Afstemning - hvornår blev jeres børn passet første gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

Svei

Den ældste var 10 mdr. da han første gang blev passet uden overnatning og kun tre timer....nummer to var seks uger da han blev passet 3 timer uden overnatning selvfølgelig. Forskellen fra at være mor til den første og nummer to kan blandt andet ses her for mit vedkommende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Valle81

Lunae skriver:

Hej tøser!

Hvornår fik i jeres børn passet første gang uden overnatning og hvornår med overnatning?

Skriv gerne kommentarer!

Jeg har stemt blankt,

Kan slet ikke huske det med Asta og Anton er nu 7 1/2 måned og er blevet passet nogle gange men ikke med overnatning, ikke fordi jeg ikke vil det, men der har ikke lige været en anledning til det:0)

Men jeg vil sige at mine børn bliver passet ud efter behov også med overnatning osv. Jeg er ikke pyllert eller sart og mine børn synes det er fantatisk.

Men vi er alle som forældr forskellige og det er vores børn også, så gør lige det du føler for og mener dit barn er trygt ved osv:0)

Christina

Anmeld

9. november 2010

Pige2009

Laura var 6 uger, da hendes far var her og passede hende fra kl. 18 til kl. 3 om natten

Jeg tror hun var ca. 4-5 mdr., da hun blev passet med overnatning

Anmeld

9. november 2010

CiSo

Altså Cilas er ikke blevet passet endnu.. Men om 14 dage har vi en aftale med min mor om, at hun skal have ham fra lørdag kl 16.00 og så frem til en 24.00 vi skal en tur i biffen og ud og spise, så må vi se hvordan det går. jeg glæder mig ihvertfald, selvom det bliver hårdt både brysterne og jeg.  

Anmeld

9. november 2010

Frøken Sørensen

Lucas var næsten 6 mdr da han blev passet første gang med overnatning. Tror han var omkring de 4 mdr da han blev passet et par timer her og der

Anmeld

9. november 2010

Mathilde

Jeg har stemt blankt, da Celina var ældre... Hun blev passet første gang, da hun kom i DP 6mdr gammel i 3-4 timer 3xugen.

Første gang med overnatning var da hun var godt 13mdr og det var hos hendes DP som er den eneste hun er tryg ved.

Anmeld

9. november 2010

JustAnotherName

Husker det ikke helt...

Har stemt 4 mdr...... Men tror faktisk nærmere hun var 7 måneder (begge to), da hun første gang blev passet ude med overnatning.

Anmeld

9. november 2010

LRJ

Julie blev passet første gang i 4 timer af farmor da hun var 6 uger og sov ude første gang da hun var 4 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.