jeg kunne IKKE se at det kostede kassen at betale til england... Fucking shit, så har de trukket 240 kr i GEBYR!!! Og de har først fået pengene efter 4 dage... GRrrr... Så jeg kunne jo bare have ventet... De burde de fanmer have fortalt mig, da jeg snakkede med dem i telefonen!! Fuck hvor er det DUMT!!!

Nå, men udover det, så har jeg så bestilt printerpatroner til min svigermor... Der har jeg så ventet og og ventet og ventet ... Og jeg skriver så til dem igår og spørger hvor (fanden) de bliver af??? Og hun skriver: Jaaamen de er jo i restordre, så de kommer i næste uge!!! ARGH - kunne I så fucking ikke skrive det, når man bestiller dem ? Så man ikke får ordrebekræftelsen og regner med at de kommer indenfor MAX et par dage???...

I forrige uge, bestilte jeg så dæk... De skulle komme inden for 2 dage... På vejen smider fragtmanden dem så væk - eller scorer dem eller hvad ved jeg... Men i hvertfald går der så over en UGE før vi modtager dem. Og jeg rykker og rykker og rykker...

Æv altså - jeg føler mig bare SÅ SNYDT... Hvor er den gode netbutiks-etik blevet af????... Æv æv æv..!!! Hende i england, var bare bange for at miste ordren tror jeg, hvis jeg skulle vente til deres system var oppe igen... Grrrr...

Øv ØV øv

Det kostede kun mig 40kr at overfører til sverige, men så skullle det også være over netbank. Men for dårligt at de ikke oplyser om det når du taler med dem.

Hvis du har en paypal konto så kan man ofte betale med den og det koster ikke noget. Det fungere upåklageligt for mig.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

10. november 2010

Moderator

Maja84 skriver:

Kan jeg dælme godt forstå, specielt når overførslen tager tid, og det burde de jo også vide, at overførsler tager længere tid, og så sige, at det er en mulighed, men at de forventer at være oppe at køre, så man ikke sparer tid ved det. men ja de burde også advare, hvis de ved at der kan være store gebyrer på

Jeg var nok også blevet sur over det

Jeg er også spændt på, hvad hun siger!!...

Anmeld

10. november 2010

Moderator

MarianneSonne skriver:

Øv ØV øv

Det kostede kun mig 40kr at overfører til sverige, men så skullle det også være over netbank. Men for dårligt at de ikke oplyser om det når du taler med dem.

Hvis du har en paypal konto så kan man ofte betale med den og det koster ikke noget. Det fungere upåklageligt for mig.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Det var også på netbank...

Anmeld

10. november 2010

Kløver

Zafir skriver:

Jeg er også spændt på, hvad hun siger!!...

kan jeg godt forstå, for du kunne jo lige så godt have ventet istedet for det andet, var jo noget andet hvis det tog feks 3-4 uger, men det andet er da lidt noget pjat

Anmeld

10. november 2010

Moderator

Maja84 skriver:

kan jeg godt forstå, for du kunne jo lige så godt have ventet istedet for det andet, var jo noget andet hvis det tog feks 3-4 uger, men det andet er da lidt noget pjat

JA!! tsk...

Anmeld

10. november 2010

Mi

Zafir skriver:

Det var også på netbank...

HOLD da op

Ja de tager sig betalt de banker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.