What to do!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2010

Pige2009

Drømmer skriver:

Det er godt nok for dårligt at de ikke gør mere.

Det er da godt nok spild af alles penge. så må de sq finde noget bedre at tilbyde..... end at sende folk ud til sådan nogle fuskere

Ja, ærlig talt. Det er skræmmende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Baagøe skriver:

Tjo, hvis vi altså taler løntilskud i det private, for det offentlige bruger dem jo blot til at udvide staben for en periode, så på den måde er det jo også en form for "Parkering af ledige".

Jeg savner noget nytænktning på området, som i den grad er gennemsyret af kontrol og bureaukrati.

Det kommer an på hvordan man gør det. Jeg har selv 2 ansat på mit arbejde. Jeg bruger dem til at lave projekter,  der ellers ikke ville blive lavet. - Altså reelle ting Som de selv får lov til at styre. + at de får lov til at søge arbejde i arbejdstiden og jeg vil læse deres ansøgninger igennem

Men pt. er jeg jo på barsel og Irene har dem ... Men det er min lille hjælp til systemet...

Men ja- det er ABSOLUT ikke verdens bedste aktivereings system vi har

Anmeld

10. november 2010

Pige2009

Zafir skriver:

Det kommer an på hvordan man gør det. Jeg har selv 2 ansat på mit arbejde. Jeg bruger dem til at lave projekter,  der ellers ikke ville blive lavet. - Altså reelle ting Som de selv får lov til at styre. + at de får lov til at søge arbejde i arbejdstiden og jeg vil læse deres ansøgninger igennem

Men pt. er jeg jo på barsel og Irene har dem ... Men det er min lille hjælp til systemet...

Men ja- det er ABSOLUT ikke verdens bedste aktivereings system vi har

Problemet med Anden Aktør er bare, at de gerne vil have os ud, og så er det nærmest ligegyldigt, hvad det er som. Dét anfægter jeg, for jeg vil rigtig gerne i et løntilskudsjob, hvis jeg kan se, der måske er mulighed for at blive tilknyttet på mere permanent basis. Mange løntilskudsstillinger er dog oprettet i det halve år, nogle gange et helt, som er max for et sådan job, og det er der jo ingen fremtid i...

Anmeld

10. november 2010

Moderator

Baagøe skriver:

Problemet med Anden Aktør er bare, at de gerne vil have os ud, og så er det nærmest ligegyldigt, hvad det er som. Dét anfægter jeg, for jeg vil rigtig gerne i et løntilskudsjob, hvis jeg kan se, der måske er mulighed for at blive tilknyttet på mere permanent basis. Mange løntilskudsstillinger er dog oprettet i det halve år, nogle gange et helt, som er max for et sådan job, og det er der jo ingen fremtid i...

Nej man skal selv være opsøgende og finde sit løntilskuds job. Tom ahr fået rigtig job på den måde i sin tid Han ville rigtig gerne arbejde i lejre forsøgscenter. De sagde at han kunne godt få job med løntilskud, men at der INGEN mulighed var for permanent ansættelse. MEN - det blev der jo så Han fik ansættelse bagefter.

Anmeld

10. november 2010

Pige2009

Zafir skriver:

Nej man skal selv være opsøgende og finde sit løntilskuds job. Tom ahr fået rigtig job på den måde i sin tid Han ville rigtig gerne arbejde i lejre forsøgscenter. De sagde at han kunne godt få job med løntilskud, men at der INGEN mulighed var for permanent ansættelse. MEN - det blev der jo så Han fik ansættelse bagefter.

Nemlig. Jeg regner også med at lave en karriereplan inden det nye år, og så gå ud fra den. Den kan jo passende udarbejdes på mit jobsøgningskursus

Anmeld

10. november 2010

Moderator

Baagøe skriver:

Nemlig. Jeg regner også med at lave en karriereplan inden det nye år, og så gå ud fra den. Den kan jo passende udarbejdes på mit jobsøgningskursus

Go idé

Anmeld

10. november 2010

Pige2009

Zafir skriver:

Go idé

Jeps.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.