Sivende fostervand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.459 visninger
26 svar
0 synes godt om
10. november 2010

Lon1976

Hej

Jeg vil hører her om der er nogen der ved noget om vandafgang/sivende fostervand.

Kan ens livmoderhals godt have den rigtige længde selvom fostervandet siver??

Jeg er kun 22+3 og var til tjek på hospitalet igår pga mange plukveer (jeg har før født for tidligt og derfor jeg reagerede, da plukveerne tiltog) De ville ikke undersøge mængden af fostervandet, da de alligevel ikke ville kunne stille noget op. Jeg skal til en ny scanning i næste uge og her ville de undersøge fostervandsmængden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Oliver,Troia&Wictor

Lon1976 skriver:

Hej

Jeg vil hører her om der er nogen der ved noget om vandafgang/sivende fostervand.

Kan ens livmoderhals godt have den rigtige længde selvom fostervandet siver??

Jeg er kun 22+3 og var til tjek på hospitalet igår pga mange plukveer (jeg har før født for tidligt og derfor jeg reagerede, da plukveerne tiltog) De ville ikke undersøge mængden af fostervandet, da de alligevel ikke ville kunne stille noget op. Jeg skal til en ny scanning i næste uge og her ville de undersøge fostervandsmængden.

jeg havde sivende fostervand fra uge 22 og fødte i uge 26...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. november 2010

Lon1976

jcmoller skriver:

jeg havde sivende fostervand fra uge 22 og fødte i uge 26...

Åh det lille pus.

Hvad gjorde du i mellemtiden, altså var du sengeliggende eller hva?

Anmeld

10. november 2010

Mor til prinsessen :-)

hej... ved ikke om du kan bruge mit svar til noget.... Men det siver fra mig, og har gjort det længe. Men der er ikke fostervand siger de.... Men de ved ikke hvad det er....

Så måske kan det være sådan noget med dig??..... det kommer meget an på hvor meget der er, hvordan det ligger sig i trussen og bindet siger de....
 men igen det er noget jeg har fået af vide, er ikke sikker på noget :-)

Anmeld

10. november 2010

Oliver,Troia&Wictor

Lon1976 skriver:

Åh det lille pus.

Hvad gjorde du i mellemtiden, altså var du sengeliggende eller hva?

ja var sengeliggende/indlagt i to uger inden jeg fødte

Anmeld

10. november 2010

Oliver,Troia&Wictor

Hende med maven :-) skriver:

hej... ved ikke om du kan bruge mit svar til noget.... Men det siver fra mig, og har gjort det længe. Men der er ikke fostervand siger de.... Men de ved ikke hvad det er....

Så måske kan det være sådan noget med dig??..... det kommer meget an på hvor meget der er, hvordan det ligger sig i trussen og bindet siger de....

de kan da ta en stikprøve af det, det gjorde de ved mig for at være sikker på det var sivende vandafgang

Anmeld

10. november 2010

Oliver,Troia&Wictor

jcmoller skriver:

ja var sengeliggende/indlagt i to uger inden jeg fødte

men alt gik godt, nu er hun 8mdr.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. november 2010

Lon1976

Hende med maven :-) skriver:

Hvor længe har det stået på?  Kan se der ikke er så længe til termin.

Det er heldigvis ikke så meget, at jeg skal skifte bind, men man er jo berymret.

Anmeld

10. november 2010

Lon1976

jcmoller skriver:

de kan da ta en stikprøve af det, det gjorde de ved mig for at være sikker på det var sivende vandafgang

Det er heldigvis ikke så meget det siver, men man er jo berymret. Så derfor ville jeg hører om der er andre der har prøvet det samme.

Dejligt at det er gået godt og hvor ser hun dejlig ud.

Anmeld

10. november 2010

hc=k

Altså da jeg var gravid oplevede jeg sivende væske, men det var ikke fostervand. Jeg blev undersøgt på hospitalet og de kunne fortælle mig at der var rigtig mange gravide der fik væskeansamlinger på grund af trykket. De kunne springe og det minder meget om vandafgang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.