det ender med single mom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

Pige2009

3xM skriver:

tjahh endnu en nat, endnu en fra priotering endnu et skænderi

er ødelagt nu, jeg har sendt ham en mail m en forklaing og afsluttet vores forhold....SHIT det gjorde ondt at skr.

men nu er nok nok

han forsvarede endda sin x og jeg skal bare acceptere de vil have det forhold, det er ikke mit bord. siger han...

maria nu alene mor til 2

Ej, Maria! Hvor træls at læse. Har du lavet en tråd, jeg er gået glip af?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

3xM

Netop derfor er jeg glad for baby.dk

som nybagt mor, tilflytter til en anden by, jamen ALT kan man lette hjertet for.

jeg er overrasket over hvor mange der har fuldt med og støttet mig og givet mig svar, kærlige spark mv.

kære baggøe der har været mange. omkring manden det seneste og de blev jo ikke bedre.

nu skal der findes bolig men gerne i morud så marcus ikke skal igennem flere skift, og det er ikke ligetil at finde.

så kendes der nogle i morud, veflinge, søndersø så husk mig jeg søger hurtigst muligt.

Anmeld

9. november 2010

maria_wlt

Ej hvor er det træls at læse.

Jeg kan slet ikke komme over hvordan man kan være så ligeglad og egoistisk.

Famne godt at dine dreng har dig til at beskytte dem 

Håber at i alle kommer igennem det, selvom jeg ved alt om at det kan tage meget lang tid og gøre fandens ondt i lang tid.

KÆMPE herfra 

Anmeld

9. november 2010

Pige2009

3xM skriver:

Netop derfor er jeg glad for baby.dk

som nybagt mor, tilflytter til en anden by, jamen ALT kan man lette hjertet for.

jeg er overrasket over hvor mange der har fuldt med og støttet mig og givet mig svar, kærlige spark mv.

kære baggøe der har været mange. omkring manden det seneste og de blev jo ikke bedre.

nu skal der findes bolig men gerne i morud så marcus ikke skal igennem flere skift, og det er ikke ligetil at finde.

så kendes der nogle i morud, veflinge, søndersø så husk mig jeg søger hurtigst muligt.

Fuck. Jeg må lige læse trådene. Har læst en enkelt eller to om jeres skænderier mm.

Prøv Fyens Almennyttige Boligforening. Der bor jeg selv rigtig billigt. www.fabbo.dk

Anmeld

9. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Fuck altså... Jeg håber det er den bedste beslutning for dig. Det er ellers ikke det bedste at slutte sit forhold på et skænderi. For så går man i vrede og kan gøre uovervejede ting. Hellere gå 'imellem' skænderierne... MEN - Du har sikkert gennemtænkt det hele, så der er sikkert ingen gode råd der.

Jeg håber du kommer ovenpå hurtigt og kan komme godt videre med dit nye liv.

KRAM

Anmeld

9. november 2010

Giraffen

3xM skriver:

tusinde tak piger.

jeg føler en vis lettelse nu. jeg ved jeg har givet ALT og jeg har sagt ting så ligeud som de kan siges.

HAN har mistet, jeg føler han havde de chancer der skulle til for at redde det og ovenikøbet skulle han ikke gætte sig selv til hvad han skulle gøre for at redde det.

at blive sammen forsat nu vil kun gøre vi bliver mere ligeglade med hinanden og ender med had, det er ikke en løsning.

jeg vil nære tivil til ham og jeg vil ikke stole på hvornår han så ændre sig igen, det er ikke en risiko jeg vil tage.

jeg vil håbe han fandt tilbage til hans x for det er det der er skyld idet her, jeg håber han selv indser at han kunne ikke have fået bedre og nu bare må nøjes med at være i et lorte forhold selv.

men JEG er smuttet sammen med mine skønne drenge og jeg kan til enhver tid kigge mig selv i spejlet endnu, en mdr mere i forholdet  havde jeg mistet mig selv og sat børnene ned. det er ikke rimligt.

jo han kan tigge og be, det vil give mig tvivlmen IKKE ro og der er en forskel.

at finde tilbage til hinanden vil kræve et stort arbejde og det kan han ikke med job osv. den energi har han ikke og heller ikke den priotering. og i bund og grund var jeg ikke elsket hvertfald ikke nok, så stod vi nemlig ikke her.

Det lyder virkelig som om du har taget beslutningen helt ind i maven nu, hvor er det godt at høre

Og så er det bare helingsprocess en dag ad gangen, lyder til du har taget den helt rigtige beslutning og at du kan se dig selv i øjnene og vide at du inderligt har gjort hvad du kan gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.