Det sner weee.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

Bare mig..

Heldigvis sneer det ikke i Kolding.. Jeg er igang med at tage kørekort, men er kun liiiige startet, så jeg kommer nok til, at kører på sne, og det er vidst ikke heeelt så nemt, som hvis det var høj sol.... - omvendt får jeg da lov at prøve og kører i sådan noget MED en ved siden af som kan guide mig..

Meeeen, det må for min skyld gerne lige vente en uges tid eller 4 med at sne her.. Vinteren bliver såååå lang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Carina1977

Ja det sner også her i Ikast, men jeg ville nu hellere være fri. Ligger med en virus-infektion/influenza og vågnede op med 38,5 i feber her til morgen. Så jeg vil faktisk helst have solskin lige nu, så jeg kan få varmen igen

Anmeld

9. november 2010

Diana...

Caroline86 skriver:

jeg vil gerne vædde hele min formue på at det ikke sner i Gjern.. jeg får kun sne hvor jeg er, når det IKKE er velkomment.. hmmmmf!

Kan du ikke lige tage lidt sne billeder? Så kan jeg få ideen af det

Jeg har lige prøvet men man kan ikke rigtig se det på et kamera og det lægger sig ikke ØV ØV håber det fortsætter med at sne så det måske kan lægge sig og så skal jeg nok komme med billeder. 

Anmeld

9. november 2010

Diana...

bagger26 skriver:

Jaaaa sne i Aalborg også.. Må sige jeg tror jeg så meget mærkelig ud i hovedet, da jeg i morges kigger ud af vinduet og ser SNE.. Min søn stod også med et meget overrasket ansigtsudtryk da vi åbnede døren.. Hehe

ALtså der er jo ikke lige frem snestorm, men det er en masse gode stor fnug der falder..

Jul jul jul jul jul jul jul jul juhuuuu..

Ej snyd har det sneet hele morgen hos jer? lægger det sig? 

Anmeld

9. november 2010

Diana...

Carina1977 skriver:

Ja det sner også her i Ikast, men jeg ville nu hellere være fri. Ligger med en virus-infektion/influenza og vågnede op med 38,5 i feber her til morgen. Så jeg vil faktisk helst have solskin lige nu, så jeg kan få varmen igen

Øv øv rigtig god bedring, du må skrue lidt op for varmen og pytte godt under dynen med en masse te. 

Anmeld

9. november 2010

bagger26

Diana... skriver:

Ej snyd har det sneet hele morgen hos jer? lægger det sig? 

Nej nej græsset er stadig grønt.. OG det er begyndte at slå lidt over i regn øv bøv...

Anmeld

9. november 2010

DK

Sååådan der! Tak Diana!! Så kom sneen også til Horsens!!!

Anmeld

9. november 2010

Diana...

bagger26 skriver:

Nej nej græsset er stadig grønt.. OG det er begyndte at slå lidt over i regn øv bøv...

Ej regn gider vi ikke. Her sner det stadig helt vild skønt. 

Anmeld

9. november 2010

Diana...

DK skriver:

Sååådan der! Tak Diana!! Så kom sneen også til Horsens!!!

Ja jeg sagde det jo haha. 

Anmeld

9. november 2010

Manakauapo

Åh nej. Ikke sne nu  Godt nok bor jeg "kun" på Fyn, men her er der altså kun 1,0 grader udenfor. Brrrr.... Og det bliver kun koldere....  Sne! Du er absolut ikke velkommen her!

Og her ligger jeg med influenza...  Hurra for Prince Vladimir, brændeovn, DR Ramasjang og masser af tæpper og dyner...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.