Sivende fostervand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2010

Lon1976

hc=k skriver:

Altså da jeg var gravid oplevede jeg sivende væske, men det var ikke fostervand. Jeg blev undersøgt på hospitalet og de kunne fortælle mig at der var rigtig mange gravide der fik væskeansamlinger på grund af trykket. De kunne springe og det minder meget om vandafgang.

Jeg håber da også inderligt at det ikke er noget, men bliver bare så bekymret. Jeg har desværre også blødt meget i min graviditet (i over 2 mdr - uafbrudt) og nu dette. Hvor svært kan/skal det være og være gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

hc=k

Lon1976 skriver:

Jeg håber da også inderligt at det ikke er noget, men bliver bare så bekymret. Jeg har desværre også blødt meget i min graviditet (i over 2 mdr - uafbrudt) og nu dette. Hvor svært kan/skal det være og være gravid

Jeg krydser fingre for at der ikke er noget galt

Anmeld

10. november 2010

Mor til prinsessen :-)

Lon1976 skriver:

Hvor længe har det stået på?  Kan se der ikke er så længe til termin.

Det er heldigvis ikke så meget, at jeg skal skifte bind, men man er jo berymret.

Jamen det er står på i en måned nu i hvert fald. Og jeg har ikke kunne nøjes med et alm. trusseindlæg, måtte købe nogle som var større.....

Ja der er ikke længe til termin, så det ville ikke være kritisk hvis hun kom nu. Men det undrer mig da hvad det er, som du selv siger vil man jo gerne vide det..... Bare svært hvis der ikke kommer nogle svar.

Jeg tænkte om det måske med dig kan være udflåd måske.....

Anmeld

10. november 2010

Mor til prinsessen :-)

jcmoller skriver:

de kan da ta en stikprøve af det, det gjorde de ved mig for at være sikker på det var sivende vandafgang

okay... det har de ikke snakket noget om :-) Men de har kigget oppe, og siger at det "måske nok ikke, muligvis, tror ikke" det er fostervandet  ... men de kan ikke sige hvad det er. Er blevet scannet og hun har det helt fint..... ved ikk om det er fordi jeg er så langt henne at de "er ligeglad".....
Men de er ret modsigende, fordi har fået af vide et alm trusseindlæg skal være nok. Og har jeg ikke brugt i iver 1 måned, har været nødt til at købe noget som er større, og alligevel løber det ved siden af....  troede jeg tissede i bukserne, selvom det ikke er den følelse jeg har, men det kunne de dog se at det ikke var det

så tror naturen må gå sin gang :-)

Anmeld

10. november 2010

SoffiLine

jcmoller skriver:

jeg havde sivende fostervand fra uge 22 og fødte i uge 26...

hvor er det tidligt at føde, hvor stor er chancerne for at baby overlever at komme til verden så tidligt??

Anmeld

10. november 2010

Lon1976

Hende med maven :-) skriver:

Jamen det er står på i en måned nu i hvert fald. Og jeg har ikke kunne nøjes med et alm. trusseindlæg, måtte købe nogle som var større.....

Ja der er ikke længe til termin, så det ville ikke være kritisk hvis hun kom nu. Men det undrer mig da hvad det er, som du selv siger vil man jo gerne vide det..... Bare svært hvis der ikke kommer nogle svar.

Jeg tænkte om det måske med dig kan være udflåd måske.....

Jeg tror og håber på, at det er udflåd. Nu har jeg læst en del på nettet og mit er slet ikke så slemt som hos mange andre. Men frygter bare det værste, da jeg ikke er længere henne end jeg er og har allerede aborteret 2 gange i år, så 3. gang her skulle jo meget gerne være lykkens gang

Jeg er blevet enig med min chef om og blive hjemme og tage tingene med ro, indtil jeg skal scannes i igen i næste uge.

Anmeld

10. november 2010

henh01

Åh jeg kender alt for godt til det der sivende væske der ikke er slim, ikke er udflåd og ej heller ikke fostervand. Hvad det er kan de ikke sige. Havde ikke hørt om de væskeansamlinger, men det kunne det godt tyde på i mit tilfælde i hvert fald, jeg føler det er når jeg klemmer benene sammen at så bliver der trykket lidt ud og det samme når jeg sætter mig ned og rejser mig op.

Løber dit hele tiden??

Anmeld

10. november 2010

Dansker I Holland

SoffiLine skriver:

hvor er det tidligt at føde, hvor stor er chancerne for at baby overlever at komme til verden så tidligt??

Det kan du læse om herinde søde Hvis du kigger under ugerne i graviditeten knus

Anmeld

10. november 2010

Lon1976

henh01 skriver:

Åh jeg kender alt for godt til det der sivende væske der ikke er slim, ikke er udflåd og ej heller ikke fostervand. Hvad det er kan de ikke sige. Havde ikke hørt om de væskeansamlinger, men det kunne det godt tyde på i mit tilfælde i hvert fald, jeg føler det er når jeg klemmer benene sammen at så bliver der trykket lidt ud og det samme når jeg sætter mig ned og rejser mig op.

Løber dit hele tiden??

Gud hvor er det rart og hører at andre står i samme situation, eller jeg håber du ved hvad jeg mener - altså der er andre som forstår en, hvad man mener.

Jeg har det på nøjagtig samme måde, det løber ikke direkte, men føles som du beskriver det.

Anmeld

10. november 2010

Nok20

Jeg ville altså insisterer på at få det undersøgt!!! Hellere en gang for meget end for lidt... Og så husk at tage den med ro uanset og pas på dig selv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.