zoey 1 år :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2010

LIZO

michella80 skriver:

Har lige fundet det på deres hjemmeside!!! Men uhhh kom til at søge på legekøkken på google!!! Nøøøj der findes mange fine!!! Men Carla er åbenbart for lille endnu

mener det er 700 kr.. det er bare fedt. min søster har et i plastik. synes det er okay. men det her kan holder til noget mere.. og synes bare det er super fedt..  zoey kan ikke nå toppen endnu langt fra, hun kan bruge vasken og skabene. men det er fint for hende nu. hun elsker at lege med det. kan kun anbefales. det er jo noget de kan ha i mange år. man kan os lade vær med at sætte bene på. der er sådan en plastik der skal uden på træ benene så man kan sætte det højere på.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

JustAnotherName

RIGTIG STORT OG HJERTELIGT TILLYKKE MED HENDE. HVOR ER HUN DEJLIG! 

Anmeld

11. november 2010

Barbamama

LIZO skriver:

mener det er 700 kr.. det er bare fedt. min søster har et i plastik. synes det er okay. men det her kan holder til noget mere.. og synes bare det er super fedt..  zoey kan ikke nå toppen endnu langt fra, hun kan bruge vasken og skabene. men det er fint for hende nu. hun elsker at lege med det. kan kun anbefales. det er jo noget de kan ha i mange år. man kan os lade vær med at sætte bene på. der er sådan en plastik der skal uden på træ benene så man kan sætte det højere på.. 

Fedt!!!!! Jeg er blevet helt vild med det her:

Milios Legekøkken m/tilbehør

Anmeld

12. november 2010

LIZO

michella80 skriver:

Fedt!!!!! Jeg er blevet helt vild med det her:

Milios Legekøkken m/tilbehør

det er os bare fint- toys r us har os en rigtge prinsesse køkken.. i hvid og i træ- det kostet bare 1000 kr.. var bare så sødt

Anmeld

12. november 2010

Barbamama

LIZO skriver:

det er os bare fint- toys r us har os en rigtge prinsesse køkken.. i hvid og i træ- det kostet bare 1000 kr.. var bare så sødt

Ja det har jeg også set. Hi hi. Faderen er bare ved at få fnidder af alt for meget lyserødt. Og hvis vi nu senere får en dreng kunne det være fint med et mere neutralt et. he he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.