Hvordan finder man........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

LISBETH:-)

Zafir skriver:

Der er også nogengange efterlysninger...: Hvem kender dit og dat... Der var engagn i radioen at alle mennesker ikke mere end 5 led fra hinanden... Så at du kender én som kender én der kender hende osv...

Måske skulle I bare eftrlyse hende på nettet... Herinde???

Det har vi også tænkt på men synes bare ikke vi vil "udstille" hende med navn og alting hvis nu hun slet ikke ønsker det..........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lisbeth2910 skriver:

Det har vi også tænkt på men synes bare ikke vi vil "udstille" hende med navn og alting hvis nu hun slet ikke ønsker det..........

mmm... Nej det er jo lige det. Ser det ellers tit i hjemmet og den slags. hvor folk søger dit og dat. Måske er det ikke så meget mere, fordi folk ahr fjæsen...

Anmeld

8. november 2010

Skouboe

Prøv at tage kontakt til folkeregistret - hvis din far er registreret som hendes far kan de se hende ved at slå ham op... om de udleverer oplysningerne ved jeg dog ikke.

Anmeld

9. november 2010

Majbriteriksen

Du kan altid gå på kommunen hvis du har navnet, også hvis hun har giftet sig til andet efternavn. Dette koster et engangsbeløb for at få adr. udleveret-ikke så stort hvis man kun skal have en adr. Men da jeg som 18 årig stod på kommunen for at få på en bror som jeg først fandt ud af eksisterede da min far døde da jeg var 16 år. Damen ved skranken spurgte på hvem af mine brødre jeg ville have påøhhhhhhh, hvor mange er der? Udover mig så var der 6 han i årenes løb havde betalt børnepenge til.

pøj pøj med eftersøgningen.

Anmeld

9. november 2010

Skouboe skriver:

Prøv at tage kontakt til folkeregistret - hvis din far er registreret som hendes far kan de se hende ved at slå ham op... om de udleverer oplysningerne ved jeg dog ikke.

Tak det vil vi prøve idag. Det er ikke min søster men min mands

Anmeld

9. november 2010

Majbriteriksen skriver:

Du kan altid gå på kommunen hvis du har navnet, også hvis hun har giftet sig til andet efternavn. Dette koster et engangsbeløb for at få adr. udleveret-ikke så stort hvis man kun skal have en adr. Men da jeg som 18 årig stod på kommunen for at få på en bror som jeg først fandt ud af eksisterede da min far døde da jeg var 16 år. Damen ved skranken spurgte på hvem af mine brødre jeg ville have påøhhhhhhh, hvor mange er der? Udover mig så var der 6 han i årenes løb havde betalt børnepenge til.

pøj pøj med eftersøgningen.

Tak!!!! MIn mand vil prøve og gøre som du siger, så håber vi det er løsningen.

Anmeld

9. november 2010

twinboys

Jeg ville bare lige ønske jer pøj pøj knæk og bræk og held og lykke...

Håber I finder hende...

Majbritt

Anmeld

9. november 2010

twinboys skriver:

Jeg ville bare lige ønske jer pøj pøj knæk og bræk og held og lykke...

Håber I finder hende...

Majbritt

Tak søde,

Det håber jeg også!!!!!!!!! Ikke mindst for min mand og vores piger

Anmeld

9. november 2010

twinboys

lisbeth2910 skriver:

Tak søde,

Det håber jeg også!!!!!!!!! Ikke mindst for min mand og vores piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.