er du altid ærlig ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.280 visninger
29 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. november 2010

Anonym trådstarter

tænker lidt på det der når folk lægger foto af deres børn og spørger om de er kønne osv. er du så altid ærlig???

hvis jeg ikke synes et barn er kønt, ja så siger jeg bare ikke noget.

måske en lidt mærkelig debat.

man kan være anonym hvis man vil det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Munder

Ja det er jeg. Jeg kan ikke se det gavner at lyve. Jeg kunne aldrig finde på at skrive noget negativt om andres børn, men vil heller ikke sige at barnet er smukt, hvis jeg ikke mener det

Anmeld

9. november 2010

Anonym

Jeg gør nok ligesom dig, lader være at sige noget om barnet hvis man syntes det er knap så kønt.

Men syntes nu alle babyer osv er dejlige, de har hver sin charme og hver deres fejl(hvis der er nogle) Og et barn der f.eks er skeløjet eller lignende, er da vildt sødt at kigge på

Anmeld

9. november 2010

Laulund87

Den har efterhånden været oppe en del gange

Jeg siger bare ikke noget hvis et barn ikke er alt for kønt..Det gør overhovedet ikke noget godt hvis man siger noget negativt til forældrene

Anmeld

9. november 2010

Frk. Himmelblå

Hmm, jeg synes faktisk, at ALLE børn er søde. Men om de ligefrem er "kønne", det er måske en anden sag...

Jeg har aldrig oplevet at blive spurgt, om et barn er "kønt", så har aldrig stået over for at skulle tage stilling til det.

Men jeg tror da ikke, at folk er uærlige. Jeg tror måske bare, at når man siger "Hold da op, hvor er h*n fantastisk" så ligger der også noget andet i det, nemlig tilkendegivelsen af, at man virkelig godt kan forstå, at forældrene er stolte af deres vidunder. Og DET kan jeg helt ærligt svare, at jeg ALTID kan forstå! 

Anmeld

9. november 2010

Anonym trådstarter

nej jeg mener heller ikke det gør noget godt at sige andres børn er grimme, så heller ikke sige noget.

ja den har vist været oppe nogle gange. var bare lidt nysgerrig

Anmeld

9. november 2010

Anonym trådstarter

SeptemberBaby skriver:

Hmm, jeg synes faktisk, at ALLE børn er søde. Men om de ligefrem er "kønne", det er måske en anden sag...

Jeg har aldrig oplevet at blive spurgt, om et barn er "kønt", så har aldrig stået over for at skulle tage stilling til det.

Men jeg tror da ikke, at folk er uærlige. Jeg tror måske bare, at når man siger "Hold da op, hvor er h*n fantastisk" så ligger der også noget andet i det, nemlig tilkendegivelsen af, at man virkelig godt kan forstå, at forældrene er stolte af deres vidunder. Og DET kan jeg helt ærligt svare, at jeg ALTID kan forstå! 

ja det kan jeg godt forstå.

man er vel altid stolt som forældre. det ville være mærkeligt andet

Anmeld

9. november 2010

Pige2009

Munder skriver:

Ja det er jeg. Jeg kan ikke se det gavner at lyve. Jeg kunne aldrig finde på at skrive noget negativt om andres børn, men vil heller ikke sige at barnet er smukt, hvis jeg ikke mener det

Jepski. Samme her. Hvis jeg ikke synes barnet er kønt, undlader jeg helt at kommentere i en tråd

Anmeld

9. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså - jeg ville aldrig sige at et barn var mega yndig, hvis barnet ikke var yndig. Et barn kan dog godt være cute, uden at være yndig Et barn kan også godt være begge dele. Men ingen er jo så lækre som sit eget barn

Men ja - jeg vil også sige, at hellere ikke skrive noget end at skrive: Nøj for en grimrian MEN - så igen, jeg har aldrig set et barn, hvor jeg bare tænkte: Uuuuufff for en grimrian... hvor jeg slet ikke kunne skrive noget

Anmeld

9. november 2010

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Altså - jeg ville aldrig sige at et barn var mega yndig, hvis barnet ikke var yndig. Et barn kan dog godt være cute, uden at være yndig Et barn kan også godt være begge dele. Men ingen er jo så lækre som sit eget barn

Men ja - jeg vil også sige, at hellere ikke skrive noget end at skrive: Nøj for en grimrian MEN - så igen, jeg har aldrig set et barn, hvor jeg bare tænkte: Uuuuufff for en grimrian... hvor jeg slet ikke kunne skrive noget

kunne ikke lade være med at le lidt da du skrev grimrian.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.