For filans det smager mums :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Baagøe skriver:

OMG Det var jo enormt! Min faster og onkel har også en kæmpe parklignende have og en lille plantage ved siden af. Vi andre må nøjes med altan

Jeg ville så gerne have at min have lignede en park Håber jeg kan få en gravemaskine ud på et tidspunkt og flytte rundt på nogen buler af jord med ukrudt. Så begynder det at ligne lidt heh.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Low

Zafir skriver:

Uhhhhmmm.. Jeg har lige lavet en STOR gryde frisk æblegrød kogt med ægte vaniliestænger...

Jeg har tænkt mig at spise en god portion af det med knuste makroner Idun skal bare lige sove først...

Nøøj hvor lækkert!!... Nu får jeg også helt lyst til noget ..

Kan det passe at jeg så et meget kort klip af dig i TV Avisen i dag? hvor du var gravid i en svømmehal?

Anmeld

8. november 2010

Moderator

Low skriver:

Nøøj hvor lækkert!!... Nu får jeg også helt lyst til noget ..

Kan det passe at jeg så et meget kort klip af dig i TV Avisen i dag? hvor du var gravid i en svømmehal?

Hvis det har været har det været tv2nyhederne. Hvad har de nu brugt det til? hehe

Anmeld

8. november 2010

Pige2009

Zafir skriver:

Jeg ville så gerne have at min have lignede en park Håber jeg kan få en gravemaskine ud på et tidspunkt og flytte rundt på nogen buler af jord med ukrudt. Så begynder det at ligne lidt heh.

Græs kan gøre rigtig meget

Anmeld

8. november 2010

Low

Zafir skriver:

Hvis det har været har det været tv2nyhederne. Hvad har de nu brugt det til? hehe

Ja det var tv2. Det var omkring gravide som tager smerte stillende imens de er gravide. De mente at der var 30 procent større chance for at drengebørns kønsorganer blev deforme. Så brugte de bl.a et klip med dig i svømmehallen

Anmeld

8. november 2010

Moderator

Low skriver:

Ja det var tv2. Det var omkring gravide som tager smerte stillende imens de er gravide. De mente at der var 30 procent større chance for at drengebørns kønsorganer blev deforme. Så brugte de bl.a et klip med dig i svømmehallen

Så ved man at man er blevet 'arkiv'. Nu har de brugt det i hvertfald 2 gange, efter - det er bare hvad jeg har fået atvide... mmm.. hehe...

Anmeld

8. november 2010

Moderator

Baagøe skriver:

Græs kan gøre rigtig meget

Jeg drømmer ellers om hokus krokus hver nat

Anmeld

8. november 2010

Pige2009

Zafir skriver:

Jeg drømmer ellers om hokus krokus hver nat

Ja, hvem gør ikke det

Anmeld

8. november 2010

Low

Zafir skriver:

Så ved man at man er blevet 'arkiv'. Nu har de brugt det i hvertfald 2 gange, efter - det er bare hvad jeg har fået atvide... mmm.. hehe...

Grineren alligevel .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.