det ender med single mom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.361 visninger
25 svar
0 synes godt om
9. november 2010

3xM

tjahh endnu en nat, endnu en fra priotering endnu et skænderi

er ødelagt nu, jeg har sendt ham en mail m en forklaing og afsluttet vores forhold....SHIT det gjorde ondt at skr.

men nu er nok nok

han forsvarede endda sin x og jeg skal bare acceptere de vil have det forhold, det er ikke mit bord. siger han...

maria nu alene mor til 2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Pia.

Kære søde Maria.

Det er jeg virkelig ked af at læse... Det lyder på ingen måde sjovt det du nu skal igennem...

Men jeg er ikke i tvivl om du nok skal klare det, du virker som en sej pige med ben i næsen der nok skal klare sig...

Men derfor er det jo en dum tid at gå i møde...

De bedste knus og tanker og skriv alt det du vil... jeg lytter gerne...

Pia

Anmeld

9. november 2010

Missi

Undskylder lige på forhånd min enorme ærlighed - MEN endelig skete det for dig, og tror virkelig for dig og dine drenges skyld det er det bedste! Han har jo på ingen måde været sød ved dig eller acceptert dine grænser, eller jeres som par.

Vil sige tillykke med det... det er måske hårdt, men du skal heller ikke bruge dit liv på en som ikke respekter dig... Sorgen er stor nu, men hvor meget sorg har du ikke os været igennem det sidste stykke tid?

Held og lykke med det hele

Anmeld

9. november 2010

3xM

tak, jeg tror bare nu at det er hårdere at skulle foresætte i forholdet, det gør mere ondt end at blive og være nr 2 og trække pinen mere ud, samt bliver jeg jo vidne til han finder sammen m sin x.

gør ondt for mine drenge og jeg er lidt i chok selvom beslutningen er min.

Anmeld

9. november 2010

Louise mortil4

Det er jeg ked af at læse.'

Det bliver en hård tid, men jeg håber du kommer godt ud på den anden siden.

knus og tanker her fra

Anmeld

9. november 2010

Isabeau2206

3xM skriver:

tjahh endnu en nat, endnu en fra priotering endnu et skænderi

er ødelagt nu, jeg har sendt ham en mail m en forklaing og afsluttet vores forhold....SHIT det gjorde ondt at skr.

men nu er nok nok

han forsvarede endda sin x og jeg skal bare acceptere de vil have det forhold, det er ikke mit bord. siger han...

maria nu alene mor til 2

Stort herfra - står selv og forsøger og ta´ det næste skridt

Anmeld

9. november 2010

Barbamama

Jeg har fulgt lidt med på sidelinien og vil også sige at jeg tror det var en god beslutning du tog. Det er jo også stressende for dine børn at I har skændtes så meget og at du har været så ked af det. Nu kan det kun gå fremad og du vil blive glad og få mere overskud til det hele igen.

Anmeld

9. november 2010

DK

Hej

Jeg er så inderligt ked af det på dine vegne at han ikke var drømmeprinsen! Det må være så hårdt og ulykkeligt at indse og tage følgerne!

Men på den anden side så er jeg også en af dem der er rigtig glad for at du har besluttet dig for at komme videre, UDEN ham. Ud fra alle de indlæg du har lavet, så lød han bare ikke som om han ville det "nok". Det lød meget som om det kun var dig der kæmpede for ham, og ikke ham der kæmpede for dig!

Pøj pøj med at finde den ægte drømmeprins derude! Han er der, og du skal nok finde ham! Men indtil da er jeg glad for at du slap af med skrubtudsen!! Du og drengene er SÅ meget bedre stedt uden alt det drama og ballade!!

KÆMPE KNUS

Anmeld

9. november 2010

twinboys

Åhhhh søde ven det er jeg ked af at høre... Jeg har ikke læst dine andre indlæg, men jeg ville bare ikke hoppe ud uden at give dit et varmt klem...

Husk jeg er lige her hvis du har brug for at snakke...

Solen vil snart skinne på dig igen..

Majbritt

Anmeld

9. november 2010

Alberts/

stor her fra,

er ked a at hører,

har læst dine andre indlæg, og du sørme beder tjent uden ham, du skal skisme nok klare det , det jeg sikker på, men det sørme aldrig sjovt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.