Sivende fostervand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2010

SoffiLine

NR3ønskebarn skriver:

Det kan du læse om herinde søde Hvis du kigger under ugerne i graviditeten knus

har læst og læst søde, men synes ikke jeg fandt noget ordentlig? :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

henh01

Lon1976 skriver:

Gud hvor er det rart og hører at andre står i samme situation, eller jeg håber du ved hvad jeg mener - altså der er andre som forstår en, hvad man mener.

Jeg har det på nøjagtig samme måde, det løber ikke direkte, men føles som du beskriver det.

Ved udemærket hvordan du har det... Det er så skønt med baby.dk siden hvor der er en masse i samme båd næsten uanset problematik.

Jeg tror også jeg ville prøve at ringe til afsnittet fra gravide og fortælle dem som du har det og sige at du ikke er ret langt henne og din fortid taget i betragtning så mener jeg de bør undersøge dig grundigt. Jeg troede først det var min slimprop der var gået, men det blev ved og ved og ved..

Anmeld

10. november 2010

Marco2

SoffiLine skriver:

Der står ellers hvad sandsynligheden er i de forskellige uger...

Eksempelvis her for uge 23: "Enkelte børn (cirka 14 %) født i uge 23 vil overleve, men de fleste vil få følger af den ekstremt for tidlige fødsel i form er små eller større handicaps."

AG

Anmeld

10. november 2010

Lon1976

henh01 skriver:

Ved udemærket hvordan du har det... Det er så skønt med baby.dk siden hvor der er en masse i samme båd næsten uanset problematik.

Jeg tror også jeg ville prøve at ringe til afsnittet fra gravide og fortælle dem som du har det og sige at du ikke er ret langt henne og din fortid taget i betragtning så mener jeg de bør undersøge dig grundigt. Jeg troede først det var min slimprop der var gået, men det blev ved og ved og ved..

Jamen jeg var på hospitalet igår og de ville ikke gøre noget før i næste uge, hvor jeg også skal scannes. Deres svar var, at man alligevel ikke kunne stille noget op nu, hvor jeg ikke er længere henne end jeg er.

De målte dog min livmoderhals, og den havde den længde som den skulle. Jeg spurgte så ind til mængden af fostervand og det ville de først undersøge i næste uge - De kan ikke stille noget op før 24. uge. alligevel.

Så det bedste jeg kan gøre, er og holde mig hjemme i ro. Så har jeg da gjort mit bedste ind til da.

Anmeld

10. november 2010

SoffiLine

Marco2 skriver:

Der står ellers hvad sandsynligheden er i de forskellige uger...

Eksempelvis her for uge 23: "Enkelte børn (cirka 14 %) født i uge 23 vil overleve, men de fleste vil få følger af den ekstremt for tidlige fødsel i form er små eller større handicaps."

AG

Ja det er rigtigt, det er bare mig der er lidt langsom 

Tak 

Anmeld

10. november 2010

Dansker I Holland

SoffiLine skriver:

Kig under uge 26, så skulle du gerne kunne se chancen for at baby overlever hvis den bliver født der Det var det jeg ville give dig svar på Smiler.. Det har jeg i hvert fald læst

Anmeld

10. november 2010

Mor til prinsessen :-)

Lon1976 skriver:

Jeg tror og håber på, at det er udflåd. Nu har jeg læst en del på nettet og mit er slet ikke så slemt som hos mange andre. Men frygter bare det værste, da jeg ikke er længere henne end jeg er og har allerede aborteret 2 gange i år, så 3. gang her skulle jo meget gerne være lykkens gang

Jeg er blevet enig med min chef om og blive hjemme og tage tingene med ro, indtil jeg skal scannes i igen i næste uge.

Ja kan jeg godt forstå... heller ikke sjovt!! jeg havde også meget udflåd i starten af min graviditet.....
Kan du ikke blive undersøgt? Har du prøvet at høre JM? Specielt fordi du har aborteret før, så ville det da være på sin plads!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.