Beklager. Loggede på og så skulle lillemanden have mad og så faldt jeg simpelthen i søvn 
Men lillemanden er efter en laaaaang og meget hård og kompliceret fødsel endelig kommet til verden i går d. 12/11-10 kl. 00.32 efter de prikkede vandet d. 11/11-10 KL. 10.30
Alt hvad der kunne gå galt, gik galt. Fik lagt rygmarvsbedøvelse forkert så mit blodtryk faldt stødt 50 over et eller andet. Der var pluselig 10 fagpersoner på stuen. De skulle løbende tage prøver af lillemandens hovedet fordi hans ilt og hjertelyd faldt. Da han endelig måtte presses ud lå han skævt og de ville forsøge med sugekop - heldivis lykkedes det ellers var jeg endt på operationsbordet. Da han endelig kom ud knirkede han og måtte hen til børnelægen og have ilt. Det var en meget lang, smertefuld, ubehagelig oplevelse. Men nu er han ude og han er super dejlig. Vi kom hjem i går og prøver at få lidt styr over livet herhjemme, storesøster er stadig ved mormor og morfar, så vi har lige lidt tid til at finde os til rette.
Har de voldsommeste smerter i mit bækken, kan ikke gå, løfte mine ben, lægge mig i sengen eller rejse mig fra siddende og liggende stillinger, er det normalt??
Lover at oploade billeder senere 
Anmeld