Det sner weee.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

Becks

Jeg vil også have sne!
Flytter sgu snart til jylland haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Barbamama

Ingen sne på Fyn. Vi må nøjes med regn... He he

Anmeld

9. november 2010

Diana...

Caroline86 skriver:

Jeg vil også have sne!!!!!!!!!!

Her er det bare koldt og gråt.. ØØØØV... ikke engang frostvejr mere, så hvis der kommer noget bliver det regn

JA og hvad kan du så lære af det????? Lade vær at flytte fra jylland hahahahaaha

Anmeld

9. november 2010

Diana...

Jbk skriver:

Godt det ikke er her...hader sne, og især når jeg skal køre så meget som jeg skal...øv, altså...

Ja det vil jeg give dig ret i det er absolut ikke sjovt at køre i. Men det er nu så smukt og hyggeligt og elsker at lege med hunden i det. Håber Lucas kan lide det i år det kunne han absolut ikke sidste år. 

Anmeld

9. november 2010

DK

Ejjjj det sner altså ikke her i Horsens! Det er da snyd når det nu ser lige oppe ved dig, Diana!

Knus Ditte der er hjemme med en forkølet prinsesse idag, der plaaaager om svømmehallen

Anmeld

9. november 2010

Grynt

Her i Århus S regner det bare  Heldigvis, for jeg hader sne og frost og glatte veje

Anmeld

9. november 2010

Diana...

Tutter skriver:

Jeg vil også have sne!
Flytter sgu snart til jylland haha

Jaaaaa det glæder vi os til haha

Anmeld

9. november 2010

Svei

Diana... skriver:

Ja det vil jeg give dig ret i det er absolut ikke sjovt at køre i. Men det er nu så smukt og hyggeligt og elsker at lege med hunden i det. Håber Lucas kan lide det i år det kunne han absolut ikke sidste år. 

Ja... bare til at kikke på er det meget hyggeligt...

Anmeld

9. november 2010

Diana...

DK skriver:

Ejjjj det sner altså ikke her i Horsens! Det er da snyd når det nu ser lige oppe ved dig, Diana!

Knus Ditte der er hjemme med en forkølet prinsesse idag, der plaaaager om svømmehallen

Ej mon ikke det snart kommer til dig også? 

Og super scanningen gik godt igår det jeg glad for at høre. Tror du ikke det er fordi det er mere flydende bevægelser de laver nu så man ikke lægger så meget mærke til det? Det kom jeg sådan til at tænke på i morges for nogen gange er jeg nød til at kikke på min mave om hun bevæger sig fordi jeg ikke mærker det på samme måde mere?

Åhh øv hun er blevet forkølet jeg hader at være forkølet. Ha ha forkølet og svømmehal griner. 

Anmeld

9. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana... skriver:

JA og hvad kan du så lære af det????? Lade vær at flytte fra jylland hahahahaaha

jeg vil gerne vædde hele min formue på at det ikke sner i Gjern.. jeg får kun sne hvor jeg er, når det IKKE er velkomment.. hmmmmf!

Kan du ikke lige tage lidt sne billeder? Så kan jeg få ideen af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.