er du altid ærlig ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

Anonym

Der er virkelig nogle grimme børnebilleder ind i mellem , ind i mellem bliver man nærmest forskrækket   Jeg undlader at svare i de tråde hvis ikke jeg syntes barnet er kønt ,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Der er jo ALTID noget pænt at sige! Især hvis det er et barn hvis mor/far man holder af - så ser man ligesom ikke det der måske kunne vokse sig smukke med alderen, så ser man bare lykken og det smukke i et nyt liv....

Anmeld

9. november 2010

B&J

Ja jeg er altid ærlig og hvis jeg ikke syntes barnet er køn jamen så skriver jeg ikke altid ellers finder jeg noget andet kønt i barnet det kan jo sagtens havde det dejligste smil de smukkeste øjne ja der er mange ting man kan rose for istedet  men som sagt syntes godt nok mange har rigtigt smukke børn her inde

Anmeld

9. november 2010

twinboys

Munder skriver:

Ja det er jeg. Jeg kan ikke se det gavner at lyve. Jeg kunne aldrig finde på at skrive noget negativt om andres børn, men vil heller ikke sige at barnet er smukt, hvis jeg ikke mener det

Jeps... jeg mener det samme men hak mig ikke i tuden, hvis jeg en dag ikke ser en debat med billeder og jeg så ikke har skrevet i tråden for det betyder bestemt ikke at jeg ikke kan lide eller synes om jeres børn... måske jeg bare ikke har set den debat...

MAjbritt

Anmeld

9. november 2010

SiLiMiMa

Anonym skriver:

tænker lidt på det der når folk lægger foto af deres børn og spørger om de er kønne osv. er du så altid ærlig???

hvis jeg ikke synes et barn er kønt, ja så siger jeg bare ikke noget.

måske en lidt mærkelig debat.

man kan være anonym hvis man vil det

ja, det er jeg i hvert fald!!

men nu er det også MEGET MEGET sjældent - for ikke at sige aldrig - at jeg synes et barn er grimt.... det ord kan slet ikke bruges om et barn i mine øjne...............

jeg kommenterer fotos, hvis jeg synes, der er noget specielt ved dem, som jeg lige vil give et par ord med til... tja og somme tider gider jeg ikke skrive noget - også selvom barnet er nuttet....

men altid ærlig ja!

heise

Anmeld

9. november 2010

LenaJohansen

Anonym skriver:

tænker lidt på det der når folk lægger foto af deres børn og spørger om de er kønne osv. er du så altid ærlig???

jeg vælger bare at lade være med at kommentere det hvis jeg ikke mener barnet er kønt.. Alle børn er jo ikke lige smukke, vi vil jo nok altid syntes vores egne er smukkest... 

Anmeld

10. november 2010

Anonym

Jeg svarer hvis jeg synes barnet ser sødt ud og hvis jeg ikke synes det så svarer jeg ikke i tråden for hvis man virkelig tænker: Ej han/hun er ikke så pæn, så ville jeg da KUN gøre mor ked af det ved at skrive det. Altså hvis nogen skrev til mig at min datter var grim i en billedtråd ville jeg da både blive vred og ked af det. Jeg synes jo hun er den smukkeste i verden og sådan har alle mødre det vel

Anmeld

10. november 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg kunne aldrig finde på at sige noget negativt om et andet menneskes udseende. Så ville jeg se på helt andre ting, og komme med ros og positive kommentarer på en anden måde.

Det største dilemma jeg engang blev presset ud i var en mor der spurgte mig ligeud hvad jeg synes om hendes barn vedr. udseende.
Nu var det sådan, at han lignede en fisk...jo altså det synes jeg, og han var hverken charmerende eller havde en særligt bemærkelsesværdig udstråling eller sjæl.
Suk!
Der så jeg hende lige ind i øjnene og sagde: Særligt køn er han jo ikke, men så må du lære ham og støtte ham i at få liv i øjnene, gåpåmod og styrke, sådan at det lille menneske han er, bliver en stor personlighed i stedet.
Jeg ved ikke om det var det rette svar, nu kendte vi hinanden rigtigt godt, og hun vidste også, at jeg aldrig ville kunne lyve, hvis hun gik mig direkte på klingen.
Men jeg tror hun var tilfreds, for jeg mistede ikke hendes venskab, og hun gav mig ret.
Men det er altså svært, så man altid vil focusere på de gode og positive ting og ikke for alt i verden vil såre et andet menneske.

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. november 2010

Svei

Anonym skriver:

Jeg svarer ikke...synes ikke mange børn er smukke, og tænker også det egentlig er skide lige meget hvordan de ser ud, de er helt sikkert de skønneste for forældrene....men jeg svarer bare ikke...

Anmeld

10. november 2010

Tulle28

Ja. Hvis jeg ikke har noget godt at sige, lader jeg være med at kommentere det;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.