zoey 1 år :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.194 visninger
24 svar
0 synes godt om
9. november 2010

LIZO

hvor er det vildt. 1 år.. synes ikke det er så længe siden.. nu har jeg ikke længere en baby..  ( har hun vist ikke været noget tid )

har et styk meget aktiv pige. er spændt på hva hun vejer og måler ved lægen i næste uge.. hun er meget lang men vejer ikke så meget. klart så aktiv som hun er

vi holdte dåb/ fødselsdag i søndags. det gik super godt. og hun var så dygtig i kirken. og liam tørret hende bag efter.'

festen gik super. og hun fik jo sindsyg mange gaver. så de sidste par dage er gået med at lege med alt det nye

så lidt billeder af prinsessen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Jules

LIZO skriver:

hvor er det vildt. 1 år.. synes ikke det er så længe siden.. nu har jeg ikke længere en baby..  ( har hun vist ikke været noget tid )

har et styk meget aktiv pige. er spændt på hva hun vejer og måler ved lægen i næste uge.. hun er meget lang men vejer ikke så meget. klart så aktiv som hun er

vi holdte dåb/ fødselsdag i søndags. det gik super godt. og hun var så dygtig i kirken. og liam tørret hende bag efter.'

festen gik super. og hun fik jo sindsyg mange gaver. så de sidste par dage er gået med at lege med alt det nye

Hvor er hun bare blevet stor det skønne pigebarn!

Har kigget billeder på facebook... Sikke mange skønne gaver!

Vi har faktisk besluttet at gøre det samme som jer så vi også holder dåb og fødselsdag på samme tid :)

Anmeld

9. november 2010

Jules

Og stort tillykke med hende

Anmeld

9. november 2010

Vingummien

Hold da op, ja det er ikke til at tro at der allerede er gået et år.

Hun er godt nok blevet stor, og en rigtig flot pige

Anmeld

9. november 2010

sarahb

ihhh hvor er hun blevet stor og bare mega lækker. Hun er bare så smuk.. Og sikke med gaver

Anmeld

9. november 2010

oo

nej hvor er hun bare STOR! jeg kigger lige en ekstra gang på Sol og kan slet ikke forstå de vokser ud af babystadiet

og så er hun bare så fin, de der øjne - jamen altså!! de er jo ikke til at stå for

Anmeld

9. november 2010

Ida.

Store, yndige, dygtige tøsepigebarn! Stort tillykke med hende!!

Anmeld

9. november 2010

otlitrom

Tillykke med hende! Sikke hun charmer på billedet fra kirken.

Dejligt I havde en god dag!

Anmeld

9. november 2010

Milka

et år, jeg kan slet ikke fatte det!!

hun er bare yndig. stort tillykke

Anmeld

10. november 2010

lion

LIZO skriver:

1 år, hvor er tiden blevet af.

Jeg synes dfet ikk eer så lang tid siden vi tog sammen til Esbjerg for at  mødes med Rikke og de andre.

Men hvor er hun blevet stor og dejlig. Sikke med fine gaver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.