Kan ikke lade være og undre...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

Lone Jakobsen

jeg tænker lidt, at uanset om din mand er utro eller ej... så er du bestemt ikke lykkelig i det forhold. og jeg synes det er der du burde starte.

lad være med at gemme dig bag undskyldninger...lad være med at vente. væk ham, fortæl ham at du er dybt ulykkelig og har brug for en snak.

hvis han ikke er utro.... jamen så har han stadig en kæreste som mangler noget meget væsentligt i forholdet...og det skal i arbejde på... som par.

hvis i vitterligt begge ønsker at fortsætte jeres forhold.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Det har været sådan her længe Forstår bare ikke, hvorfor han ikke bare kan være ærlig, hvis han virkelig er utro...?

Det kan da godt være, han virkelig er faldet i søvn hos hans kammerat, og det kan da være han bare vil gøre sig lækker for mig, og jeg misforstår?  

Snakker med ham, når han vågner. Ville bare lige høre om der var nogle særlige tegn på utroskab.

Tak...

Hvis du vil have følelserne fra "den anden part", kan du se denne tråd også oprettet idag. Man føler sig splittet, og hvis det virkelig er, at din kæreste er utro, kan det være han ikke vil såre dig og derfor har svært ved at fortælle det...

https://www.baby.dk/debat/73084pi1/parforhold/ved-ikke-hvad-jeg-skal-goere-mere-langt.aspx

Anmeld

10. november 2010

3xM

Jeg havde en tråd oppe igår og jeg gik rundt i et stort virvar og følte min kæreste var en muggen lort og han ikke støttede mig mv. så jeg havde faktisk sluttet det.

i sept skifter han job, jeg har født i august. Og han var ikke til at snakke med, og skrev mere med sin eks. vi skændtes om alt hele tiden og jeg var sur over vores forhold ikke udviklede sig og jeg ikke fik kærlighed og plagede hver dag om at han gav noget mv

jeg ståd for alt husligt og sad mere og mere på nettet. det ender i stress m unger osv. jeg er flyttet til fyn for et 1 år siden og mangler netværk.

endda siger jeg om tre mdr. syntes jeg vi skal starte baby projekt osv.

jeg havde kvalt min kæreste, det viser sig han er brugt op mentalt. han har mange ting på jobbet ( han er chef og + han skal ryde op derude,) jeg hiver i ham når han kommer hjem,og bebrejder ham, og ifht hans eks føler jeg mig forrådt.

han selv siger han ikke kunne udfyldetom rummet herhjemme for mig alene.

der er små rod over alt i huset, og over alt ligger noget fra ungerne. det giver ikke en rolig atmosfære.

så her har vi et gevaldigt kommunikations problem, og en overhøresle af hinandens behov, og vi er begge opbrugt og drukknet i skænderier/uenigheder, overskud har vi begge intet af...

så måskedin kæreste virkelig ikke er utro men opbrugt mentalt....

Anmeld

10. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

du skriver at han måske går oftere i bad og bruger parfume for at gøre sig lidt lækker for dig.. Den tanke er også rigtigt sød, men giver det mening når han så ikke bruger tid sammen med dig?

Jeg tror desværre også der er noget HELT galt her. Ved ikke om han er utro eller om han bare ikke kan forholdet længere!

Som de andre skriver: konfronter! Find ud af det her... Lad være med at anklage ham, for så er det klart han går i baglås og benægter alt. Sæt dig ned med ham, kig ham i øjnene og spørg om der er noget galt! Måske har han det rigtigt skidt over "bare" at rende rundt derhjemme? Måske har han (som en anden nævner) et spilleproblem? måske ER han utro, men forsøg ikke at dømme ham på forhånd!

Jeg håber I finder ud af det hele, på den ene eller anden måde! Men som det er nu er der vist ingen af Jer der er lykkelige i det forhold...

mange knus herfra

Anmeld

10. november 2010

Shibby

Caroline86 skriver:

du skriver at han måske går oftere i bad og bruger parfume for at gøre sig lidt lækker for dig.. Den tanke er også rigtigt sød, men giver det mening når han så ikke bruger tid sammen med dig?

Præcis min tanke..

Anmeld

10. november 2010

Vidunderligeunger

Missi skriver:

Du blir nød til at tage sagen i egen hånd, ring til den her kammerat han skulle ha sovet ved

Jeg er ikke et sekundt i tvivl om at han vil benægte som han hidtil har gjord.

Og utroskab er en svær ting at være ærlig omkring, han riciker jo at miste sin trykke base hjemme ved jer derfor benægter folk det tit

tag sagen i egen hånd og find svarene.

Men jeg syntes de er ret tydelige.

kram

kammeraten vil da bare lyve, tror du ikk?? 

Jeg ville sgu følge efter ham - og se det med egne øjne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.