Kan ikke lade være og undre...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

Pia.

hmmm.... lige meget havd det er så er det da fuldstændig uacceptabelt !!!! Hans opførelse var sørme ikke gået her...

Jeg havde taget en god snak med ham om at de ting skulle ændre sig ellers er det ud af vagten !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

twinboys

Pia. skriver:

hmmm.... lige meget havd det er så er det da fuldstændig uacceptabelt !!!! Hans opførelse var sørme ikke gået her...

Jeg havde taget en god snak med ham om at de ting skulle ændre sig ellers er det ud af vagten !!!

Anmeld

9. november 2010

henh01

Hvis han har sovet ved en kammerat behøver han vel ikke mere søvn nu?

Det tyder da på at han har været vågen det halve af natten siden han ligger sig ind og sover når han kommer hjem. Jeg havde taget ham på sengekanten hvis jeg var dig.

Anmeld

9. november 2010

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

Endnu engang kom han hjem kl. lort om morgenen Påstod at han var faldet i søvn hos en kammerat...

Kan ikke lade være og spekulere på om han er mig utro? Han "plager" ikke om sex mere, går i bad 2 gange om dagen nogle gange, er begyndt og barbere sig hver dag nu, samt ta´ parfume på (eller hvad det hedder til mænd?)

Han er sjælden hjemme om aftenen mere og kommer for det meste altid meget sent hjem. Om dagen er han meget fraværende, ser bare fjernsyn eller sidder foran computeren (han går sygmeldt med ryggen).

Hvad er tegnene for utroskab?

sådan gjorde min eks og han var en utro skid.

så vil sige det er mega tegn på utroskab.

hvad siger din mave fornemmelse, for den er som regel rigtig. 

Anmeld

9. november 2010

Svei

Utro eller ej, det er ikek til at vide...Men har I det forhold du ønsker...er I nære, kan I tale sammen, har I sex, har i berøring og nærhed...føler du det er ham du skal være sammen med og ham du ikke kan leve uden?

Hvis ikke, så ville jeg nok meget kraftigt overveje om jeg ville bruge mit liv på ham...

Anmeld

9. november 2010

missie20

Anonym skriver:

Endnu engang kom han hjem kl. lort om morgenen Påstod at han var faldet i søvn hos en kammerat...

Kan ikke lade være og spekulere på om han er mig utro? Han "plager" ikke om sex mere, går i bad 2 gange om dagen nogle gange, er begyndt og barbere sig hver dag nu, samt ta´ parfume på (eller hvad det hedder til mænd?)

Han er sjælden hjemme om aftenen mere og kommer for det meste altid meget sent hjem. Om dagen er han meget fraværende, ser bare fjernsyn eller sidder foran computeren (han går sygmeldt med ryggen).

Hvad er tegnene for utroskab?

Tegn på utroskab. Lige præcis dem du skriver, går oftere i bad, bruger parfyme lige pludselig og siger:" jeg faldt i søvn hos min kammerat". Det var i hvert fald hvad min x- bildte mig ind. Så din historie lyder ekstremt bekendt desværre. Du skal ikke finde dig i det. Konfronter ham med det!

Anmeld

9. november 2010

DK

Hvis du ringer til kammeraten, så skal du ikke spørge: Sov min kæreste hos dig i nat?

Istedet skal du spørge: "Hej, må jeg tale med min kæreste, jeg ved at han sover hos dig!"  Hvis kammeraten så siger, "øhhh.... han er lige i bad, eller han er lige gået for 2 min siden", så er det jo sole klart at han dækker over kammeraten, og at der er noget totalt uldent ved situationen! Hvis han istedet siger: ejj han har sovet her, men gik for flere timer siden, gad vide hvad der er sket? så taler de nok begge sandt!

Anmeld

9. november 2010

Anonym trådstarter

Tankerne blev "heldigvis" afbrudt af min dagplejer som ringede og bad mig hente min datter - hun havde feber Ville heller ikke rigtig spise noget til middag, så har bare lagt hende ud og sove nu. Faldt direkte i søvn, da jeg lagde hende ned. Håber hun har det bedre, når hun vågner igen...?

Mht. snakken om utroskab - har lige skrevet til kammeratens kæreste, som er min veninde; bare spurgt så´n lidt tilfældigt, om ham og hendes kæreste var frygtelig i går? De skulle spille FIFA på playstationen...

Men I har ret alle sammen! Han skal konfronteres, nu gider jeg heller ikke rende rundt med de her tanker mere Så når han vågner, spør´ jeg ham, hvad han lavede i går og endnu engang, med tryk på!, om han er mig utro?

Anmeld

9. november 2010

Lolli

Du har ret i det lyder mystisk, men synes ikke kun det er tegn på utroskab. Har han måske tendens til ludomani fx.?? Det kan jo være han sider den halve nat og spiller enarmet eller på en internetcafe og spiller online-poker??

Alt det med parfume og sådan kan også være for at kompensere for at man går derhjemme og laver ingenting. Så kan man jo godt gå hen og føle sig lidt lad og klam.

Men altså - glæder mig til at høre hvad han har at sige til sit forsvar.

Anmeld

9. november 2010

LouiseNielsen

Hej med dig...

Nu har jeg søgt rundt på forskellige sider for at finde nogen tegn på utroskab. Og nogen af de ting du nævner om din mand, bliver gentagende gange nævnt på divs sider....

Jeg håber han taler sandt.... Men omvendt så tænke jeg: Var det min mand som opførste sig sådan, så ville jeg bede om en forklaring, og stolede jeg stadig ikke på den, så ville jeg simpelthen udspionere ham.... Få en veninde til at hjælpe dig med at se efter jeres datter, og følg så efter ham når han tager afsted om aftenen....

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.