Henh01 - sender dig varme tanker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2010

quar20

henh01 skriver:

Modtager dit vestøv med kyshånd

Hvornår skal du af sted i morgen så du kan få lidt afklaring med hvad der skal ske?

Jamen jeg skal være på sygehuset kl. 13.. Er spændt og nervøs...!! Faktisk RIGTIG RIGTIG meget...!! Og skal selvfølgelig nok skrive en update herinde når jeg er kommet hjem derfra..!! Så må vi jo se om du har født og ikke lige har tid til baby - eller hvis du ER i fødsel

Det håber jeg ihvertfald...!!
PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSTER pokkers massere af vestøv afsted og en KÆMPE krammer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

LotteN

sender lige en masse ve-støv afsted til dig og krydser en masse fingre for at der snart sker et eller  andet

Anmeld

10. november 2010

mor_sabina

henh01 skriver:

Ja 10/11-10 Men det tror jeg næppe. Der sker absolut intet, andet end at jeg om lidt skal spise den kage jeg lige har bagt

Smut du på sygehuset og fød så spiser jeg kagen

Men okay d 11.11.10 eller 12.11.10 er nu heller ikke så tosset så du har et par dage at løbe på

Held og lykke

Anmeld

13. november 2010

henh01

Beklager. Loggede på og så skulle lillemanden have mad og så faldt jeg simpelthen i søvn

Men lillemanden er efter en laaaaang og meget hård og kompliceret fødsel endelig kommet til verden i går d. 12/11-10 kl. 00.32 efter de prikkede vandet d. 11/11-10 KL. 10.30

Alt hvad der kunne gå galt, gik galt. Fik lagt rygmarvsbedøvelse forkert så mit blodtryk faldt stødt 50 over et eller andet. Der var pluselig 10 fagpersoner på stuen. De skulle løbende tage prøver af lillemandens hovedet fordi hans ilt og hjertelyd faldt. Da han endelig måtte presses ud lå han skævt og de ville forsøge med sugekop - heldivis lykkedes det ellers var jeg endt på operationsbordet. Da han endelig kom ud knirkede han og måtte hen til børnelægen og have ilt. Det var en meget lang, smertefuld, ubehagelig oplevelse. Men nu er han ude og han er super dejlig. Vi kom hjem i går og prøver at få lidt styr over livet herhjemme, storesøster er stadig ved mormor og  morfar, så vi har lige lidt tid til at finde os til rette.

Har de voldsommeste smerter i mit bækken, kan ikke gå, løfte mine ben, lægge mig i sengen eller rejse mig fra siddende og liggende stillinger, er det normalt??

Lover at oploade billeder senere

Anmeld

13. november 2010

henh01

Og hvor er det dejligt lige at læse at du muligvis skal sættes i gang på tirsdag.. Glæder mig meget til at få en opdate når du har snakket med dem

Anmeld

13. november 2010

piadas

henh01 skriver:

Beklager. Loggede på og så skulle lillemanden have mad og så faldt jeg simpelthen i søvn

Men lillemanden er efter en laaaaang og meget hård og kompliceret fødsel endelig kommet til verden i går d. 12/11-10 kl. 00.32 efter de prikkede vandet d. 11/11-10 KL. 10.30

Alt hvad der kunne gå galt, gik galt. Fik lagt rygmarvsbedøvelse forkert så mit blodtryk faldt stødt 50 over et eller andet. Der var pluselig 10 fagpersoner på stuen. De skulle løbende tage prøver af lillemandens hovedet fordi hans ilt og hjertelyd faldt. Da han endelig måtte presses ud lå han skævt og de ville forsøge med sugekop - heldivis lykkedes det ellers var jeg endt på operationsbordet. Da han endelig kom ud knirkede han og måtte hen til børnelægen og have ilt. Det var en meget lang, smertefuld, ubehagelig oplevelse. Men nu er han ude og han er super dejlig. Vi kom hjem i går og prøver at få lidt styr over livet herhjemme, storesøster er stadig ved mormor og  morfar, så vi har lige lidt tid til at finde os til rette.

Har de voldsommeste smerter i mit bækken, kan ikke gå, løfte mine ben, lægge mig i sengen eller rejse mig fra siddende og liggende stillinger, er det normalt??

Ih, tillykke!

Det lyder da til at det er godt, I er kommet over på den anden side. Sikke en omgang!

Jeg kan desværre ikke hjælpe med hensyn til dine smerter. Jeg tror da, jeg ville kontakte fødegangen og spørge ad?

Anmeld

13. november 2010

Kamilla-m

henh01 skriver:

jeg er ret sikker på det er normalt. anden gang jeg fødte havde jeg det hvertfald på samme måde, og havde de grummeste efterveer i 14 dage Ö! det gjorde SÅ ondt, men det var det hele værd!

Anmeld

13. november 2010

quar20

henh01 skriver:

Det er HELT iorden søde..!!

IHH jamen tillykke... - Hovedsagen er at han er kommet til verden - men hvor er det øv at det var en SÅ hård fødsel at komme igennem..!! Det lyder præcis som min med Tino..!!

Glæder mig til fb og til en masse billeder - også selvfølgelig at høre hvor stor og lang han er

Ja nyd nu dagene - og få fundet jer til rette

KÆMPE knus

Anmeld

13. november 2010

quar20

henh01 skriver:

Og hvor er det dejligt lige at læse at du muligvis skal sættes i gang på tirsdag.. Glæder mig meget til at få en opdate når du har snakket med dem

Fødegangen ringer mellem 8-9 og fortæller hvornår jeg skal komme derop for jeg SKAL sættes igang enten tirsdag eller onsdag det kommer jo an på om der er mange fødende Så glæder mig og glæder mig RIGTIG meget til at vise ham frem og få skrevet fb

Anmeld

13. november 2010

misslea

eeeej mange gange tillykke med jeres lille guldklump!!!  

men puha... sikke dog en omgang..... dejligt at bebs har det godt!!!

mange hilsner fra Lea

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.