i 6. uge.... Hvordan har i det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2010

Moar2011

Store Baller skriver:

Det er vildt alle de ting som sker i kroppen..... 

heei damer

- Jeg er 12uger henne imorgen, og derfor skal til NF-scanning på tirsdag Ihh ..

Da jeg var de der uger henne som jer, havde jeg meget kvalme, opkast og ikke ret meget appeti. nu er kvalme og opkast væk, og ber til at den holder sig væk heh ..

Og mine tanker køre selvf og rundt ang alt det der sker. men ved det ender med noget godt men er da os nervøs og bekymeret heh .. så tror det er meget normalt ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Heidisbebs

Jeg er 6+1 og har haft meget ømme bryster, og lidt niv i underlivet, ellers ikke noget.. kunne godt ønske lidt kvalme så man følte sig lidt mere gravid

Jeg kommer fra fyn

Anmeld

10. november 2010

www.baby.NU ;)

Hej alle...

Jeg bliver nød til at skrive.

Jeg har den sidste uges tid haft kvalme hen af hele dage, mega træt og ondt i underlivet som om jeg sku have min mens.

Det er ikke lang tid siden jeg er stoppe på p piller, og tog en test i fredags som siger negativ.

jeg skal have min mens på mandag og har lovet mig selv ikke at kører mig selv op og tage en test, for det ville da være for vildt hvis det allerede skulle lykkedes...

Har forresten heller slet ikke ømme bryster...

Ved slet ikke hvad jeg skal tænke

Knus og tillykke til jer alle

Anmeld

10. november 2010

Store Baller

www.baby.NU ;) skriver:

Hej alle...

Jeg bliver nød til at skrive.

Jeg har den sidste uges tid haft kvalme hen af hele dage, mega træt og ondt i underlivet som om jeg sku have min mens.

Det er ikke lang tid siden jeg er stoppe på p piller, og tog en test i fredags som siger negativ.

jeg skal have min mens på mandag og har lovet mig selv ikke at kører mig selv op og tage en test, for det ville da være for vildt hvis det allerede skulle lykkedes...

Har forresten heller slet ikke ømme bryster...

Ved slet ikke hvad jeg skal tænke

Knus og tillykke til jer alle

Man kan jo ikke lade være med at tænke...hvad nu hvis..

Men Held og Lykke....krydser fingre

Anmeld

10. november 2010

Store Baller

Heidisbebs skriver:

Jeg er 6+1 og har haft meget ømme bryster, og lidt niv i underlivet, ellers ikke noget.. kunne godt ønske lidt kvalme så man følte sig lidt mere gravid

Jeg kommer fra fyn

Jeg er kun  glad for at jeg ikke har kvalme endnu...det er jo ikke til at vide hvornår kroppen ændre sig ??

Man kan kun se tiden an...

Anmeld

10. november 2010

Store Baller

Babyklar skriver:

heei damer

- Jeg er 12uger henne imorgen, og derfor skal til NF-scanning på tirsdag Ihh ..

Da jeg var de der uger henne som jer, havde jeg meget kvalme, opkast og ikke ret meget appeti. nu er kvalme og opkast væk, og ber til at den holder sig væk heh ..

Og mine tanker køre selvf og rundt ang alt det der sker. men ved det ender med noget godt men er da os nervøs og bekymeret heh .. så tror det er meget normalt ..

Held og lykke med NF-scanning....

Ja, der har jeg jo noget tid til endnu... Jeg skal til til en tidlig scanning i næste uge hvor jeg er 6+3 henne - bare for at tjekke at alt er som det skal være   Det håber jeg jo selvfølgelig

Anmeld

11. november 2010

Moar2011

Store Baller skriver:

Held og lykke med NF-scanning....

Ja, der har jeg jo noget tid til endnu... Jeg skal til til en tidlig scanning i næste uge hvor jeg er 6+3 henne - bare for at tjekke at alt er som det skal være   Det håber jeg jo selvfølgelig

Held og Lykke med det - det var vi også, men husk at hvis du evt har regnet forkert med hvor langt du er henne, så kan det godt være lidt svært at se noget .. :s . jeg var det da jeg var 7+5, efter lægens beregning, men det målte fosteret ikk , så der var jeg kun 6+5 og så var det lidt svært at se hjertet.

det sleeet ikk for at ødelægge din glæde .. det må du ikke tro..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.