det ender med single mom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

<3

3xM skriver:

tjahh endnu en nat, endnu en fra priotering endnu et skænderi

er ødelagt nu, jeg har sendt ham en mail m en forklaing og afsluttet vores forhold....SHIT det gjorde ondt at skr.

men nu er nok nok

han forsvarede endda sin x og jeg skal bare acceptere de vil have det forhold, det er ikke mit bord. siger han...

maria nu alene mor til 2

Det lyder som den bedste beslutning lige nu for dig. Ked af at det ikke blev som du håbede på.

Stort knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Svei

GODT, hvis du gør det og er sikker på dig i alt det her...du virker så forvirret, men det er jo klart med et lille nyt barn....men nok meget syundt og godt for dig at finde ro i dig og uden en mand i dit liv der bare skaber uro og kaos...en dag vil du se tilbage og tænke hvor trist det var du brugte tid og energi på det frem for det hele for og på dine drenge...(har været der... )

KNus til dig..

Eva

Anmeld

9. november 2010

klmf

Ved godt du er ked af det, men tror du traf den rigtige beslutning. Nemt for en udenforstående at sige, I know, men dine seneste indlæg har bare skreget på handling....

Nu har vi en smækker lækker single mom løs

Kæmpe kram

Anmeld

9. november 2010

3xM

tak i dejlige damer.

det ER hårdt, jeg har kæmpet ud.

Anmeld

9. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg gentager lige det som jeg skrev til dig i et tidligere indlæg.

Du virker som en kanon stærk kvinde, og din beslutning har vist netop det. Jeg kan kun undrer mig over, at din eks kan opføre sig så dumt, og miste det guld der stod lige foran ham.

Du er jo både smuk, stærk og klog. Han har virkelig spillet fallit når han ikke kan se det. Og den kamp du har kørt for jeres forhold, den værdsætter han åbenbart ikke. Hvad kan du så bruge sådan en mand til? Og så en mand med et ben i hver lejr? Nej ham kan du ikke bruge til noget.

Jeg håber du nu kan få ro til at finde dig selv i det hele, og få ro omkring dine børn. Jeg er 100% sikker på, at du vil komme så stærkt igennem dette, og at du meget snart kan glædes ved at være single.

Nu er det bare at nyde glæden ved at kunne gøre som DU vil når DU har lyst. Og selvfølgelig nyde singlelivet både som individ og som mor.

Anmeld

9. november 2010

Pena

Jeg er selvfølgelig enormt ked af det på dine vegne, pga den sorg du skal igennem, men jeg er ret sikker på du gør det rigtige. For han lyder bestemt ikke som den rette for dig, ja altså udfra hvad du har skrevet.

Så jeg håber du er stærk nok til at bibeholde din beslutning, for jeg tror at går du tilbage til ham hvis han begynder at tigge, så vil det blive nøjagtig det samme igen.

En svær tid du går i møde, men du kan klare det.

Knus

Anmeld

9. november 2010

Lolli

Hej. Har ikke læst så meget af dine andre indlæg - men kan altså kun tage hatten af for dig. Jeg er vokset op med forældre der skændtes hele tiden og ikke kunne finde ud af om de skulle være sammen eller ej.

Så virkelig mange for at tage den svære beslutning du har taget. Jeg håber på det bedste for dig og at du finder en mand der kan se dig som den gevinst du uden tvivl er!

Anmeld

9. november 2010

3xM

tusinde tak piger.

jeg føler en vis lettelse nu. jeg ved jeg har givet ALT og jeg har sagt ting så ligeud som de kan siges.

HAN har mistet, jeg føler han havde de chancer der skulle til for at redde det og ovenikøbet skulle han ikke gætte sig selv til hvad han skulle gøre for at redde det.

at blive sammen forsat nu vil kun gøre vi bliver mere ligeglade med hinanden og ender med had, det er ikke en løsning.

jeg vil nære tivil til ham og jeg vil ikke stole på hvornår han så ændre sig igen, det er ikke en risiko jeg vil tage.

jeg vil håbe han fandt tilbage til hans x for det er det der er skyld idet her, jeg håber han selv indser at han kunne ikke have fået bedre og nu bare må nøjes med at være i et lorte forhold selv.

men JEG er smuttet sammen med mine skønne drenge og jeg kan til enhver tid kigge mig selv i spejlet endnu, en mdr mere i forholdet  havde jeg mistet mig selv og sat børnene ned. det er ikke rimligt.

jo han kan tigge og be, det vil give mig tvivlmen IKKE ro og der er en forskel.

at finde tilbage til hinanden vil kræve et stort arbejde og det kan han ikke med job osv. den energi har han ikke og heller ikke den priotering. og i bund og grund var jeg ikke elsket hvertfald ikke nok, så stod vi nemlig ikke her.

Anmeld

9. november 2010

Laulund87

3xM skriver:

tusinde tak piger.

jeg føler en vis lettelse nu. jeg ved jeg har givet ALT og jeg har sagt ting så ligeud som de kan siges.

HAN har mistet, jeg føler han havde de chancer der skulle til for at redde det og ovenikøbet skulle han ikke gætte sig selv til hvad han skulle gøre for at redde det.

at blive sammen forsat nu vil kun gøre vi bliver mere ligeglade med hinanden og ender med had, det er ikke en løsning.

jeg vil nære tivil til ham og jeg vil ikke stole på hvornår han så ændre sig igen, det er ikke en risiko jeg vil tage.

jeg vil håbe han fandt tilbage til hans x for det er det der er skyld idet her, jeg håber han selv indser at han kunne ikke have fået bedre og nu bare må nøjes med at være i et lorte forhold selv.

men JEG er smuttet sammen med mine skønne drenge og jeg kan til enhver tid kigge mig selv i spejlet endnu, en mdr mere i forholdet  havde jeg mistet mig selv og sat børnene ned. det er ikke rimligt.

jo han kan tigge og be, det vil give mig tvivlmen IKKE ro og der er en forskel.

at finde tilbage til hinanden vil kræve et stort arbejde og det kan han ikke med job osv. den energi har han ikke og heller ikke den priotering. og i bund og grund var jeg ikke elsket hvertfald ikke nok, så stod vi nemlig ikke her.

Hvor er du bare sej!!Det ville jeg bare lige skrive..

Anmeld

9. november 2010

LouiseNielsen

Hejsa smukke kvinde

Nu har jeg også kigget med i dine andre indlæg, og har hver gang tænkt at det fortjener du bare ikke.... Kender dig kun herinde fra, fra dine indlæg både dem du selv opretter og de kommentar du har til andre... Ud fra det virker du som en fantastisk kærlig, klog og sej kvinde, og derudover er du smuk som bare pokker.... Han fortjener ikke din kærlighed, når han ikke formår at arbejde for den....

Tror du har taget den helt rigtige beslutning, selvom den næste tid vil blive hård..... En ting er sikkert, du har alt støtte og opbakning fra vi andre tøser på baby.dk...

Kram og god vind fremover....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.