Hej søde..
Hvor er jeg bare ked af at høre det ikke går helt som det skal..!! Min mand fik faktisk en tur med surhed, træthed og ligegyldighed da Tino var 1måned..!! Vi skændes ikke - men jeg syntes det var SÅ mærkeligt og når jeg spurgte ind til hvad dælen der var baggrund for at han hævede stemmen overfor mig, eller hvorfor han ikke deltog så meget i aktiviteterne med Tino såsom bad osv..!! Jamen så fik jeg svaret : Jamen det gør jeg da hellere ikke?..!! 
Det gik faktisk over efter 3 uger, men de tre uger der overvejede jeg rigtig meget at smutte ud til min far og overnatte for ku slet ikke overskue at have en sur mand og en trist dreng i mine arme.. for jeg var jo også træt..!!
Man forandre sig rigtig meget når man får barn/børn.. Altså RIGTIG RIGTIG MEGET, og tit ser man ikke at man selv forandre sig..!! Men det gør man altså..!! Ku du ikke prøve at sige at du godt SELV vil handle idag, og om han så ikke kan tage hende det stykke tid..? Så er han jo tvunget til at tage hende lidt, og samtidig kan du få lidt luft og prøve at savne dem begge.. Så handl ind til en go middag og overrask ham
..!!
Håber det snart blir bedre..
KNUS
Anmeld