i 6. uge.... Hvordan har i det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

Triile

Jeg er uge 6 + 1 og jeg har lidt ømme bryster, men ellers kan jeg ikke mærke noget.

Så glæder mig til at jeg skal scannes så det rigtig kan gå op for os at det endelig er lykkes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Happiness

Store Baller skriver:

Jo mon ikke :-) Jeg til lægen første gang d. 26 nov. er ret spændt på hvad der skal ske ??

Skal selv til lægen på fredag

Har været oppe ved sygeplejsken og få taget blodprøver og blevet målt og vejet.

Så skal vist bare have lavet vandrejournal og snakke om det videre forløb

Anmeld

9. november 2010

Store Baller

Nå okey :-) det blir alligevel spændende.

Ved du hvornår man bliver scannet første gang??

Anmeld

9. november 2010

Happiness

Store Baller skriver:

Nå okey :-) det blir alligevel spændende.

Ved du hvornår man bliver scannet første gang??

Min læge sagde mellem 10. og 14. uge. Jeg skal dog til scanning d. 22, der er jeg i uge 8. Men den betaler jeg selv for. Vil gerne være sikre på der er liv, og alt er som det skal være, inden vi rejser mange tusind kilometer væk...

Men det er også for at se om der er en eller 2... Vi har en del tvillinger i familien... Håber dog at jeg slipper denne gang. Vil gerne "nøjes" med 1 til at starte med

Anmeld

9. november 2010

Meina

Jeg er også 5+3. Jeg har det egentlig meget fint, men jeg er ret træt, har konstant tissetræng og bryster der er så ømme, at de føles som åbne sår (). Ellers niver det i underlivet og så kommer nogle mensturationsagtige smerter ind i mellem i maven og lænden. Og så er appetitten MEGET svingende.

Jeg har spekuleret en del på det med ømme bryster, mit kommer og går en lille smule - mon det er normalt?

Det psykiske er også meget svingende, dels pga det hormonelle og dels pga usikkerhed og nervøsitet omkring graviditeten.

Hvor kommer i ellers fra?

Anmeld

9. november 2010

Store Baller

Meina skriver:

Jeg er også 5+3. Jeg har det egentlig meget fint, men jeg er ret træt, har konstant tissetræng og bryster der er så ømme, at de føles som åbne sår (). Ellers niver det i underlivet og så kommer nogle mensturationsagtige smerter ind i mellem i maven og lænden. Og så er appetitten MEGET svingende.

Jeg har spekuleret en del på det med ømme bryster, mit kommer og går en lille smule - mon det er normalt?

Det psykiske er også meget svingende, dels pga det hormonelle og dels pga usikkerhed og nervøsitet omkring graviditeten.

Hvor kommer i ellers fra?

Hejsa

Hvor er det hyggeligt vi er nogen stykker som er fuldstændig lige langt henne :-)

Jeg har godt nok ømme bryster hele tiden, men ved ik hvad der er normalt og ikke normalt ?? ;-)

Jeg er fra vestsjælland - hvad med dig?

Anmeld

9. november 2010

Store Baller

MaybeMe skriver:

Min læge sagde mellem 10. og 14. uge. Jeg skal dog til scanning d. 22, der er jeg i uge 8. Men den betaler jeg selv for. Vil gerne være sikre på der er liv, og alt er som det skal være, inden vi rejser mange tusind kilometer væk...

Men det er også for at se om der er en eller 2... Vi har en del tvillinger i familien... Håber dog at jeg slipper denne gang. Vil gerne "nøjes" med 1 til at starte med

Kan godt forstå du gerne ville være sikker på det hele når nu I skal rejse.

Hvor blir du så scannet, på et privat hospital eller??

Jeg har også tænkt på det med tvillinger....og vil også MEGET gerne "kun" ha én ;-)

Anmeld

9. november 2010

Happiness

Store Baller skriver:

Kan godt forstå du gerne ville være sikker på det hele når nu I skal rejse.

Hvor blir du så scannet, på et privat hospital eller??

Jeg har også tænkt på det med tvillinger....og vil også MEGET gerne "kun" ha én ;-)

Det er på en scanningsklinik der hedder Ultralydskliniken for Gravide... Ligger i København. Har hørt rigtig godt om den, da de gir sig tid til at tjekke ordentligt. Koster så 800kr... Har set et andet sted hvor de tager 600, men har bare hørt dårligt om dem. Hvor de ikke har givet sig tid til at finde hjerteblink, og har sat mange følelser igang hos de kommende forældre... Så vil jeg hellere betale 200kr mere, og få ordentlig behandling. Man får ca. 20 minutters scanning

Anmeld

9. november 2010

Store Baller

MaybeMe skriver:

Det er på en scanningsklinik der hedder Ultralydskliniken for Gravide... Ligger i København. Har hørt rigtig godt om den, da de gir sig tid til at tjekke ordentligt. Koster så 800kr... Har set et andet sted hvor de tager 600, men har bare hørt dårligt om dem. Hvor de ikke har givet sig tid til at finde hjerteblink, og har sat mange følelser igang hos de kommende forældre... Så vil jeg hellere betale 200kr mere, og få ordentlig behandling. Man får ca. 20 minutters scanning

Det lyder jo rigtig godt...og ja helt klart betale lidt mere og det så er i orden :-)

Vil du skrive adressen til mig ? :-)

Anmeld

9. november 2010

Happiness

Store Baller skriver:

Det lyder jo rigtig godt...og ja helt klart betale lidt mere og det så er i orden :-)

Vil du skrive adressen til mig ? :-)

Du kan finde den og oplysningerne på hjemmesiden:

http://www.ultralydklinikken.dk/

Jeg sendte dem en mail om at få en tid, og fik svar 3 min efter Det var så også i åbningstiden Men alligevel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.