Det sner weee.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.359 visninger
33 svar
0 synes godt om
9. november 2010

Diana...

Så sner det sgu i lille Engesvang hvor hyggeligt altså NU det sgu snart jul og vi skal snart havde juletræ ihhh Hvor hyggeligt. 

Sner det også hos jer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Pia.

HVOR .... HVOR ..... HVOR.... Jeg kan da overhoved ikke se noget sne!!!!!!

SNYD .... Jeg vil også have sne.... meget sne, sne alle vegne...

Savner sommeren, men når du det ikke kan være anderledes så lad os da få en masse sne....

Anmeld

9. november 2010

1977

Profilbillede for 1977

JEG ER MISUNDELIG!!!!!!! Her er det vådt og gråt Elsker bare sne

Anmeld

9. november 2010

<3

Nej her i kbh er det endda varmere end i går morges På trods af at de havde lovet slud Er mega skuffet

Anmeld

9. november 2010

Alberts/

det sneer også her, nøj hvor jeg hader sne, der er så koldt ude nu

puha glad for jeg sidder inde under tæppet, men hyggeligt er det da og se på hihi men vil meget hellere have sol og sommer(;

Anmeld

9. november 2010

bagger26

Jaaaa sne i Aalborg også.. Må sige jeg tror jeg så meget mærkelig ud i hovedet, da jeg i morges kigger ud af vinduet og ser SNE.. Min søn stod også med et meget overrasket ansigtsudtryk da vi åbnede døren.. Hehe

ALtså der er jo ikke lige frem snestorm, men det er en masse gode stor fnug der falder..

Jul jul jul jul jul jul jul jul juhuuuu..

Anmeld

9. november 2010

twinboys

Diana... skriver:

Så sner det sgu i lille Engesvang hvor hyggeligt altså NU det sgu snart jul og vi skal snart havde juletræ ihhh Hvor hyggeligt. 

Sner det også hos jer? 

Øv ikke her....

Anmeld

9. november 2010

Svei

Godt det ikke er her...hader sne, og især når jeg skal køre så meget som jeg skal...øv, altså...

Anmeld

9. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg vil også have sne!!!!!!!!!!

Her er det bare koldt og gråt.. ØØØØV... ikke engang frostvejr mere, så hvis der kommer noget bliver det regn

Anmeld

9. november 2010

Diana...

Pia. skriver:

HVOR .... HVOR ..... HVOR.... Jeg kan da overhoved ikke se noget sne!!!!!!

SNYD .... Jeg vil også have sne.... meget sne, sne alle vegne...

Savner sommeren, men når du det ikke kan være anderledes så lad os da få en masse sne....

Lige her søde Pia og det er så fint som det daler mange store fine fnug ihh det er altså bare hyggeligt jeg elsker sner der er så smukt. 

Jeg elsker også sommer men jeg kan nu lide alle årstiderne synes de alle har hver deres charme. Men hvor hyggeligt altså sner ihhh håber det ligger sig men gider ikke lige løfte min store røv og mave for at kikke griner. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.