Henh01 - sender dig varme tanker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2010

henh01

quar20 skriver:

for at du har gode veer nu og meget snart kan ligge med din/jeres guldklump i armene..

Det eneste jeg har lige nu er en lunken pizza... Der sker ikke en skid.. Fik igen bare stikpille da jeg var på sygehuset og besked på at komme igen i morgen. Nu er det hhv. 6½ og 2 timer siden jeg fik lagt pillerne op og har ikke skyggen af stærke veer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

quar20

henh01 skriver:

Det eneste jeg har lige nu er en lunken pizza... Der sker ikke en skid.. Fik igen bare stikpille da jeg var på sygehuset og besked på at komme igen i morgen. Nu er det hhv. 6½ og 2 timer siden jeg fik lagt pillerne op og har ikke skyggen af stærke veer..

ØV for dælen...!!  - Mon ikke der snart sker noget..!! Ved du hvor længe man må få de der stikpiller?!.. Altså der må vel være en grænse for hvor mange man må få - før der skal bruges en anden metode?..

Anmeld

10. november 2010

henh01

quar20 skriver:

ØV for dælen...!!  - Mon ikke der snart sker noget..!! Ved du hvor længe man må få de der stikpiller?!.. Altså der må vel være en grænse for hvor mange man må få - før der skal bruges en anden metode?..

Nja ikke helt.. Hun sagde at hvis der ikke skete noget efter en periode så ville man holde en pause på et par dage. Tror jeg får stikpiller igen i morgen og sker der ingenting tror jeg de holder en pause.

De kan ikke tage vandet fordi lillemanden ligger så højt, så man risikere at han kommer skævt ned eller at der ryger en arm eller noget ud.

Der er også en mulighed for at få et ve drop, det ved jeg ikke om de vil prøve. Jeg vil i hvert fald ikke nøjes med stikpillerne. Er der ikke sket noget i morgen, så synes jeg  måske ikke at en stikpille mere er løsningen. -så må man erkende at de ikke rigtig virker på mig. Der er stadig ikke kommet noget andet end et par små plukveer og det er jo efterhånden længe siden at jeg fik de piller.

Anmeld

10. november 2010

Pige2009

Good luck!

Anmeld

10. november 2010

twinboys

Held og lykke... det bliver fredag...

Glæder mig til at høre fra dig

Majbritt

Anmeld

10. november 2010

quar20

henh01 skriver:

Nja ikke helt.. Hun sagde at hvis der ikke skete noget efter en periode så ville man holde en pause på et par dage. Tror jeg får stikpiller igen i morgen og sker der ingenting tror jeg de holder en pause.

De kan ikke tage vandet fordi lillemanden ligger så højt, så man risikere at han kommer skævt ned eller at der ryger en arm eller noget ud.

Der er også en mulighed for at få et ve drop, det ved jeg ikke om de vil prøve. Jeg vil i hvert fald ikke nøjes med stikpillerne. Er der ikke sket noget i morgen, så synes jeg  måske ikke at en stikpille mere er løsningen. -så må man erkende at de ikke rigtig virker på mig. Der er stadig ikke kommet noget andet end et par små plukveer og det er jo efterhånden længe siden at jeg fik de piller.

Ej for dælen...!! Nu krydser jeg altså ALT jeg overhovedet kan og sender dig en pokkers masse vestøv så du kan få de skide smerter som vi sidder og håber på du får MEGET snart - hvor underligt det så end lyder at vente og glæde sig til smerter ..

Håber på de kan gi dig vedrop hvis der ikke er sket noget imorgen..!!

Anmeld

10. november 2010

mor_sabina

Uhh held og lykke, håber du har født inden midnat tænk en smuk fødselsdato

Glæder mig til opdate med billeder

Anmeld

10. november 2010

henh01

mor_sabina skriver:

Uhh held og lykke, håber du har født inden midnat tænk en smuk fødselsdato

Glæder mig til opdate med billeder

Ja 10/11-10 Men det tror jeg næppe. Der sker absolut intet, andet end at jeg om lidt skal spise den kage jeg lige har bagt

Anmeld

10. november 2010

henh01

twinboys skriver:

Held og lykke... det bliver fredag...

Glæder mig til at høre fra dig

Majbritt

Fredag ville ikke være så tosset. D. 12/11-10

Håber i hvert fald snart at der sker lidt så man føler der er skub i processen. Reagere tilsyneladende ikke på de skikpiller, så håber de prøver noget andet i morgen.

Anmeld

10. november 2010

henh01

quar20 skriver:

Ej for dælen...!! Nu krydser jeg altså ALT jeg overhovedet kan og sender dig en pokkers masse vestøv så du kan få de skide smerter som vi sidder og håber på du får MEGET snart - hvor underligt det så end lyder at vente og glæde sig til smerter ..

Håber på de kan gi dig vedrop hvis der ikke er sket noget imorgen..!!

Modtager dit vestøv med kyshånd

Hvornår skal du af sted i morgen så du kan få lidt afklaring med hvad der skal ske?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.