What to do!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.771 visninger
26 svar
0 synes godt om
9. november 2010

Pige2009

Jeg går som mange af jer ved ledig, og er som højtuddannet udliciteret til Anden Aktør, der i mit tilfælde er job.dk. Her for 2 minutter siden læser jeg så forfærdet denne nyhed på TV2 Nyhederne
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-34880343:lokker-ledige-med-millioner.html?forside

Hvordan skal jeg mon forholde mig?! Skal jeg ringe til jobcenteret imorgen eller hvad?

Jeg ønsker da absolut ikke at være hos job.dk, men vil skifte...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Du skal da kontakte jobcenteret med det samme i morgen. Meld dig syg og kontakt jobcenteret!!... Føj da...

Anmeld

9. november 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Du skal da kontakte jobcenteret med det samme i morgen. Meld dig syg og kontakt jobcenteret!!... Føj da...

Enig

Anmeld

9. november 2010

Pige2009

Zafir skriver:

Tror også jeg kører derind. Noget af det har jo foregået i Odense, hvor jeg netop var til møde i fredags!  Er godt nok rystet. Især fordi jeg er blevet placeret i endnu et af de talløse "Parkér en ledig" projekter i form af et 4 ugers jobsøgningskursus identisk med det i den pågældende sag

Anmeld

9. november 2010

Moderator

Baagøe skriver:

Tror også jeg kører derind. Noget af det har jo foregået i Odense, hvor jeg netop var til møde i fredags!  Er godt nok rystet. Især fordi jeg er blevet placeret i endnu et af de talløse "Parkér en ledig" projekter i form af et 4 ugers jobsøgningskursus identisk med det i den pågældende sag

Altså kører ind til jobenteret?

Anmeld

9. november 2010

Pige2009

Altså kører ind til jobenteret?

Jeps. Det ligger ikke langt fra Lauras DP. De må da også reagere på den nyhed, da det er dem der betaler job.dk for at få os ledige aktiveret. De kan da umuligt synes, det er legitimt at bryde på n

Anmeld

9. november 2010

Moderator

Baagøe skriver:

Jeps. Det ligger ikke langt fra Lauras DP. De må da også reagere på den nyhed, da det er dem der betaler job.dk for at få os ledige aktiveret. De kan da umuligt synes, det er legitimt at bryde på n

Gi lige en update, bagefter. Blir da nysgerrig...!!

Anmeld

9. november 2010

Pige2009

Zafir skriver:

Jeps - en deal!

Anmeld

10. november 2010

Pige2009

Zafir skriver:

Jeg har så talt med jobcenteret idag, som intet som helst kendte tilden pågældende sag. Jeg informerede naturligvis om, at jeg var utryg ved at skulle starte i et forløb hos dem om et par uger, men sagbehandleren responderede blot, at hun ville sende mit tip videre i systemet, og det var så det!

Status quo er så at jeg ikke kan blive udliciteret til en ny anden aktør, og skal så starte i et komplet irrelevant og meningsløst "Parkér en ledig" projekt om under to unger Ærlig talt er jeg rystet over deres mangel på handling - hun ville ikke engang at ringe tilbage til mig med nyt, men jeg fik pænt at vide, at jeg kunne vende tilbage og forhøre mig selv

Anmeld

10. november 2010

Moderator

Baagøe skriver:

Jeg har så talt med jobcenteret idag, som intet som helst kendte tilden pågældende sag. Jeg informerede naturligvis om, at jeg var utryg ved at skulle starte i et forløb hos dem om et par uger, men sagbehandleren responderede blot, at hun ville sende mit tip videre i systemet, og det var så det!

Status quo er så at jeg ikke kan blive udliciteret til en ny anden aktør, og skal så starte i et komplet irrelevant og meningsløst "Parkér en ledig" projekt om under to unger Ærlig talt er jeg rystet over deres mangel på handling - hun ville ikke engang at ringe tilbage til mig med nyt, men jeg fik pænt at vide, at jeg kunne vende tilbage og forhøre mig selv

FUCK Mand... Og det går vores skattekroner til...  Æv æv noget pis. Jeg var røget på ekstrabladet eller lignene... Kontant eller det program der havde det oppe!! SKrive til dem med det samme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.