Kan ikke lade være og undre...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.410 visninger
25 svar
0 synes godt om
9. november 2010

Anonym trådstarter

Endnu engang kom han hjem kl. lort om morgenen Påstod at han var faldet i søvn hos en kammerat...

Kan ikke lade være og spekulere på om han er mig utro? Han "plager" ikke om sex mere, går i bad 2 gange om dagen nogle gange, er begyndt og barbere sig hver dag nu, samt ta´ parfume på (eller hvad det hedder til mænd?)

Han er sjælden hjemme om aftenen mere og kommer for det meste altid meget sent hjem. Om dagen er han meget fraværende, ser bare fjernsyn eller sidder foran computeren (han går sygmeldt med ryggen).

Hvad er tegnene for utroskab?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

B&J

Anonym skriver:

Endnu engang kom han hjem kl. lort om morgenen Påstod at han var faldet i søvn hos en kammerat...

Kan ikke lade være og spekulere på om han er mig utro? Han "plager" ikke om sex mere, går i bad 2 gange om dagen nogle gange, er begyndt og barbere sig hver dag nu, samt ta´ parfume på (eller hvad det hedder til mænd?)

Han er sjælden hjemme om aftenen mere og kommer for det meste altid meget sent hjem. Om dagen er han meget fraværende, ser bare fjernsyn eller sidder foran computeren (han går sygmeldt med ryggen).

Hvad er tegnene for utroskab?

Måske skulle du bare sætte dig ned og snakke med ham om det....

Anmeld

9. november 2010

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Måske skulle du bare sætte dig ned og snakke med ham om det....

Har jeg gjort flere gange - han blir´ ved og sige han ikke er utro

Anmeld

9. november 2010

baby2010

DET ER TEGN PÅ UTROSKAB. Men det mest centrale tegn er, at du mistænker det. Se at få konfronteret ham...

Anmeld

9. november 2010

twinboys

Øhhh ville da lige tage fat i nakken på ham og snakke med ham... Eller kontakte vennen om han virkelig havde været der...

Jeg havde nok allerede i nat ringet til vennen og spurgt efter ham...

Og havde han ikke været der ja så havde du haft svaret, hvis han ikke havde løjet for dig..

MAjbritt

Anmeld

9. november 2010

B&J

Anonym skriver:

Har jeg gjort flere gange - han blir´ ved og sige han ikke er utro

nej men kender du ikke hans venner så er der jo ikke andet for af ringe til den ven ja det er hårdt og kontant ....

men hvis du ikke stoler på ham jamen så burde forholdet nu nok være slut, for mine alarm klokker ringer når du skriver på den måde

Anmeld

9. november 2010

Barbamama

Kvinders instinkt er meget veludviklet og hvis du tror han er dig utro er der stor sandsynlighed for at han er. Og især når han trækker sig væk fra dig og er væk om natten. Der er sgu ikke særlig mange fyre der falder i søvn ved deres kammerater!

Anmeld

9. november 2010

B&J

twinboys skriver:

Øhhh ville da lige tage fat i nakken på ham og snakke med ham... Eller kontakte vennen om han virkelig havde været der...

Jeg havde nok allerede i nat ringet til vennen og spurgt efter ham...

Og havde han ikke været der ja så havde du haft svaret, hvis han ikke havde løjet for dig..

MAjbritt

Anmeld

9. november 2010

Anonym trådstarter

Det har været sådan her længe Forstår bare ikke, hvorfor han ikke bare kan være ærlig, hvis han virkelig er utro...?

Det kan da godt være, han virkelig er faldet i søvn hos hans kammerat, og det kan da være han bare vil gøre sig lækker for mig, og jeg misforstår?  

Snakker med ham, når han vågner. Ville bare lige høre om der var nogle særlige tegn på utroskab.

Tak...

Anmeld

9. november 2010

Missi

Du blir nød til at tage sagen i egen hånd, ring til den her kammerat han skulle ha sovet ved

Jeg er ikke et sekundt i tvivl om at han vil benægte som han hidtil har gjord.

Og utroskab er en svær ting at være ærlig omkring, han riciker jo at miste sin trykke base hjemme ved jer derfor benægter folk det tit

tag sagen i egen hånd og find svarene.

Men jeg syntes de er ret tydelige.

kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.