zoey 1 år :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2010

Barbamama

Ja det går jo alt for stærkt!!!!! Og hun er bare så fin altså!!!! Hvor er det bare et sejt legekøkken. Hvor er det fra???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

LIZO

mange tak alle sammen.. det er vildt.. synes ikke det er så længe siden... har det sq lidt svært ved det.. hun er min sidste baby. og nu er hun jo ikke længere en baby.. synes bare tiden er gået alt for stærkt denne gang..

køkken er fra ikea det er lidt stort til hende.. men går jo ikke længe så kan hun nå det hele. og så kan hun ha det længe..  det var et hit begge unger hygger med at lave mad derinde..

det kan godt anbefales at holde dåb og fødselsdag sammen. hun fik så meget mere ud af dagen. og var nemmere at få det hele klart med hende end med en lille baby. og så er det lidt billiger at slå det sammen end 2 feste   og hun nød at være midtpunkt hun er vist os en lille diva..

er spændt på hva lægen siger til hendes hoved.. var ude og  købe elefandt hue til hende igår. vi skulle op i str 4. men det var vist lidt små i str. så den svarer nok til en str 3.  men stadig.. str 3.. hun har et kæmpe hoved. det er ikke så tydlig mere. men hun har haft 2 store buler på hoved. det er ikke så tydligt hvis man ser hende forfra, men oppe fra er det meget tydligt. og hjælper jo så hellere ikke at hun ikke har noget hår. lars mener det er fordi hun er så klog

hun havde fået fat på en af liam dvd den ene dag. hun fik cd ud. og gik over og satte den i ps 3.. og så grinte hun..  en rigtig ballademager.

Anmeld

10. november 2010

Karo

Hvor er hun bare skøn Camilla

Dejligt at hun havde en rigtig dejlig dag. Jeg havde dog håber på at skulle se dig i en fin hvid kjole med slør på toppen

Anmeld

10. november 2010

LIZO

Karo skriver:

Hvor er hun bare skøn Camilla

Dejligt at hun havde en rigtig dejlig dag. Jeg havde dog håber på at skulle se dig i en fin hvid kjole med slør på toppen

nej den tanke har jeg glemt alt om igen.  manden mener at vi bare skal tage på rådhuset mig og ham.. og nej tak det er ikke mig.. 

sad og så det bryllups ting på tv3 hvor en af dem holdte hvor i os skal holde, blev så misundelig. bliver da bare super fedt

Anmeld

10. november 2010

Karo

LIZO skriver:

nej den tanke har jeg glemt alt om igen.  manden mener at vi bare skal tage på rådhuset mig og ham.. og nej tak det er ikke mig.. 

sad og så det bryllups ting på tv3 hvor en af dem holdte hvor i os skal holde, blev så misundelig. bliver da bare super fedt

Ja det håber jeg det bliver.

Jeg håber at Lars overgiver sig, så du kan få et bryllup som du gerne vil have

Anmeld

10. november 2010

LIZO

Karo skriver:

Ja det håber jeg det bliver.

Jeg håber at Lars overgiver sig, så du kan få et bryllup som du gerne vil have

man kan vel håbe men tror ikke længere på det

Anmeld

10. november 2010

ChatH

LIZO skriver:

hvor er det vildt. 1 år.. synes ikke det er så længe siden.. nu har jeg ikke længere en baby..  ( har hun vist ikke været noget tid )

har et styk meget aktiv pige. er spændt på hva hun vejer og måler ved lægen i næste uge.. hun er meget lang men vejer ikke så meget. klart så aktiv som hun er

vi holdte dåb/ fødselsdag i søndags. det gik super godt. og hun var så dygtig i kirken. og liam tørret hende bag efter.'

festen gik super. og hun fik jo sindsyg mange gaver. så de sidste par dage er gået med at lege med alt det nye

så lidt billeder af prinsessen

Må lige starte med at sige HOLD KÆFT HVOR ER I FLOTTE på det øverste billede. og dernæst hvor hun bare smækker lækker hende Zoey. glæder mig til at møde jer forhåbentlig snart

Anmeld

11. november 2010

LIZO

Chatarina skriver:

Må lige starte med at sige HOLD KÆFT HVOR ER I FLOTTE på det øverste billede. og dernæst hvor hun bare smækker lækker hende Zoey. glæder mig til at møde jer forhåbentlig snart

mange tak

håber vi kan finde en dag hvor vi kan mødes

Anmeld

11. november 2010

Barbamama

LIZO skriver:

mange tak alle sammen.. det er vildt.. synes ikke det er så længe siden... har det sq lidt svært ved det.. hun er min sidste baby. og nu er hun jo ikke længere en baby.. synes bare tiden er gået alt for stærkt denne gang..

køkken er fra ikea det er lidt stort til hende.. men går jo ikke længe så kan hun nå det hele. og så kan hun ha det længe..  det var et hit begge unger hygger med at lave mad derinde..

det kan godt anbefales at holde dåb og fødselsdag sammen. hun fik så meget mere ud af dagen. og var nemmere at få det hele klart med hende end med en lille baby. og så er det lidt billiger at slå det sammen end 2 feste   og hun nød at være midtpunkt hun er vist os en lille diva..

er spændt på hva lægen siger til hendes hoved.. var ude og  købe elefandt hue til hende igår. vi skulle op i str 4. men det var vist lidt små i str. så den svarer nok til en str 3.  men stadig.. str 3.. hun har et kæmpe hoved. det er ikke så tydlig mere. men hun har haft 2 store buler på hoved. det er ikke så tydligt hvis man ser hende forfra, men oppe fra er det meget tydligt. og hjælper jo så hellere ikke at hun ikke har noget hår. lars mener det er fordi hun er så klog

hun havde fået fat på en af liam dvd den ene dag. hun fik cd ud. og gik over og satte den i ps 3.. og så grinte hun..  en rigtig ballademager.

Der er godt nok mange der anbefaler det fra Ikea!!! Hvad koster det??

Anmeld

11. november 2010

Barbamama

Har lige fundet det på deres hjemmeside!!! Men uhhh kom til at søge på legekøkken på google!!! Nøøøj der findes mange fine!!! Men Carla er åbenbart for lille endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.