Zafir skriver:
Æv altså - det lyder virkelig ærgeligt. - Jeg er jo selv enebarn. Så det ville da være guld værd, hvsi der lige kom en søster forbi
Bortset fra at min mor og far var 19 og 21 da de lavede mig. Så der er næppe en storesøster der ude et sted.
Jeg krydser fingre for at I finder hende 
Men helt klart ville jeg da starte på fjæsen, twitter og linkedin 
Vi ved som sagt ikke så meget om hende, da svigerfar ikke er vildt meddelsom og min mand som sagt var 15-17 år da han så hende så han har dengang ikke hængt sig så meget i detaljer.
Men ja jeg håber også vi finder hende - det kunne være rart og få sat ansigt på og give vores døtre muligheden for at møde deres faster. Selvom det jo slet ikke er sikkert hun har lyst.................
Vi har prøvet alle de ting du skriver, men som sagt er det ikke sikkert vi har hendes rigtige navn længere. Det hun hed før var min mands families efternavn og tænker at efter skuffelsen over den far hun mødte (det må det have været) så har hun måske skiftet efternavn, eller hun er måske bare blevet gift og derved skiftet navn aner det ikke. Hendes fornavn er et ganske alm. dansk navn som masser hedder så det hjælper heller ikke.
Anmeld