Afstemning - hvornår blev jeres børn passet første gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

Dictes mor

jannebjerre skriver:

Har stemt blankt, da Felix var 7½mdr...detvar 2timer og han har ALDRIG sovet ude...det kan moar ikk klarer endnu

Gud hvor er jeg glad for at læse det, for Dicte er også 7½ mdr og er blevet passet en gang i to timer, og har aldrig sovet ude, jeg tænkte jeg sikkert var den eneste, men godt at høre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Mira0911

Julie var lige omkring 3 mdr gammel da hun blev passet første gang med overnatning... 

Anmeld

9. november 2010

Mor til L&S

Liva blev passet et par timer en aften da hun var 3 mdr. Nu er hun 7 mdr og ikke blevet passet siden...

Men mormor og morfar skal passe hende om 14 dage da vi skal til julefrokost med min kæreste´s firma.

De passer hende hjemme ved os og putter hende i hendes egen seng..

Anmeld

9. november 2010

Lise

Simon var syv mdr første gang han blev passet af bedstemor og bedstefar. Det var med overnatning, men jeg sov der også fra jeg kom hjem den årle morgenstund. Han var 1½ år da han første gang blev passet rigtigt med overnatning, og det havde været  frygteligt, for han havde skreget den halve nat. Men han har også altid været urolig om natten, og sovet arm-i-arm med mor og far, hvorfor han også var "så gammel" før vi lod ham passe.

Casper er nu 8 mdr, og han er endnu ikke blevet passet. Ikke hvad han har opdaget, for det har været under lur og efter han er kommet i seng om aftenen. I december, hvor han er ni mdr, skal han for første gang passes af sin tante, men der er de hjemme hos os, og storebror er der - og vi kommer hjem efter sengetid. I januar, hvor han er ti mdr, skal han for første gang overnatte ude (igen sammen med storebror) hos sin faster og onkel, da vi skal til fødselsdagsfest. Håber det går godt!

Anmeld

9. november 2010

Noneother

Han var 2 uger Første gang han blev passet af far (tæller nok ikke helt som ude) i 2 timer. - Jeg havde knækket en kindtand og skulle akut til tandlægen.

1. og eneste gang med overnatning var han 5 måneder. Det var hos momse.

Og så er hans far lige begyndt at ha´ham til overnatning en gang hver 14. dag. Han har ham i forvejen hjemme en halv dag hver tirsdag.

- Og det går helt fint alt sammen. Der har intet brok været fra lillemandens side.

Anmeld

9. november 2010

Livas mor

Liva sov første gang ude da hun var 3½ måned hos sin mormor. Hun er nu 1 år gammel og har vel overnattede hos mormor og farmor 7-8 gange i alt. Det er altid på mormor eller farmors opfordring, da hun er meget tæt knyttet til dem begge og ser dem mindst en gang om ugen.

Jeg har aldrig dårlig samvittighed over hun sover ude, da jeg ved hun er i de bedste hænder og at jeg så kan lade op og få ny energi (Liva har endnu aldrig sovet igennem en nat). Jeg synes også det er meget vigtigt hun får et tæt forhold til sine bedsteforældre og bliver forkælet der.

Knus Rikke

Anmeld

9. november 2010

twinboys

Efter 5mdr...

Anmeld

9. november 2010

Oliver,Troia&Wictor

min søn blev passet første gang uden overnatning da han var 2uger gammel og han har nok været 3mdr med overnatning en nat

Anmeld

9. november 2010

Lone Jakobsen

Rasmus var ca 1 år da han blev passet ude første gang.

han er stadig ikke blevet passet en overnatning... selv om mor her er begyndt at drømme om det

Anmeld

9. november 2010

jannebjerre

Dictes mor skriver:

Gud hvor er jeg glad for at læse det, for Dicte er også 7½ mdr og er blevet passet en gang i to timer, og har aldrig sovet ude, jeg tænkte jeg sikkert var den eneste, men godt at høre

uhhh det synes jeg faktisk også er skønt at hører - troede det var mig der var sindsyg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.