Har lige......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

sismofutten

EJ, kommer du så ikke her hjem til mig og fjerner en - så en MEGET stor en, her til morgen, og er sku bange for at den løber væk med min datter på ryggen!!

Kan normalt sagtens tage dem med et stykke papir, men den her er sku for stor - sidder lige nu med fødderne oppe i sofanen, for er bange for at blive bidt i storetåen af den!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Faith

sismofutten skriver:

EJ, kommer du så ikke her hjem til mig og fjerner en - så en MEGET stor en, her til morgen, og er sku bange for at den løber væk med min datter på ryggen!!

Kan normalt sagtens tage dem med et stykke papir, men den her er sku for stor - sidder lige nu med fødderne oppe i sofanen, for er bange for at blive bidt i storetåen af den!!

. Husk at holde et vågent øje med din datter resten af dagen!

Jo måske jeg skulle skifte karriere..... "Mia the spider slayer". Det lyder sku da meget godt.

Meeeeeen det kommer dælme til at koste

Anmeld

9. november 2010

sismofutten

smillaluna skriver:

. Husk at holde et vågent øje med din datter resten af dagen!

Jo måske jeg skulle skifte karriere..... "Mia the spider slayer". Det lyder sku da meget godt.

Meeeeeen det kommer dælme til at koste

Lige nu er jeg villig til at betale hvad som helst - bare vi kan redde min datter (som lægger trygt i mine arme og sover lige nui ;-))

Er sikker på at du kan få en lovende karriere - og at der vil være stor efterspørgelse herinde fra :-)

Anmeld

9. november 2010

Vidunderligeunger

det havde jeg ALDRIG gjort! er simpelthen så bange for dem. Jeg har opholdt mig i vores stue i 4 timer (i en anden lejlighed, hvor man skulle ned for at komme på wc), indtil jesper kom hjem, selvom jeg skulle tisse - fordi der var en edderkop på gulvet

Anmeld

9. november 2010

Faith

BlyViol skriver:

det havde jeg ALDRIG gjort! er simpelthen så bange for dem. Jeg har opholdt mig i vores stue i 4 timer (i en anden lejlighed, hvor man skulle ned for at komme på wc), indtil jesper kom hjem, selvom jeg skulle tisse - fordi der var en edderkop på gulvet

Hahahahahahahahahah det er simpelthen for morsomt Mitzie

Anmeld

9. november 2010

Vidunderligeunger

smillaluna skriver:

Hahahahahahahahahah det er simpelthen for morsomt Mitzie

Anmeld

9. november 2010

Vial

smillaluna skriver:

Slået verdens største edderkop ihjel!!!!

Det er lige så jeg ryster. Er så pisse bange for de kryb!

Nå men nu er der da en mindre at have mareridt over

Ha en rigtig go dag allesammen!

Fy for fanden!

Da jeg var gravid og skulle have en af mine utallige middagslure (det var tider!!!). Så lagde jeg mig under dynen. Noget nussede mig på inderlåret. Kløede igen og fik fat i noget, som jeg fik skubbet helt op i armhulen. Det var en STOR edderkop. Fløj op og bankede den ihjel med det bare næver. Der var ben og krop i hele sengen. Der var kun en overlevende og det var IKKE edderkoppen.. Føj, det var sgu det værste jeg har oplevet.

Anmeld

9. november 2010

Faith

KaMa skriver:

Fy for fanden!

Da jeg var gravid og skulle have en af mine utallige middagslure (det var tider!!!). Så lagde jeg mig under dynen. Noget nussede mig på inderlåret. Kløede igen og fik fat i noget, som jeg fik skubbet helt op i armhulen. Det var en STOR edderkop. Fløj op og bankede den ihjel med det bare næver. Der var ben og krop i hele sengen. Der var kun en overlevende og det var IKKE edderkoppen.. Føj, det var sgu det værste jeg har oplevet.

Ej det er virkelig mit mareridt! Fuldstændig "I seng med fjenden" agtigt

Anmeld

9. november 2010

TbCp

KaMa skriver:

Fy for fanden!

Hahahahaha fed film der lige kørte for mine øjne der

Anmeld

9. november 2010

Mira0911

smillaluna skriver:

Slået verdens største edderkop ihjel!!!!

Det er lige så jeg ryster. Er så pisse bange for de kryb!

Nå men nu er der da en mindre at have mareridt over

Ha en rigtig go dag allesammen!

Du måtte gerne låne vores hund - Han tager dem sq... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.