i 6. uge.... Hvordan har i det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.571 visninger
36 svar
0 synes godt om
9. november 2010

Store Baller

Nu er jeg i 6. uge, prøver stadig at forstå at det er lykkes og blive gravid - at der er en lille spirre inde i mig.... :-)

Hvilke følelser har i andre som også er i starten af jeres graviditet ?

Jeg har mega ømme bryster, har haft en del smerter i underlivet en gang i mellem og rimelig øget tissetrang ! Kvalmen har jeg heldigvis ikke mærket noget til endnu.. :-)

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

A&F

Nu er jeg i 6. uge, prøver stadig at forstå at det er lykkes og blive gravid - at der er en lille spirre inde i mig.... :-)

Hvilke følelser har i andre som også er i starten af jeres graviditet ?

Jeg har mega ømme bryster, har haft en del smerter i underlivet en gang i mellem og rimelig øget tissetrang ! Kvalmen har jeg heldigvis ikke mærket noget til endnu.. :-)

Knus

Synes, at det er helt fantastisk at bære rundt på et liv. Det er en unik følelse. Jeg er 5+3 uger og har lidt ømme bryster, ingen kvalme, lidt niv i underlivet, og ellers er min appetit for mad faldet.

Anmeld

9. november 2010

Store Baller

Jeg synes også det er fantastisk...men prøver stadig at fatte at det er lykkes :-)

Min appetit er faktisk oz dalet lidt...hi hi troede det var om vendt når man blev gravid ;-) men det kommer nok?

Anmeld

9. november 2010

Store Baller

ps jeg er oz 5+3 uger henne..... :-)

Anmeld

9. november 2010

Happiness

Hej.

Jeg er 5+4

Jeg er MEGET oppustet. Kan slet ikke lukke mine bukser  Så render rundt i jogginbukser...

Jeg har ømme bryster, og er begyndt at få kvalme over bestemte lugte/dufte... Fik den vildeste kvalme af thaimad  og skal snart til thailand i 3 uger... Hmmm

Og så skal jeg tisse konstant... Og symptomerne er først lige kommet i løbet af 3 dage... Havde lige blæret mig med at jeg intet kunne mærke. Og FLUKS kom der lige en masse gener Men så kan jeg lære det....

Ellers er jeg en omvandrende ekstase af lykke

Nå ja. Så niver det og river i underlivet.... Men sjovt nok er det rart at føle man er gravid. Trods ubehaget

Anmeld

9. november 2010

A&F

Store Baller skriver:

ps jeg er oz 5+3 uger henne..... :-)

Jeg har hørt at efter de 3 mdr, begynder appetitten at tage til.

Haha jeg har termin 9. juli,. Så det har du vel også??

Anmeld

9. november 2010

Store Baller

Jep det har jeg :-)   Iiii det blir fedt !!

Tænkte godt det ikke holdt stik med den lille sult....men tænkte faktisk først over det nu da du skrev det :-)

Knus

Anmeld

9. november 2010

Store Baller

MaybeMe skriver:

Hej.

Jeg er 5+4

Jeg er MEGET oppustet. Kan slet ikke lukke mine bukser  Så render rundt i jogginbukser...

Jeg har ømme bryster, og er begyndt at få kvalme over bestemte lugte/dufte... Fik den vildeste kvalme af thaimad  og skal snart til thailand i 3 uger... Hmmm

Og så skal jeg tisse konstant... Og symptomerne er først lige kommet i løbet af 3 dage... Havde lige blæret mig med at jeg intet kunne mærke. Og FLUKS kom der lige en masse gener Men så kan jeg lære det....

Ellers er jeg en omvandrende ekstase af lykke

Nå ja. Så niver det og river i underlivet.... Men sjovt nok er det rart at føle man er gravid. Trods ubehaget

Ja jeg har det på samme måde, at selv om det er gener, så gør det ikke noget, for grundet til dem er jo FANTASTISK :-)

Har ingen kvalme endne, men kan jo se at det skal man passe på med at sige ;-)

Rigtig god rejse, du må ta en næse-klemme med ;-)

Anmeld

9. november 2010

Happiness

Store Baller skriver:

Ja jeg har det på samme måde, at selv om det er gener, så gør det ikke noget, for grundet til dem er jo FANTASTISK :-)

Har ingen kvalme endne, men kan jo se at det skal man passe på med at sige ;-)

Rigtig god rejse, du må ta en næse-klemme med ;-)

Haha... Jo tak. Håber bare at det bare er den "dansk-thailanske" mad jeg fik kvalme af...

Men ja det er så uvirkeligt at der vokser noget indeni én. Det er ikke gået helt op for mig endnu. Men mon ikke det kommer til 1. scanning ?

Anmeld

9. november 2010

Store Baller

Jo mon ikke :-) Jeg til lægen første gang d. 26 nov. er ret spændt på hvad der skal ske ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.