For filans det smager mums :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

god idé.. det vil jeg da også koge!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Pige2009

Zafir skriver:

Ja lidt fejt Men man må jo blære sig lidt engang imellem

Jeg har lidt i fryseren - måske man lige skulle invitere en veninde til imorgen aften Koger det også altid med rigtige vaniliestænger og spiser det med marcianmakroner - MUUUUUMS!

Anmeld

8. november 2010

Moderator

Baagøe skriver:

Jeg har lidt i fryseren - måske man lige skulle invitere en veninde til imorgen aften Koger det også altid med rigtige vaniliestænger og spiser det med marcianmakroner - MUUUUUMS!

der har bare været så få æbler i år. Det var den der mærkelige vinter+forår, der har gjort det er jeg sikker på. De fleste af mine frugter og bær har virkelig haft det underligt i år. Jeg plejer at gå i æbler til knæerne... Men der har dårlig været til 2 kurve...

Anmeld

8. november 2010

Pige2009

Zafir skriver:

der har bare været så få æbler i år. Det var den der mærkelige vinter+forår, der har gjort det er jeg sikker på. De fleste af mine frugter og bær har virkelig haft det underligt i år. Jeg plejer at gå i æbler til knæerne... Men der har dårlig været til 2 kurve...

Det er der bare så mange der siger!  Jeg får nemlig altid af min faster og de har heller ikke haft ret mange i år...

Anmeld

8. november 2010

Moderator

Baagøe skriver:

Det er der bare så mange der siger!  Jeg får nemlig altid af min faster og de har heller ikke haft ret mange i år...

Jeg havde ellers planlagt at låne moste-maskine og alt muligt, nu hvor jeg var på barsel. Også er der bare ikke engang kommet æbler nok til grød og spiseæbler i rå mængder...

HÅber det bliver bedre næste år, at bierne og blomsterne ankommer samtidig...!!

Anmeld

8. november 2010

Pige2009

Zafir skriver:

Jeg havde ellers planlagt at låne moste-maskine og alt muligt, nu hvor jeg var på barsel. Også er der bare ikke engang kommet æbler nok til grød og spiseæbler i rå mængder...

HÅber det bliver bedre næste år, at bierne og blomsterne ankommer samtidig...!!

Hi hi. Ja, vi må Herhjemme elsker vi også æbler

Anmeld

8. november 2010

Moderator

Baagøe skriver:

Hi hi. Ja, vi må Herhjemme elsker vi også æbler

Jeg har jo 10-12 blommetræer, et kirsebærtræ med stooore sorte kirsebær, 6 æbletræer, x antal hyldetræer, et stort pæretræ, en stor vinstok med blå druer og div buske af dit og dat... Og det har bare været sløjt det hele... Suk...

Anmeld

8. november 2010

Pige2009

Zafir skriver:

Jeg har jo 10-12 blommetræer, et kirsebærtræ med stooore sorte kirsebær, 6 æbletræer, x antal hyldetræer, et stort pæretræ, en stor vinstok med blå druer og div buske af dit og dat... Og det har bare været sløjt det hele... Suk...

Orv, det lyder lækkert. Det samme har min faster og onkel pånær vinstokken De er også noget fortørnede over det manglende frugtudbytte i år.

Anmeld

8. november 2010

Moderator

Baagøe skriver:

Orv, det lyder lækkert. Det samme har min faster og onkel pånær vinstokken De er også noget fortørnede over det manglende frugtudbytte i år.

Det er også dejligt Jeg har planer om at forsøge at udrydde alt andet end træer, buske og græsplæne, så det kan holdes med havetraktor... vores grund er 12000 m2 og selve haven er ca 4000

Anmeld

8. november 2010

Pige2009

Zafir skriver:

Det er også dejligt Jeg har planer om at forsøge at udrydde alt andet end træer, buske og græsplæne, så det kan holdes med havetraktor... vores grund er 12000 m2 og selve haven er ca 4000

OMG Det var jo enormt! Min faster og onkel har også en kæmpe parklignende have og en lille plantage ved siden af. Vi andre må nøjes med altan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.