Ja jeg er sku bange for manden endten har en anden eller måske overvejer det.... Eller også gider han bare ikke mere.... Vores lille guldklump er KUN 3 uger, og han har bare forandret sig så vildt meget siden hun blev født.... De første 4dage virkede han super glad, men så var det som om alt forandrede sig med et trylleslag og aner ikke hvad fanden der er sket, men han er konstant sur og tvær og gider virkelig minimum med vores datter og han hjælper aldrig til, hverken med hende eller noget andet....
Jeg har forsøgt at snakke med ham om det, og spurgt han direkte om det er fordi han ikke gider mere, men han siger bare der ingenting er og at han altså ikke sur... Men han er bare også begyndt såsnart vi ikke er enige om noget, så hæver han stemmen over for mig og det plejer han aldrig at gøre...
Vi lovede hinanden inden vi gik igang med projekt baby, som iøvrigt var hans idé, at vi ville holde sammen uanset hvor hårdt det måske blev... Men for fanden, vores lille engel er ubeskriveligt nem - hun græder virkelig meget lidt og er som regel altid glad. Men alligevel er han altid tvær 
Elsker min kæreste ubeskriveligt højt og vil gøre alt for at blive sammen med ham, men ved ikke hvad fanden jeg skal stille op mere
Selvom jeg synes jeg kæmper en vild kamp, så føler jeg ikke jeg kommer nogen steder og jeg er ved at være fuldstændig ødelagt indeni....
Håber der er nogen der kan give mig et godt råd, for er så tæt på et sammenbrud og det går jo desværre udover vores datter selvom jeg kæmper for at være glad når hun er vågen.....
Undskyld det blev så langt.... 
Anmeld