Hvordan finder man........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.022 visninger
28 svar
0 synes godt om
8. november 2010

LISBETH:-)

En person.........

Min mand vil rigtig gerne finde sin storesøster som han ikke har kontakt med og kun set 2 gange som teenager.

Vi har hendes navn, men kan umiddelbart ikke finde nogen med det navn så tænker at hun måske har skiftet navn og så har vi hendes tidligere adresse men der bor der ingen med det navn længere

What to do???????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Ni-ko-li-ne

lisbeth2910 skriver:

En person.........

Min mand vil rigtig gerne finde sin storesøster som han ikke har kontakt med og kun set 2 gange som teenager.

Vi har hendes navn, men kan umiddelbart ikke finde nogen med det navn så tænker at hun måske har skiftet navn og så har vi hendes tidligere adresse men der bor der ingen med det navn længere

What to do???????

Hmmmm ved i evt hvilken kommune? Så kan i måske få hjælp på borgerservice mht adresse... Jeg ved ikke om de må udlevere den...

Altså der findes også privat detektiver jo... Helt uden fis, det kan man også bruge...

Anmeld

8. november 2010

SoffiLine

eller det program, sporløs?

Anmeld

8. november 2010

SoffiLine skriver:

eller det program, sporløs?

Det er nok ikke interessant nok da hun nok stadig bare bor i lille dk.

Hans forældre er heller ikke begejstret for at han vil have kontakt til hende, men har endelig fået ham overtalt til at han skal følge sit hjerte og finde hende hvis det er det han vil, og det ER det han vil, snakker tit om hvordan hun mon er, og at det er ærgeligt at vores piger har en faster som de aldrig kommer til at møde, med mindre han tager sagen i egen hånd.....

Anmeld

8. november 2010

SoffiLine

lisbeth2910 skriver:

Det er nok ikke interessant nok da hun nok stadig bare bor i lille dk.

Hans forældre er heller ikke begejstret for at han vil have kontakt til hende, men har endelig fået ham overtalt til at han skal følge sit hjerte og finde hende hvis det er det han vil, og det ER det han vil, snakker tit om hvordan hun mon er, og at det er ærgeligt at vores piger har en faster som de aldrig kommer til at møde, med mindre han tager sagen i egen hånd.....

Jamen laver de ikke osse de programmer hvor de leder efter folk i DK?

Anmeld

8. november 2010

Mussi30

Er det hans helsøster? Ellers er det vel en mulighed at snuse noget af hendes familie op og høre dem?

Anmeld

8. november 2010

Stumpen

Har I prøvet noget så simpelt som facebook?

Anmeld

8. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvorfor har han ikke set hende ?

Anmeld

8. november 2010

Oliver,Troia&Wictor

kontakt rødekors- der fandt jeg min halvbror og jeg havde kun hans navn og min fars navn men fik svar en uge efter. gå på google og skriv røde kors.

virkede for mig for 5år siden ca

Anmeld

8. november 2010

goodiedk skriver:

Er det hans helsøster? Ellers er det vel en mulighed at snuse noget af hendes familie op og høre dem?

Det er hans halv søster - hans fars barn fra et tidligere ægteskab og den eneste vi ved hvad hedder er hendes mor som vist er død

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.