Har lige......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.216 visninger
32 svar
0 synes godt om
9. november 2010

Faith

Slået verdens største edderkop ihjel!!!!

Det er lige så jeg ryster. Er så pisse bange for de kryb!

Nå men nu er der da en mindre at have mareridt over

Ha en rigtig go dag allesammen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

FruDall

Puha er også skrækslagen for de kryb.

Anmeld

9. november 2010

Faith

FruDall skriver:

Puha er også skrækslagen for de kryb.

Ja og det er egentlig underligt at man er det.... De er jo harmløse. Men ikke desto mindre vil jeg hellere finde en løve i min seng end en edderkop

Anmeld

9. november 2010

twinboys

Føj godt den ikke var her...

Anmeld

9. november 2010

Faith

twinboys skriver:

Føj godt den ikke var her...

Sådan nogle har det med at gemme sig og så pludselig lave et bagholdsangreb når man mindst venter det. Nej er sikker på at dit hus er edderkoppefrit

Anmeld

9. november 2010

twinboys

smillaluna skriver:

Sådan nogle har det med at gemme sig og så pludselig lave et bagholdsangreb når man mindst venter det. Nej er sikker på at dit hus er edderkoppefrit

Smiler det er det desværre ikke og slet ikke når vi har brændeovn og træ...så de uhyre sidder alle vegne... pu ha...

Jeg har en edderkoppefanger i mit hus jeg rører dem ikke højt er det støvsugeren der sluger dem... De får et dask og så sluger støvsugeren dem...

Gemalen slår dem ikke, men samler dem op og sætter dem ud i det fri...

Majbritt

Anmeld

9. november 2010

Faith

twinboys skriver:

Smiler det er det desværre ikke og slet ikke når vi har brændeovn og træ...så de uhyre sidder alle vegne... pu ha...

Jeg har en edderkoppefanger i mit hus jeg rører dem ikke højt er det støvsugeren der sluger dem... De får et dask og så sluger støvsugeren dem...

Gemalen slår dem ikke, men samler dem op og sætter dem ud i det fri...

Majbritt

Ja det gør min mand osse!!! Typisk mænd altså..... Altid så gode mod børn og dyr, det ligner ingenting

Anmeld

9. november 2010

Diana...

Jeg er så mega bange for de skide kryp jeg kan ikke engang slå dem ihjel for så skal jeg tæt på den AD FØJ 

Anmeld

9. november 2010

Faith

Diana... skriver:

Jeg er så mega bange for de skide kryp jeg kan ikke engang slå dem ihjel for så skal jeg tæt på den AD FØJ 

Ja sådan har jeg det normalt osse.... Men den her kom spurtende hen over gulvet, og jeg er alene hjemme. Tænk nu hvis den besluttede sig for at den ville bo under min dyne! Det ku jeg simpelthen ikke klare tanken om. Så jeg måtte mande mig op og klaske den en ordentlig en med Jyllandsposten

Anmeld

9. november 2010

Diana...

smillaluna skriver:

Ja sådan har jeg det normalt osse.... Men den her kom spurtende hen over gulvet, og jeg er alene hjemme. Tænk nu hvis den besluttede sig for at den ville bo under min dyne! Det ku jeg simpelthen ikke klare tanken om. Så jeg måtte mande mig op og klaske den en ordentlig en med Jyllandsposten

Åhh jeg sidder og bliver helt dårlig du sgu sej AD. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.