Afstemning - hvornår blev jeres børn passet første gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår blev jeres guldklump passet første gang? Vil gerne have 2 svar :) både første gang med og uden overnatning

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.717 visninger
27 svar
0 synes godt om
9. november 2010

Lunae

Hej tøser!

Hvornår fik i jeres børn passet første gang uden overnatning og hvornår med overnatning?

Skriv gerne kommentarer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Ryberg

Lasse blev passet herhjemme første gang da han var 3 mdr. det var fra kl.16 om eftermiddagen til 2 om natten...

det var fordi vi skulle til U2 koncert

ellers er han ikke blevet passet endnu....... selvom jeg går og overvejer en pasning med overnatning.. han er over 6 mdr. nu...

Anmeld

9. november 2010

jannebjerre

Har stemt blankt, da Felix var 7½mdr...detvar 2timer og han har ALDRIG sovet ude...det kan moar ikk klarer endnu

Anmeld

9. november 2010

Diana...

Jeg tror ca 5 måneder hvis ikke mere og det var kun et par timer. Med overnatning er han ikke blevet endnu det er jeg slet ikke klar til selv om han er 21 måneder men jeg har det bedst når jeg ved han ligger og sover lige inde ved siden af. 

Anmeld

9. november 2010

FruDall

Har stemt blank.

Gustav var over 11 mdr. da han startede i dagpleje, ellers var han over 1 år inden han blev passet.

Bertram var 10 mdr. da han blev passet en aften 1. gang.

De er stadig ikke blevet passet med overnatning, de er nu 4½ og 2½.

Anmeld

9. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Han blev passet af nære venner som kom og gik tur med ham i barnevognen allerede den første måned. Herefter trådte kolikken i kraft og da han var 5 uger overnattede han hos sin Mormor, hvilket han så har gjort 1-2 gange om måneden lige siden, senest i nat pga. en uge med tænder, feber og en svær omstilling til vintertid. Mormor er her tit og han elsker hende og hygger sig rigtig godt deroppe (5 minutter herfra), så vi er helt trygge ved at lade ham sove der.  Det sker også en gang eller to om ugen at en af hans "paptanter/onkler" kommer og går en tur med ham i vognen en times tid eller to, og det er vi også helt trygge ved.

Anmeld

9. november 2010

Frk. Himmelblå

Hun blev passet første gang hos farmor et par timer om eftermiddagen, da hun var 3 1/2 mdr. Første overnatning var da hun var 10 1/2 mdr. Også hos farmor og farfar.

Begge dele gik fint.

Anmeld

9. november 2010

Lunae

Min afstemning kiksede lidt! Havde faktisk også skrev valgmuligheder som var over et halvt år og så om det var med overnatning!

Anmeld

9. november 2010

Mor til Frederic og Freya

Lunae skriver:

Hej tøser!

Hvornår fik i jeres børn passet første gang uden overnatning og hvornår med overnatning?

Skriv gerne kommentarer!

er så en af dem der har stemt 'andet'...

Frederic er 26 mdr og ikke passet ude endnu, ud over at være i dp.

Anmeld

9. november 2010

mor-til-vanessa

Lunae skriver:

Hej tøser!

Skriv gerne kommentarer!

min datter var 2 mdr da hun sov hos mormor. jeg havde brystbetændelse og sov på mormors sofa.

ellers har hun sovet ude 3 gange hos mormor siden. hun er 11 mdr. hun er blevet passet enkelte gange nogle timer, hvis jeg eks skulle til tandlæge. alle gange af min mor eller søster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.