Hvordan finder man........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

LISBETH:-)

Stumpen skriver:

Har I prøvet noget så simpelt som facebook?

Jep men har kun det navn som hun hed for ca 15 år siden, og det er jo ikke sikkert hun hedder det mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Zafir skriver:

Hvorfor har han ikke set hende ?

Fordi hans far havde glemt og fortælle at hun fandtes (hun er fra et tidligere ægteskab) så da hun ringede da min mand var ca. 15 år måtte farmand krybe til kors og fortælle hvem hun var hun har så været på besøg 2 gange, men de har nu mistet kontaken (før jeg kom ind i billedet for 8 år siden) og min mands far mener så at det er hende der må komme da han har skrevet til hende sidst - meget forenklet fortalt.

Need I say min sviger far er ikke den skarpeste kniv i skuffen, og man kan ikke få ham til at forså at det jo ligesom er ham der har sviget hende og ikke omvendt. Så det er svigerfar der har fravalgt hende på hele familiens vegne.

Anmeld

8. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lisbeth2910 skriver:

Fordi hans far havde glemt og fortælle at hun fandtes (hun er fra et tidligere ægteskab) så da hun ringede da min mand var ca. 15 år måtte farmand krybe til kors og fortælle hvem hun var hun har så været på besøg 2 gange, men de har nu mistet kontaken (før jeg kom ind i billedet for 8 år siden) og min mands far mener så at det er hende der må komme da han har skrevet til hende sidst - meget forenklet fortalt.

Need I say min sviger far er ikke den skarpeste kniv i skuffen, og man kan ikke få ham til at forså at det jo ligesom er ham der har sviget hende og ikke omvendt. Så det er svigerfar der har fravalgt hende på hele familiens vegne.

Æv altså - det lyder virkelig ærgeligt. - Jeg er jo selv enebarn. Så det ville da være guld værd, hvsi der lige kom en søster forbi Bortset fra at min mor og far var 19 og 21 da de lavede mig. Så der er næppe en storesøster der ude et sted.

Jeg krydser fingre for at I finder hende

Men helt klart ville jeg da starte på fjæsen, twitter og linkedin

Anmeld

8. november 2010

Zafir skriver:

Æv altså - det lyder virkelig ærgeligt. - Jeg er jo selv enebarn. Så det ville da være guld værd, hvsi der lige kom en søster forbi Bortset fra at min mor og far var 19 og 21 da de lavede mig. Så der er næppe en storesøster der ude et sted.

Jeg krydser fingre for at I finder hende

Men helt klart ville jeg da starte på fjæsen, twitter og linkedin

Vi ved som sagt ikke så meget om hende, da svigerfar ikke er vildt meddelsom og min mand som sagt var 15-17 år da han så hende så han har dengang ikke hængt sig så meget i detaljer.

Men ja jeg håber også vi finder hende - det kunne være rart og få sat ansigt på og give vores døtre muligheden for at møde deres faster. Selvom det jo slet ikke er sikkert hun har lyst.................

Vi har prøvet alle de ting du skriver, men som sagt er det ikke sikkert vi har hendes rigtige navn længere. Det hun hed før var min mands families efternavn og tænker at efter skuffelsen over den far hun mødte (det må det have været) så har hun måske skiftet efternavn, eller hun er måske bare blevet gift og derved skiftet navn aner det ikke. Hendes fornavn er et ganske alm. dansk navn som masser hedder så det hjælper heller ikke.

Anmeld

8. november 2010

louisevl

Røde kors kan anbefales. Da min mor var barn havde min morfar og mormor et par somre et wienerbarn...For to år siden kunne min mor efter 30-40 år godt tænke sig at finde hende, da de havde nogenlunde samme alder...Jeg gik ind på røde kors og indtastede de oplysninger vi havde. vi havde hendes pigenavn og hendes forældres tidligere adresse, hvor de ikke havde boet i mange år. Der gik kun et par uger før vi fik besked på de havde fundet hende og hende og min mor har stadig kontakt idag

Anmeld

8. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lisbeth2910 skriver:

Vi ved som sagt ikke så meget om hende, da svigerfar ikke er vildt meddelsom og min mand som sagt var 15-17 år da han så hende så han har dengang ikke hængt sig så meget i detaljer.

Men ja jeg håber også vi finder hende - det kunne være rart og få sat ansigt på og give vores døtre muligheden for at møde deres faster. Selvom det jo slet ikke er sikkert hun har lyst.................

Vi har prøvet alle de ting du skriver, men som sagt er det ikke sikkert vi har hendes rigtige navn længere. Det hun hed før var min mands families efternavn og tænker at efter skuffelsen over den far hun mødte (det må det have været) så har hun måske skiftet efternavn, eller hun er måske bare blevet gift og derved skiftet navn aner det ikke. Hendes fornavn er et ganske alm. dansk navn som masser hedder så det hjælper heller ikke.

Der er også nogengange efterlysninger...: Hvem kender dit og dat... Der var engagn i radioen at alle mennesker ikke mere end 5 led fra hinanden... Så at du kender én som kender én der kender hende osv...

Måske skulle I bare eftrlyse hende på nettet... Herinde???

Anmeld

8. november 2010

Bom

Husk og komme med en update, det er så spændende så'n noget...

Anmeld

8. november 2010

ekzunz

Frelsens Hær har faktisk også en eftersøgningstjeneste. De var i Go Morgen Danmark for lidt tid siden.

Jeg ved ikke om i har oplysninger nok til at de kan hjælpe, men man kan jo altid forsøge

http://www.frelsens-haer.dk/Default.aspx?ID=32

Anmeld

8. november 2010

Pige2009

lisbeth2910 skriver:

Jep men har kun det navn som hun hed for ca 15 år siden, og det er jo ikke sikkert hun hedder det mere

Jeg vil bare sige, at jeg synes det er super, din mand vil tage kontakt. Har desværre ingen råd til jer, men blot ønske jer held og lykke

Anmeld

8. november 2010

Znuzke skriver:

Frelsens Hær har faktisk også en eftersøgningstjeneste. De var i Go Morgen Danmark for lidt tid siden.

Jeg ved ikke om i har oplysninger nok til at de kan hjælpe, men man kan jo altid forsøge

http://www.frelsens-haer.dk/Default.aspx?ID=32

Tak!!!!!! Den er udfyldt og sendt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.