Har lige......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

Faith

MoarJ skriver:

Du måtte gerne låne vores hund - Han tager dem sq... 

Go hund!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Mira0911

smillaluna skriver:

Go hund!

Jep... 

Anmeld

9. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvor er du dygtig!! Flot klaret...

Jeg har også sådan nogen kæmpe mega nogen herhjemme, så store at man sku kan tælle næsehårene på dem. De kommer frem engang imellem... også ser man dem ud af øjenkrogen og tænker: FUCK var det en mus eller en edderkop...  Heldigvis er det ikke så tit

Anmeld

10. november 2010

Becks

smillaluna skriver:

Go hund!

Det jeg sgu ikke turde - Puha..

Flyttede faktisk fra min gamle lejlighed med have for knap 2 år siden, pga edderkopper.. Så nu bor jeg på 1 sal (svarende til 2 sal) Og der ser jeg dem ikke så tit.. Hader dem!!

Anmeld

10. november 2010

Faith

Zafir skriver:

Hvor er du dygtig!! Flot klaret...

Jeg har også sådan nogen kæmpe mega nogen herhjemme, så store at man sku kan tælle næsehårene på dem. De kommer frem engang imellem... også ser man dem ud af øjenkrogen og tænker: FUCK var det en mus eller en edderkop...  Heldigvis er det ikke så tit

Hi hi det er sku lige før man hellere vil have at det er en mus end en edderkop

Anmeld

10. november 2010

Faith

Tutter skriver:

Det jeg sgu ikke turde - Puha..

Flyttede faktisk fra min gamle lejlighed med have for knap 2 år siden, pga edderkopper.. Så nu bor jeg på 1 sal (svarende til 2 sal) Og der ser jeg dem ikke så tit.. Hader dem!!

Nøj det kan man da kalde edderkoppefobi

Anmeld

10. november 2010

Ox.

Fy for satan!

Jeg har seriøs araknofobi, det er så forfærdeligt, og har aldrig fundet ud af, hvad der ligger til grund for min store frygt.

Jeg, bogstaveligt talt, bliver svimmel og er tæt på at besvime, jeg kan slet ikke have dem ..

Slanger derimod, elsker jeg!

Anmeld

10. november 2010

Faith

Ox. skriver:

Fy for satan!

Jeg har seriøs araknofobi, det er så forfærdeligt, og har aldrig fundet ud af, hvad der ligger til grund for min store frygt.

Jeg, bogstaveligt talt, bliver svimmel og er tæt på at besvime, jeg kan slet ikke have dem ..

Slanger derimod, elsker jeg!

Jeg vil osse langt langt hellere møde en slange end en edderkop! Hvorimod manden har det stik modsat. Han er ikke bange for edderkopper men er til gengæld panisk angst for slanger. Engang i en ordentlig brandert byggede han en såkaldt "slangebarriere" af puder og dyner i sengen, hvis der nu skulle komme en slange i løbet af natten. For alle ved jo at slanger ikke kan komme over en barriere af dyner og puder

Anmeld

10. november 2010

dorthemus

smillaluna skriver:

Slået verdens største edderkop ihjel!!!!

Det er lige så jeg ryster. Er så pisse bange for de kryb!

Nå men nu er der da en mindre at have mareridt over

Ha en rigtig go dag allesammen!

ÅH GUUUD HVOR KLAMT

Anmeld

10. november 2010

SussieThyssen

smillaluna skriver:

Slået verdens største edderkop ihjel!!!!

Det er lige så jeg ryster. Er så pisse bange for de kryb!

Nå men nu er der da en mindre at have mareridt over

Ha en rigtig go dag allesammen!

Jamen..undskyld at jeg siger det..men det var da også noget at "prale" af. 
Slå et uskyldigt dyr ihjel, og så tilmed lægge det på nettet.

Svarer til at man lægger på nettet at nu har man slået en kat ihjel eller en tiger og så siger at man ikke kan lide katte.
Nu vil I så nok sige, at det ikke er det samme.
JO det er!!
Liv er liv, og liv skal respekteres. Uanset om det er et lille bitte liv eller et stort, så er et liv det dyrebareste, der findes.
En edderkop, lillebitte eller stor, har sin funktion og nytte, og gør ikke et stort og dominerende menneske fortræd uanset hvor hysterisk man så ellers er over kryb og kravl.

Ja, nu må I godt skælde mig ud. Når det drejer sig om liv, kan jeg bære det. Det er nemlig en af de ting, som jeg til hver en tid vil forsvare..retten til respekt for livet, og retten til at leve uanset om man så er en tiger, en hval eller en edderkop.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.