Henh01 - sender dig varme tanker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.050 visninger
30 svar
0 synes godt om
9. november 2010

quar20

Ville lige oprette en tråd hvor vi kan sende dig varme tanker nu når du blir sat igang i aften eller imorgen tidlig..

Håber alt kommer til at gå godt, og at du får en helt fantastisk fødsel..!! - Ikke mindst glæder jeg mig rigtig meget til at se billeder og læse fb

Kæmpe knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

henh01

Ihh tusind tak... Hvor er det dejligt at se at du tænker på mig.. Lover dig opdating så snart jeg kommer hjem..

Anmeld

9. november 2010

quar20

Du kan tro jeg tænker på dig.. Og krydser ALT hvad jeg overhovedet kan for at du får en super skøn fødsel..

Glæder mig rigtig meget til opdatering

KÆMPE knus og en MASSE held og lykke

Anmeld

10. november 2010

henh01

Beklager der først kommer opdating nu. Var på sygehuset kl. 19 og det tog åbenbart 3 timer at give mig den pille fordi de skulle køre strimler, hvilket resulterede i at jeg faldte i søvn på vej hjem i bilen

Har haft en del veer i nat, men de stoppede ved 4 tiden og der har siden intet været. Skal derop igen her kl. 9.45 hvor jeg skal have en stikpille mere og komme igen i eftermiddag. De regner med at man først føder på 3. dagen efter igangsættelsen hvilket først bliver i morgen. Opdatere så snart jeg kan.

Tusind tak for dine tanker..  Glæder mig meget til at høre hvordan det går dig imorgen.

Anmeld

10. november 2010

Diana...

Ihh hvor spændende. Held og lykke med det håber det hele kommer til at forløbe godt. 

Kram

Anmeld

10. november 2010

Ox.

Held & Lykke med det hele!

Anmeld

10. november 2010

quar20

henh01 skriver:

Beklager der først kommer opdating nu. Var på sygehuset kl. 19 og det tog åbenbart 3 timer at give mig den pille fordi de skulle køre strimler, hvilket resulterede i at jeg faldte i søvn på vej hjem i bilen

Har haft en del veer i nat, men de stoppede ved 4 tiden og der har siden intet været. Skal derop igen her kl. 9.45 hvor jeg skal have en stikpille mere og komme igen i eftermiddag. De regner med at man først føder på 3. dagen efter igangsættelsen hvilket først bliver i morgen. Opdatere så snart jeg kan.

Tusind tak for dine tanker..  Glæder mig meget til at høre hvordan det går dig imorgen.

ORK for hunde da..!!

Håber der sker lidt mere når du kommer derop igen, men de siger jo sådan noget kan tage tid DESVÆRRE...!!

Held og lykke og tænker på dig/jer..

Knus

Anmeld

10. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

mange gange held og lykke med det hele

Anmeld

10. november 2010

henh01

Tusind tak allesammen. Hvor er baby.dk bare en fantastisk side

Er lige kommet hjem igen, var på sygehuset som aftalt kl. 9.45 - fik kørt strimmel, lagt pille op og kørt strimmel igen og fik så kl. 12.30 lov at køre hjem, med beskeden om at komme igen kl. 15.30 til endnu en omgang stikpille.. -Synes bare ikke der rigtig sker så meget og ville sådan ønske de "bare" kunne prikke vandet. Den ene JM siger dit og den anden dat, så det er lidt svært at finde hoved og hale i hvad der skal ske.

Opdatere selvf så snart jeg kan..

Og endnu engang tusind tak for støtten.

Anmeld

10. november 2010

quar20

henh01 skriver:

Tusind tak allesammen. Hvor er baby.dk bare en fantastisk side

Er lige kommet hjem igen, var på sygehuset som aftalt kl. 9.45 - fik kørt strimmel, lagt pille op og kørt strimmel igen og fik så kl. 12.30 lov at køre hjem, med beskeden om at komme igen kl. 15.30 til endnu en omgang stikpille.. -Synes bare ikke der rigtig sker så meget og ville sådan ønske de "bare" kunne prikke vandet. Den ene JM siger dit og den anden dat, så det er lidt svært at finde hoved og hale i hvad der skal ske.

Opdatere selvf så snart jeg kan..

Og endnu engang tusind tak for støtten.

for at du har gode veer nu og meget snart kan ligge med din/jeres guldklump i armene..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.